כל מה שאנחנו יודעים על ליין מוצרי הטיפוח של אריאנה גרנדה. gettyimages.IL/Amy Sussman

כל מה שאנחנו יודעים על ליין מוצרי הטיפוח של אריאנה גרנדה

זה אומנם עדיין לא רשמי, אבל שמועות ודיווחים שונים ברחבי העולם מספרים על ליין מוצרי טיפוח ואיפור חדש של לא אחרת מאשר אריאנה גרנדה. אילו מוצרים הוא יכלול ומה השם הנבחר? כל הפרטים שכבר ידועים לקהל הרחב בכתבה הבאה!

מבט חטוף על שוק מוצרי הטיפוח והביוטי הענקי וניתן להבין כי הוא גדוש במוצרים וקולקציות של כוכבים הוליוודים בניהם ריהאנה, קיילי ג'נר ואפילו הארי סטייילס. גם בשוק המקומי תוכלו למצוא מוצרי טיפוח של כוכבות מפורסמות כמו אשלי וקסמן בקשי, בר זומר ואפילו הבוזגלוס, אז מה הפלא שהאישה והאגדה, אריאנה גרנדה, רוצה לקחת גם חלק בכל הכיף הזה?

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

© צילום מסך מיוטיוב

כוכבת הפופ שהתחתנה לאחרונה מחפשת להרחיב את עסקיה מעבר למוזיקה ולפי דיווחים שונים מעבר לים היא פועלת על הקמת ליין מוצרי טיפוח וקוסמטיקה משלה. לפי הדיווחים הזמרת חיפשה השראה מ- "God is a woman" ועל כן השם המסחרי של הליין החדש ישא את אותו השם של הסינגל המצליח מיצא ב-2018.

 

כמובן שארי דאגה לכלול תחת הסימן המסחרי שלה כל מה שקשור למוצרי טיפוח הגוף, בשמים, מוצרי אמבט ומקלחת ועוד. אנחנו, כמו כל שאר המעריצים, מחכים לפרטים נוספים שישוחררו לאט לאט בהמשך. אבל רק נזכיר שזו לא לגמרי הפעם הראשונה שלה בעולם הביוטי, שכן בעבר שיחררה הכוכבת ליין בשמים הכולל שישה ניחוחות, שהניב לה יותר מ-150 מיליון דולר.

    

תגובות