היום שלפני הקורונה: מוצר האיפור שמלווה את אליאנה תדהר בכל האירועים הגדולים. צילום: ערן לוי

היום שלפני הקורונה: מוצר האיפור שמלווה את אליאנה תדהר בכל האירועים הגדולים

אליאנה תדהר, שפיתחה בשנים האחרונות סטייל משובח מתחת לאף של כולנו, לא שכחה לטפח גם את שגרת הטיפוח שלה ויש לה עמדה ברורה בנושא. כל מה שניתן ללמוד מהרגלי האיפור-שיער-אקססוריז של הסלבס בסדרה כתבות שופעת נוסטלגיה

להזכירכם, לפני שמגפת הקורונה הגיעה למדינת ישראל, היו שבועות אופנה, היו חגי פורים ששווה להשקיע בתחפושת עבורם והיו פסטיגלים. המשותף לכולם ולאירועים נוספים הוא שבכולם אליאנה תדהר נצפתה כשצלליות מרוחות על עפעפיה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

ניתן לחשוב כי תדהר צפתה את תקופת הקורונה, ימים בהם החלק התחתון של הפנים מוסתר ובאזור העיניים משקיעים ומדגישים, בין השאר בעזרת צלליות. אך אנחנו נעדיף פשוט לייחס לשחקנית האהובה ידע מעמיק וסטייל מעולה שגרמו לה לבחור פעם אחר פעם במוצר האיפור שלעתים נחשב כפחות פופולארי, אך כעת נחשב כאופנתי למדי.

אבל הצלליות עצמן הן לא הדבר היחיד שמעניין בהרגל הטיפוח של אליאנה, אלא גם קשת הצבעים העשירה בה בחרה. מצהוב ועד ורוד, מתכלת ועד הגוונים החומים המוכרים. גם בקליפ לשירה "ממכר", המאפרת נטע סקלי לא התעלמה מהעפעפיים היפים של השחקנית, אשר מאופיינים בצורה מדויקת ונראים לעין כמעט בכללותם וצבעה אותם במגוון גוונים ונצנצים למיניהם.

 

 

תגובות