איזה יופי: טיפוח בסימן שמירה על איכות הסביבה . AdobeStock

איזה יופי: טיפוח בסימן שמירה על איכות הסביבה

מערכת איפור של "יחידת המתאבדים" ועד מוצרי טיפוח, פנים ושיער שמסייעים לשמירה על איכות הסביבה • התנסינו במוצרים החדשים על מדף וזה מה שחשבנו עליהם!

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

Smashbox x The Suicide Squad Collaboration

מותג האיפור והטיפוח המקצועי SMASHBOX COSMETICS ואולפני Warner Bros השיקו מהדורה מוגבלת וצבעונית של צלליות Always On ושפתוני Be Legendary בחמישה גוונים, באריזות אייקוניות עם הדמויות השונות בהשראת הסרט "יחידת המתאבדים". הצלליות מגיעות בשחור מאט, סגול מאט, כחול טורקיז מטאלי, צהוב מאט וחום מאט. מחיר כולל של הערכה: 109₪. השפתונים מגיעים בגוונים של ניוד אפרסקי, אדום ערפדי, סגול כהה, כתום בוהק, חום כהה. מחיר כולל של הערכה: 102₪. הקולקצייה נמכרת רק באתרי האונליין ברשתות אפריל, סופרפארם, משביר ו- BE, טרמינל X ובאתר האונליין חדש של סמאשבוקס. 

© באדיבות: יחסי ציבור סמאשבוקס

מהפכה ירוקה בקטגורית טיפוח השיער

רוקטר אנד גמבל וסופר-פארם חוברות יחד להובלת מהפכה ירוקה בקטגורית טיפוח השיער ומשיקים בקבוקים מעוצבים למילוי חוזר ואריזות מילוי של מותגי השמפו האהובים ביותר, המפחיתים את השימוש בפלסטיק ב-60% לעומת הבקבוקים הרגילים. מחירי הבקבוקים החדשים למילוי חוזר: בקבוקי אלומיניום במבצע 34.90 ₪, מיכלי מילוי שולדרס 17.90 ₪ , פנטן 14.30 ₪ והרבל 23.70 ₪. ניתן להשיג ברשת סופר-פארם. 

© באדיבות: יחסי ציבור סופר-פארם

ערכה ירוקה לטיפוח הפנים של מותג הטיפוח האורגני: ecoLove 

ערכה לטיפוח הפנים עם מוצרים טבעיים מתמציות אורגניות: אלוורה, מלפפון וקמומיל. ברכישת הערכה מקבלים מתנה: פדיות קוסמטיות לפנים מ100% כותנה אורגנית. הערכה מתאימה לכל סוגי העור וכוללת שלושה מוצרים איכותיים ואפקטיבים המיועדים לניקיון יסודי של עור הפנים ותחושת רעננות טבעית: ג'ל לניקוי פנים - המסיר מעור הפנים שאריות שומן ולכלוך ומשרה תחושת רעננות טבעית, מסכת בוץ מינרלי - לניקוי וטיהור עור הפנים, מיסלר - מי ניקוי והסרת איפור - בתוספת מי ורדים להסרת איפור פנים, עיינים ושפתיים ללא צורך בשטיפה. הערכה מתאימה גם כמתנה או לשימוש עצמי, ומגיעה באריזת קרטון, באישור Vegan friendly העמותה הישראלית לטבעונות ומיוצרים בישראל לתמיכה ועידוד התעסוקה המקומית. מחיר הערכה לצרכן: 129.90₪. ניתן להשיג באתר "בשבילנו – מוצרים טבעיים באהבה". 

© באדיבות: יחסי ציבור אקו-לאב

 

תגובות