לגזור ולשמור: הטיפים שישמרו לכם על התכשיטים. adobestock

לגזור ולשמור: הטיפים שישמרו לכם על התכשיטים

אם אתם ישנים עם התכשיטים שלכם, מתיזים עליהם בושם או מתקלחים איתם, אז רוב הסיכויים שהם יהרסו לכם. לכן אם תקראו את זה אתם תדעו בדיוק מה לא לעשות

מי לא אוהב תכשיטים? הם תמיד דואגים לשדרג לנו את הלוק. יש להם המון יתרונות אבל גם חסרונות. לפעמים אנחנו יכולים להרוס אותם גם מבלי להתכוון. לכן כדי שנוכל להמשיך לענוד אותם בלי שום בעיה, אתם חייבים לקרוא את זה.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

לא להתיז בושם על תכשיטים

טעות נפוצה שתהרוס לכם בקלות את התכשיטים היא להתיז עליהם בושם. מי לא מכיר את זה שאנחנו ממהרים לצאת ומתיזים על עצמנו בושם? אבל גם מבלי להתכוון הפעולה הזאת הורסת לנו את התכשיטים. הכימיקלים בבושם יכולים לשנות את הצבע של התכשיטים, לכן חשוב שתשימו לב לזה, במיוחד כשמדובר בתכשיטי כסף או גולדפיליד.

© adobestock

לא לישון עם התכשיטים

כמו שלישון עם איפור זה ביג נואו נואו רציני, ככה גם עם תכשיטים. כשאנחנו ישנים אנחנו לא מודעים למעשים שלנו. לכן תכשיטים עדינים וכאלו שמיוצרים מחומרים זולים (כי הרי ברור שלאף אחד מאיתנו אין תמיד כסף לבלינג בלינג מזהב ויהלומים בלבד) בזמן השינה יכולים להסתבך בתוך עצמם או אפילו להיקרע. לכן יש להקפיד להסיר אותם מהגוף לפני השינה.

לא ללכת עם תכשיטים לים

לא מומלץ בכלל ללכת עם תכשיטים לים! הסיבה הראשונה היא שלא כדאי לחשוף את התכשיטים לשמש, הם יכולים לשנות את צבעם. הסיבה השנייה היא שריכוז המלחים הגבוהה במים גם יכול להזיק לתכשיטים.

לשמור על התכשיטים בקופסא סגורה

המקום המושלם לתכשיטי כסף או גולדפילד הוא בקופסא סגורה (גם מגירה תעשה את העבודה). מפני שהאוויר יכול לתרום להשחרת התכשיטים. לכן חשוב לא לאחסן אותם במקום פתוח.

© adobestock

לשמור על הניקיון

חשוב מדי פעם לנקות את התכשיטים שלנו כדי לעזור להם לשמור על מראה נוצץ. תכשיטי כסף אפשר לנקות בעדינות בעזרת מברשת שיניים ומעט משחת שיניים ופשוט לשפשף ולנקות את התכשיט כמו שאנחנו מצחצחים שיניים. תכשיטי זהב ויהלומים אפשר לנקות בעזרת מים חמים וסבון כלים. כל מה שאתם צריכים לעזות זה למלא כוס במים רותחים, להוסיף מעט סבון כלים ולהשרות את התכשיט לכמה דקות בתערובת הזאת. אפשר ומומלץ קצת לערבב את התכשיט בתוך המים בעזרת כפית כדי לא להיכוות בעצמכם...

תגובות