איזה יופי: מילי בובי בראון חוזרת לשתף פעולה עם ווג. צילום מסך מאינסטגרם milliebobbybrown@

איזה יופי: מילי בובי בראון חוזרת לשתף פעולה עם ווג

הכוכבת ההוילוודית חוזרת בפעם השנייה לשיתוף פעולה עם מתג משקפי השמש של ווג והפעם היא לוקחת אותנו לטיו למסביב לעולם, פינו קהופכים לנו את האמבטיה לדוכן שייקים ומותג חדש בשם "סטייליש" מוסיף המון צבע ופאן לחיים שלנו! כל המוצרים שעשו לנו את השבוע

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 Shake your body של פינוק

מותג הטיפוח משיק סדרת תחליבי רחצה חדשים ומרעננים במיוחד בניחוחות שייקים - וזה פשוט ממכר! הסדרה החדשה כוללת ארבעה תחליבים בניחוחות שונים ולרגע אפשר להתבלבל ולחשוב שאנחנו בדוכן של שייקים, אבל לא - שייק פירות יער, ירוקים ומאצ'ה; שייק מנגו, אפרסק ושקדים; שייק אננס, מלון וחלב שיבולת שועל; שייק מי קוקוס, הדרים ומלפפון. כל הריחות בסדרה מתקתקים ונעימים, ונותנים תחושה של חופשה טרופית. אנחנו אהבנו! ציון: 9/10 

© באדיבות יחסי ציבור

קבלו את המותג החדש: STYLUSH 

חברת פלפוט משיקה את מותג STYLUSH שמציע אווירת חנות ממתקים בקולקציית בקבוקים מעוצבים, קישוטים ללוקרים, תיקים אופנתיים ומוצרי טיפוח. כל המוצרים מעוצבים ברוח עולם המתוקים ובניחוחות מרגשים! בקולקציית הגלאם של סטיילוש, תמצאו מגוון פצצות אמבטיה שמעניקות תחושת ספא-ביתי (מלבד העובדה שהן צובעות את המים בצבעי פסטל, הן גם מעניקות לעור תחושה נעימה ומפנקת), ספרי נצנצים לגוף, שפתון לחות בצורת גלידה או דונאטס, ליפגלוס שקוף עם אריזה מנצנצת ועוד ועוד (טווח מחירים: 10-200 שקלים).

© יחסי ציבור

AXE משיק מהדורה מיוחדת לכבוד חודש הגאווה 

AXE, מותג הדאודורנטים לגבר מקדם בשנים האחרונות את הייחודיות והערך השונה של כל אחד ואחת. השנה, המותג חוגג את האהבה בצורה הכי צבעונית שיש ומשיק מהדורה מוגבלת ומיוחדת לקראת חודש הגאווה בשם: LOVE IS LOVE. במסגרת המהדורה מושק ספריי הגוף בעיצוב חדש: בנוסף לעיצוב של צבעי דגל הגאווה כפי שהושק אשתקד, יתווסף דגל הקהילה הטרנסג'נדרית, צבעוני ובניחוח יוניסקס מעולה ומרענן – שמתאים לכולם ולכולן! בנוסף,  AXE יתרום 10% ממכירות המהדורה לטובת פרויקטים של ארגון איגי.

 

© באדיבות יחסי ציבור

 

 מילי בובי בראון חוזרת לשתף פעולה עם ווג

מותג המשקפיים Vogue משיק קולקציה משותפת שניה עם השחקנית והטאלנטית מילי בובי בראון, תחת השם   #MBBDiaries - היומנים של מילי בובי בראון.  הקולקציה נעה ביחד עם בראון, בין ערים שונות בעולם המספרות כל אחת סיפור בסטייל ואווירה שונים. הקמפיין סוקר את הערים המעצבות בחייה של מילי, כאשר כל עיר מיוצגת במסגרת ייחודית של משקפי Vogue. האוסף הייחודי כולל שמונה דגמים אקלקטיים באיכות שאינה מתפשרת לצד אופנתיות טרנדית. 

הכוכבת שיתפה: "אני שמחה על ההזדמנות לשתף פעולה פעם נוספת עם הצוות היצירתי של משקפי Vogue. אני מרגישה בת-מזל כי ביליתי בכל כך הרבה ערים יפות בחיי ובמהלך הקריירה שלי. אני אוהבת לטייל ותמיד שואבת השראה מתרבויות אחרות ומבירות אופנה שונות. אמנם לא יכולנו לטייל השנה, אבל אני מקווה שהקולקציה הזאת תגרום לאנשים לחייך ותאפשר להם להרגיש שהם נמצאים במקום אחר, אפילו רק לרגע".

© יח"צ חו"ל

 

תגובות