איזה יופי: החלקה OUT שמפו IN. adobestock אילוסטרציה

איזה יופי: החלקה OUT שמפו IN

מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? שיער חלק בשמונה שניות בלבד, המסכה שתגרום לכם לזרוח, הג'ל המושלם לחג פורים ומה זה אומר BB?

עוד בערוץ הסטייל של פורגי:

 

שיער חלק בשמונה שניות

אלביב, מותג טיפוח השיער מבית לוריאל פריז מרחיב את סדרת הטיפוח של DREAM LONG ומשיק לראשונה את דרים 'לונג וונדר ווטר' טיפול פלא לשיער חלק יותר ב-8 שניות בלבד. מתיר קשרים באופן מיידי, מבוסס על טכנולוגיית 'למלר' החדשנית הפועלת לריכוך השיער. התוצאה: שיער חלק, זוהר יותר ובעל מראה ארוך יותר. מחיר לצרכן: 39.90₪ / תכולה: 200 מ"ל. ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובסופר-פארם אונליין.

© צילום: יחסי ציבור לוריאל חו"ל

זמן לזרוח

מותג הטיפוח ההוליוודי GLAMGLOW משיק 2 מוצרים חדשים ממשפחת ה-BRIGHT
שיגרמו לעור לזרוח באופן מידי. BRIGHTMUD- טיפול מיידי להחייאת עור עמום ועייף באמצעות מסיכת פילינג לעור זוהר ואחיד. BRIGHT BETWEEN THE GIRLS- מסכת לחות וזוהר מיידית לאזור המחשוף. מסיכת בד בצורת לב, מועשרת בלחות, לשיפור האלסטיות וגוון העור ולמראה מחשוף חלק וזוהר יותר. ניתן להשיג באתר האונליין של גלאם גלואו https://www.glamglow.shop/ וברשתות סופרפארם, משביר, אפריל ו-BE. 

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

הג'ל של פורים

לקראת חג הפורים Forever Israel מציגה ג'ל ניקוי לפנים "סוניה" הדרך היעילה והעדינה ביותר להסיר את האיפור בחג הצבעוני של השנה. התכשיר מבוסס על ג'ל האלוורה המיוצב של Forever בנוסף לחומרים מעניקי לחות כגון שמן באובב, המותירים את העור בתחושה מרגיעה ולחה ושומרים על שכבת ההגנה הטבעית שלו. ג'ל הניקוי המרענן של Forever מתאים גם לעור פנים מעורב בזכות חומצות אמינו מתפוח והידרוקסי-אצטופנון המעשירות את הקצף העדין שלו. בנוסף הוא מכיל גם תמצית מפרי האקציה קונצ'ינה שמקורו בג'ונגלים הטרופיים של אסיה, המשמשת כחומר חיטוי טבעי שמסייע להסיר הצטברות של תאים מתים, לכלוך ואיפור. כל אלה תורמים לחוויית ניקוי יסודית אך רכה. ג'ל ניקוי הפנים "סוניה" מועשר בחומרים המעניקים לחות כמו שמן באובב בכבישה קרה, המוכר בזכות חומצות השומן הבלתי-רווי שבו. הג'ל אינו מכיל חומרי ריח מלאכותיים. ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר האינטרנט הרשמי של Forever Israel. מחיר: 128₪ / תכולה: 118 מ"ל. 

© צילום: יחסי ציבור

BB IS BACK!

מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER משיק קרם לחות BB בתוספת גוון למראה. מכיל חומצה היאלורונית, תמצית אלוורה ופיגמנטים מינרליים. הפורמולה החדשה של קרם הלחות BB בעלת כיסוי המאפשר לעור לנשום ומשווה לו מראה רענן וקורן. הטקסטורה עדינה וקלילה- עד כמעט ובלתי מורגשת. הפורמולה החדשה מכילה חומצה היאלורונית המזינה את העור בלחות לאורך כל היום, תמצית אלוורה להזנה והרגעת העור ועם פיגמנטים מינרליים אולטרה-דקים לגימור טבעי וקורן. מחיר לצרכן: 60₪. את מוצרי הטיפוח של גרנייה ניתן להשיג ברשתות הפארם.

© צילום: יחסי ציבור חו"ל
 
תגיות
תגובות