אלו הטרנדים הכי פופולריים לסתיו הקרוב. adobestock

אלו הטרנדים הכי פופולריים לסתיו הקרוב

משבצות? פריטים צבעוניים במיוחד? אילו טרנדים חזרו לאופנה? ואילו נשארים עוד מהקיץ? החנויות כבר מתחילות להוציא קולקציות סתיו מהממות ואתם לא תרצו לפספס את זה!

עם כמה שזה עצוב הקיץ כבר נפרד מאיתנו, אבל הסתיו כאן ובגדול! בחנויות כבר נוכל למצוא קולקציות חדשות בהתאם לעונה הקרובה. עם קשת של פריטים חדשים ומגוונים כמו פרינטים משנות השבעים. אבל יש כמה טרנדים שעוד נשארו מהקיץ וישודרגו לגרסה החורפית והמעניינת שלהם.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

טרנד המשבצות

אחרי שנפרדנו מהם בחורף הקודם, הן חוזרות אלינו ממחברת החשבון אל הקולקציות החדשות בחנויות! טרנד המשבצות חוזר אלינו השנה במגוון פריטים. ממכופתרות, ז'קטים, מעילים ועד מכנסיים, שמלות ואפילו תיקים. נראה שהן הולכות לעשות קמבאק שיקי השנה! 

© adobestock

 

פרינטים משנות ה-70

זה לא סוד שהאופנה כל הזמן חוזרת על עצמה. אז אחרי מכנסי הפדלפון, הגיע תורם של הפרינטים המיוחדים משנות ה-70 לחזור אלינו. את ההדפסים נוכל למצוא כבר עכשיו בקולקציות החדשות על שמלות, חליפות, מכנסיים ומה לא...צבעים, צבעים ועוד צבעים!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by JULIE SARIN?ANA (@sincerelyjules)

טוטאל צבעים!

אחרי שבקיץ מצאנו בכל פינה בקניון באינסטגרם ג'ינסים כחולים, מכופתרות ורודות ותיקים ירוקים - תתכוננו כי זאת הייתה רק ההתחלה. בסתיו-חורף הקרובים אתם הולכים למצוא את הפריטים באותם הצבעים הנועזים ואפילו יותר מוגזמים. האם ווסט כתום וכובע גרב סגול זה שיא הסטייל או שכבר מיצינו את הטרנד?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CAMILA COELHO (@camilacoelho)


פריטים סרוגים

ואם אנחנו כבר מדברים על טרנדים שממשיכים איתנו עוד מהקיץ, אי אפשר שלא לדבר על פריטים סרוגים. אם בקיץ זה היה גופיות ומכנסיים קצרים, הסתיו הזה הולכות להיות קולקציות עם חליפות, קרדיגנים, צעיפים ואפילו שמלות סרוגות!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Leonie Hanne (@leoniehanne)

תגובות