לגברים ולנשים: הבשמים החדשים של עונת האביב. adobestock (אילוסטרציה)

לגברים ולנשים: הבשמים החדשים של עונת האביב

רגע לפני חג הפסח, ורגע לפני שמתלבטים איזו מתנה לקנות או סתם מחדשים את מלאי הבשמים, אספנו לכם כמה מהבשמים החדשים על המדף (לגבר ולאישה) • זה מה שחשבנו עליהם

 עוד בערוץ הסטייל של פורגי:

Banana Republic 

קולקציות הבשמים של מותג האופנה Banana republic מגיעות לישראל. מדובר בקולקציות טרנדיות ובעלות ניחוח מרענן, פרשי ומעניין - גם בגזרת קולקציות הגברים וגם בגזרת הנשים. כאמור, בימים אלו מגיע מותג הבישום לארץ לראשונה ויימכר בחנויות הפארם הפרטיות, פרפומריות, אתרי סחר, באתר הרשמי של היבואן בארץ ובהמשך צפוי גם להיכנס לרשתות הפארם הגדולות. מה בקולקציה? הסדרה Icon Collection מושקת בארץ כבר בימים אלה ומכילה 14 ניחוחות שונים, היא מבוססת בעיקר על שילוב של תמציות פרחים, פירות, עצים וניחוחות ייחודיים. & CARADAMON GARDANIA בושם בניחוח מתוק של פרחים לבנים טריים שנחתכו הרגע והעניקו השראה לבושם. הבושם מבוסס על צמח הגרנדיה בעל ניחוח פרחוני לבן עם נגיעות של מנדרינה עסיסית. TOBACCO&TONKA BEAN ניחוח גורמה אוריינטלי, הניחוח של הבושם הוא שילוב של אגס עסיסי ושזיף מירבאל. הבושם עשוי מקוקוס וניל ועלי טבק, תווי בסיס של פולי וניל ופולי טונקה. טווח מחירים: 299-399 ₪ תכולה: 75 מ"ל.

© באדיבות יחסי ציבור

 STRONGER WITH YOU ONLY

הבושם החדש לגבר מבית אמפוריו ארמני - "STRONGER WITH YOU ONLY". הבושם נפתח עם תווים בהירים ורעננים של שמן אשכוליות, שאיכויותיו החומציות מעניקות לבושם אופי ממריץ, נוצץ ומתוק - אך שומר על הקהל אליו מופנה הבושם. לב הבושם מכיל לבנדין ארומטי המופק באופן בר קיימא בפרובנס, שבדרום צרפת, באמצעות אדי מים ותהליך זיקוק מולקולרי, שיוצרים תו מעודן ביותר אשר נרקח בלעדית עבור ארמני. הלבנדין מעניק אפקט רענן ונקי, המשתלב עם לב של גרניום, שמתהדר ברמיזות פרחוניות של ליצ'י פירותי. נרקח בלעדית לארמני, לב הגרניום הטבעי מופק באופן בר קיימא במדגסקר, כאשר התו מתקבל בתהליך הידרו-זיקוק ולאחריו זיקוק חוזר על מנת ליצור ניחוח פירותי ופרחוני "של ורד". התווים הבסיסיים הכובשים של הבושם משלבים וניל בורבון פרימיום ממדגסקר, גם הוא נרקח בלעדית עבור ארמני, עם אקורד של ערמונים מסוכרים - חותמת הריח האיקונית של קולקציית STRONGER WITH YOU – ועם אבסולוט של לוטם. יחד הם יוצרים ניחוח ענברי המדגיש את האופי הסקסי והחושני של הבושם. טכניקת מיצוי ספציפית לווניל, שפותחה עבור ארמני, יוצרת את האפקט הבלסמי, החושני והחם של התו. לראשונה, קולקציית הבשמים של אמפוריו ארמני מורכבת עכשיו מארבעה ניחוחות. תכולה: 100 מ"ל | מחיר מומלץ לצרכן: 299₪. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, ניו פארם, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

© באדיבות יחסי ציבור חו"ל

 דיס איז!

דיס איז! וייבס אוף פרידום, הבשמים החדשים לגבר ולאישה מבית האופנה זדיג & וולטייר, נוצרו בהשראת התשוקה לחופש במהלך הסגר של שנת 2020 ומצטרפים לליינים האהובים של המותג – "דיס איז הר!" ו"דיס איז הים!". מדובר בניחוחות עוצמתיים, עוטפים ומלטפים. הניחוח לאישה - בעל תווים פרחוניים של אדמונית משולבים בתווים אוריינטליים של יסמין וורד. נגיעה של אגס שיוצרת ניחוח זוהר יחד עם ערמונים היוצרים שנותנים אפקט של חמימות ורגש. הניחוח לגבר - בעל תווים של מנדרינה ולבנדר שיוצרים ניחוח רענן ונוצץ. תווים של אתרוג ועץ הלבונה משולבים עם פצ'ולי והל שנותנים אפקט מתובל וחמים. מחיר לצרכן: זדיג&וולטר דיס איז הר! וייבס אוף פרידום לאישה: 100 מ"ל – 319₪|  זדיג & וולטר דיס איז הים! וייבס אוף פרידום לגבר: 100 מ"ל - 279₪

© באדיבות יחסי ציבור חו"ל

בלו נואר פרפיום

בלו נואר פרפיום, מבית מעצב העל נרסיסו רודריגז הוא בעל ניחוח נועז, חדשני, מסתורי ומיוחד שלא נרצה להפסיק להריח. הבושם מצטרף לליין "for him" של המעצב. נוצר בהשראת הצבע הכחול העמוק של שמי הלילה. אין ספק שהניחוח אינטסיבי יותר (בדיוק כמו שמבטיחים במותג) יותר מקודמיו בסדרה. הניחוח נפתח בתווים עליונים של הדרים: ברגמוט איטלקי ומנדרינה מתמזגים עם ברוש ארומטי ועצי, ומביאים אנרגיה רעננה ומודרנית המנוגדת לתו המאסק החושני והעוטף שבלב הניחוח. המגנטיות של המאסק מועצמת על ידי החמימות של עץ ארז כחול והחריפות העדינה של הל, בעוד תו האיריס מוסיף אלגנטיות מעודנת. מחיר לצרכן: נרסיסו רודריגז For him בלו נואר פרפיום: 100 מ"ל – 429₪.

© באדיבות יחסי ציבור חול

 

 

 

תגיות
תגובות