איזה יופי: הגיע הזמן לאבחן את העור שלנו. AdobeStock

איזה יופי: הגיע הזמן לאבחן את העור שלנו

מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? בינה מלאכותית מיוחדת שתפענח מה העור שלכם צריך, השיזוף המושלם כדי להשלים את הלוק ותכשיטים כדי שהוא בכלל יהפוך למושלם

 עוד בערוץ הסטייל של פורגי:

עור חדשני

מותג הקלין ביוטי משיק בסניפי LAVIDO מכשיר לאבחון סוג ומצב העור בטכנולוגיה המתקדמת SMART MIRROR ומזמינה את לקוחותיה לבדיקה הכוללת ניתוח ממוקד של מצב העור ובהתאמה, המלצה על המוצרים הרלוונטיים לטיפול אפקטיבי בצרכים שונים של העור. המערכת מסוגלת לאבחן עד 10 סוגים של מצבים בעור כמו: פיגמנטציה, נקבוביות, כתמי שמש, קמטי הבעה, לחות ועוד. האבחון לוקח כ-15 דק' ובסופו ניתן לבצע התאמה של שגרת הטיפוח המושלמת לסוג העור. לרגל ההשקה LAVIDO מציעים את השירות ללא עלות ולזמן מוגבל בסניפי לבידו: בהרצליה, בנהלל, זכרון יעקב, וכרכור. בין המוצרים שמוצעים: 

סבון פנים לעור רגיל עד יבש בהתאם לנוסחה ייחודית המשלבת מיצוי סלק (לחותן), מקציף ממקור צמחי, על בסיס מים הידרוסוליים המופקים מ-16 תמציות צמחים אורגניים טהורים לניקוי יסודי ולהסרת איפור, עדין במיוחד לעור הפנים והעיניים. מחיר לצרכן: ₪69.90 / תכולה: 100 מ"ל (₪69.90 ל - 100 מ"ל).

מסכת פילינג 2 ב-1 מגרגירי פילינג המופקים מקליפת הרימון, מעסים את העור ומסירים בעדינות את שכבת התאים שאינם פעילים. את המסכה יש לשים פעמיים בשבוע כ-20 דקות לפני שטיפה. מחיר לצרכן: ₪139.90 50 מ"ל.

ג’ל טיפולי לפצעונים יעיל בהפחתה של עודפי שומן (סבום) בעור ונקודות שחורות ובעל 15 תמציות צמחים פעילות הידועות כיעילות לטיפול בפצעונים. מחיר לצרכן: ₪109.90 / תכולה: 30 מ"ל (₪366.33 ל - 100 מ"ל). 

קרם עדין לטיפול באזור העיניים, עשיר באלוורה להגברת הלחות באזור העדין שסביב העיניים. מכיל הרכב חומרים פעילים מרוכזים. לקרם העיניים מרקם קליל על מנת שיוכל לבצע את פעולת ה"lift" לעור העדין והדק, מבלי להכביד עליו ולהפיל אותו. עשיר בוויטמין C אשר מניע את הנוזלים סביב העיניים ומבהיר כהויות, מטפל בסימני עייפות, מלחח ומפחית קמטים תוך עידוד התחדשות התאים. מבוסס על שמן זרעי רימון, שמן אבוקדו, שמן ורד, שמן רוז היפ, קמומיל, מליסה, חמאת שיאה, שמן לבנדר, שמן גרניום, שמן תפוז אלוורה חומצה היאלורונית ועוד.

© צילום: יחסי ציבור לבידו, ערן לם

תכשיטים מהעיר הגדולה

מותג התכשיטים DANON משיק את קולקציית תכשיטי אביב-קיץ 2022 Spring Summer, המציגה תכשיטים יומיומיים-אורבניים, עם קריצה טרנדית לעבר עשיר של תכשיטים אייקוניים, קלאסיים ועל-זמניים. הקולקצייה כוללת מגוון פריטים, שעשויים כולם בעבודת יד במפעל בוטיק תל-אביבי: שרשראות חוליות שניתן לשלב יחד, טבעות, עגילים וצמידים המצופים זהב 24 קראט או כסף טהור, חלקם משולבים קריסטלים של סברובסקי מסוגים שונים ופניני מים מתוקים. התכשיטים בקולקציה קרויים בשמות רחובות מרכזיים בערים הגדולות, כמו: לונדון, ניו-יורק ופריז. טווחי המחירים לצרכן: טבעות החל מ- 149₪, שרשראות החל מ- 199₪, צמידים החל מ- 149₪ ועגילים החל מ- 139₪. על התכישטים יש שנה אחריות. 

© צילום: אלכס ליפקין

לא מחכים לקיץ

דווקא בחורף, כשאין שמש לשיזוף מותג האיפור והטיפוח עדה לזורגן משיקים ערכה לשיזוף ביתי! אפקט השיזוף יורד בהדרגה, ללא קילופים ונותן מראה טבעי וזוהר ללא צורך בחשיפה לקרינת השמש. הערכה כוללת מוס לשיזוף ביתי וכפפה איכותית למריחה אחידה. המלצה שלנו, להשאיר את החומר ליותר משעתיים כדי שייתפס על העור. מחיר לצרכן:  249₪ / תכולה: 200 מ"ל. 

© צילום: אלכס גבלב
תגיות
תגובות