חוזרים בסטייל: מוצרי הטיפוח שחובה לשים בתיק. adobestock

חוזרים בסטייל: מוצרי הטיפוח שחובה לשים בתיק

שנת הלימודים נפתחה היום ומעבר לספרים ולמחברות, צריך גם כמה פרטי טיפוח שיעזרו לכם לעבור את היום בהשלום ויותר חשוב - בסטייל. הכנו לכם רשימה מפורטת שתעזור לכם להכין את תיק האיפור והטיפוח שלכם לבית הספר לשנה הקרובה...

שנת הלימודים נפתחה היום (ד') וכדי לפתוח אותה בסטייל חשוב להצטייד במוצרי הטיפוח שיעזרו לנו להישאר רעננים ביום הלימודים הארוך. לכן, התגייסנו לעזור לכם עם רשימת מוצרי טיפוח שחובה שיהיו בתיק שלכם... 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

פודרה

כמו שאתן וודאי יודעות בתור ישראלים בורכנו באקלים חם ועתיר בלחות, מה שהופך את הפודרה לאחד ממוצרי האיפור ההכרחיים בשגרה. לפודרה שני תפקידים, האחד לקבע את איפור הבסיס והשני הוא לשמור על הפנים בגימור מאט (לא מבריק). לכן, כדי לשמור על הפנים לא מבריקות חשוב לבחור פודרה בגימור מאט שתתאים לגוון העור שלכם. בנוסף, עדיף לבחור פודרה מוצקה בקומפקט ולא בפודרה בתפזורת על מנת לחסוך בלאגן ולכלוך בתיק.

  1. משייף ציפורניים

מי לא מכירה את התחושה המעצבנת הזאת כאשר נשברת ציפורן באמצע יום לימודים? נדמה לנו שכולן מכירות את התחושה המבאסת הזאת, לכן על מנת להתגבר על התקלה הזאת חובה להצטייד במשייף ציפורניים מראש. הצטיידות במשייף ציפורניים היא ללא ספק מצילת חיים ותחסוך ממכן את ההופעה הלא אסתטית והאי סימטרית שכולנו שונאות.

© AdobeStock
    1. ג'ל אלכוהול

    לצערנו הקורנה עדיין איתנו ולא נראה שהיא תיעלם בקרוב, לכן חשוב מאוד לשמור על ההיגיינה ולדאוג שתמיד יהיה בתיק אלכוהול ג'ל. בייחוד לאור העובדה שלפעמים בבית הספר חסר סבון או שלפעמים אין אפשרות לשטוף ידיים ומוכרחים לאכול. במקרים כאלו האלכוהול ג'ל משמש כתחליף. חשוב להצטייד עם אלכוהול ג'ל שיש בו 70% אלכוהול ורצוי שלא ייבש את עור הידיים יותר מדיי. 

  1. דאורדורנט

בימי לימודים ארוכים וביחוד כאלו שכוללים שיעורי ספורט עלולים להופיע עיגולי זעה, שיפגמו  באסתטיות ובעיקר יגרמו לריח רע. לכן, חשוב להצטייד בדאודורנט שיחזיר את תחושת הרעננות ויוסיף ריח נעים. כדאי לבחור בדאורדורנט האהוב עליכן ועדיף שיהיה בצורת ספריי לנוחיות שלכן. מיותר לציין שלפני שמשתמשים בדאורדורנט חובה לנקות את בית השחי לפני.

  1. © adobestock
  1. גומיות לשיער

אמנם גומיות שיער לא נחשבות מוצר טיפוח אבל הן לגמרי מאסט בתיק. הגומיות הן חובה בשיעורי ספורט וקורה שלפעמים מאבדים אותן. לכן, חשוב להשאיר בתיק מספר גומיות ספייר שיצילו אתכן בעת צרה. הגומיות יכולות לעזור לכן גם בימים שתכננתן ללכת עם פזור אבל השיער החליט שלא להסתדר פתאום.

  1. מבשם גוף

לפעמים מרוב שממהרים לבית הספר שוכחים לשים להתבשם או שהבושם לא כל כך עמיד ורוצים לחדש אותו, במקרים כאלה מומלץ לשים בושם קטן או מבשם גוף בתיק. מומלץ לבחור בבושם קטן ולא שביר כדי שהוא לא יתפוס הרבה מקום בתיק ולא ישבר ויישפך בתוכו. טיפ מפרוגי: מרחו מעט ווזלין על המקומות שהדופק בהם חזק והתיזו מעל את הבושם, זה יגרום לריח להישמר ליותר זמן.

 

תגובות