איזה יופי: בשמים בניחוח של כוכבות. gettyimges.IL\ David Livingston

איזה יופי: בשמים בניחוח של כוכבות

מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? פסח הגיע וזה הזמן להריח כמו חדשים במיוחד לאביב עם בשמים מהגראמי, מהתיאטרון וגם של המותגים הגדולים

עוד בערוץ הסטייל של פורגי: 

בושם של כוכבת

בילי אייליש נוגעת בעולם הביוטי ולראשונה משיקה בושם עם בקבוק ייחודי המציג את ההחלקים האהובים עליה בגוף האישה. היא הכניסה את הריח האהוב עליה לבקבוק ברונזה המעוצב כפלג עליון של גוף האישה ועשוי מחומרים טבעוניים ונקיים. הריח הוא ניחוח אמבר המורכב מעלי כותרת מסוכרים, וניל שמנת ומאסק חם. אייליש מספרת: "כשיצרתי את הניחוח הזה, באמת רציתי שהוא ירגיש חם. תמיד נמשכתי לווניל, זה כאילו הריח שלי. אני אוהבת ריחות עצים, אני אוהבת תחושה חמימה של קרם, וקצת רציתי להוסיף את זה בבת אחת". היא מציינת שהבושם הוא יוניסקס, המיועד לשני המינים ובכללי לכל מי שאוהב את זה. מחיר לצרכן לכבוד ההשקה: 249₪ ל-100 מ"ל. ניתן להשיג ברשת חנויות BE.

© צילום: יחסי ציבור

בושם בניחוח עכשווי

 

מיזון מטין, מותג בשמי בוטיק צרפתי נועז ושיקי, המוציא מכל אחד מאיתנו את הצד הנועז שלו, החל מהבקבוקים המושכים ועד לניחוחות הכי עכשוויים המיוצרים על ידי דור חדש של בשמים. המותג האופנתי פונה לדור חופשי וחצוף, בחיפוש אחר עצמאות ויצירתיות. בנוסף לכל, הבשמים של מיזון מטין הם יותר מבשמים שגורמים לנו להריח טוב, הם רוצים לעשות טוב. אריזות המותג פותחו בטכנולוגית בר קיימא, מיוצרות ממקור טבעי ומכילות עד 92% רכיבים טבעיים. בשמי המותג מכילים אלכוהול חיטה אורגני וארוזים בקרטון ממוחזר ללא צלופן. כך גם בקבוק הבושם ניתן למחזור. הבשמים מגיעים בבקבוקי זכוכית של 50 מ"ל וכולם או דה פרפיום.

© צילום: יחצ אפריל

 

בושם מהטבע

לייט בלו איטליין לאב לגבר ולאישה במהדורה מוגבלת מבית דולצ'ה וגבאנה, לליין לייט בלו האייקוני והאהוב של המותג. ניחוחות עציים המעניקים תחושת חושניות מוגברת.
הניחוחות: הניחוח לאישה הוא או דה טואלט פרחוני-פירותי והניחוח לגבר הוא או דה טואלט החושף פרשנות חדשה לחושניות הגברית. מחיר לצרכן: דולצ'ה וגאנה לייט בלו איטליין לאב, או דה טואלט לאישה 100 מ"ל: 319₪ / דולצ'ה וגאנה לייט בלו איטליין לאב, או דה טואלט לגבר 100 מ"ל: 249₪ 

© צילום: חו"ל

ובתפקיד השחקן הראשי: בושם

לאחר כשנתיים בהם עבדה השחקנית מלי לוי על פיתוח הבושם, היא משיקה בימים אלה את הבושם החדש והראשון שלה No1 EAU DE PARFUM מבית MA LIL EVI ותחת הסלוגן: Im Losing Myself To Find a New Me. הבושם החדש יושק בלעדית ברשת Story. הבושם שנרקח בדרום צרפת, עשוי מהחומרים איכותיים ועבר תהליך יישון מיוחד. מה שיצר תוצאה של בושם עם ריח מסעיר ומשכר בעל עומק שהופך כל רגע למיוחד. זהו הבושם הראשון מתוך סדרה של בשמי נישה וריחות עליהם היא שוקדת גם בימים אלה. תווי הבסיס הם מאסק וארז. מלי מספרת: "מאז שאני זוכרת את עצמי, אהבתי פרחים ורקחתי מהם בשמים שונים אותם הייתי מנסה על אחיותיי ואימי. ידעתי שיום אחד אגשים את החלום הזה ואוציא בושם שלי. לפעמים צריך לסטות מהמסלול המוכר כדי למצוא את ניחוח החירות וללכת בדרכים חדשות כדי ליצור את עצמנו מחדש".מחיר לצרכן עבור 50 מ"ל: 339₪. 

© צילום: שי פרנקו

ריח ורוד

מעצב העל נרסיסו רודריגז מציג את הבושם החדש בליין האייקוני פור הר מאסק נואר רוז. בניחוח פרחוני של הורד והיסמין. על מנת להגביר את הניגודיות בקומפוזיציה בין אור לצל, נוסף גם ברגמוט זוהר, המודגש עם גרגיר פלפל ורוד. עיצוב הבקבוק בהמשך לצללית הגרפית והקווים הנקיים של בשמי ליין פור הר. בדומה לבושם האחרון בסדרה, גם הפעם הבקבוק מקבל שקיפות אך עם טוויסט של זכוכית בצבע ורוד מעושן ומפתה. הגוון הורוד מדגיש את הניחוח שבתוכו והבקבוק השקוף מרמז על חושניות עדינה. מחיר לצרכן: נרסיסו רודריגז פור הר מאסק נואר רוז: ל: 50 מ"ל, מחיר לצרכן: 369₪. ל: 100 מ"ל, מחיר לצרכן: 479₪. ניתן להשיג ברשתות והחנויות המובילות. 

 

© צילום: חו"ל

ריח לכבוד פסח

GUESS משיקה ריח חדש לאביב 2022 - GUESS UOMO הבושם החדש לגבר. הניחוח הוא ענבר עם תווים ראשיים של הדרים תוססים, פרחים טריים ותבלינים עזים, ואחריהם תערובת חמימה של עצים כהים וענבר חושני לעומק מתוק. העיצוב בהשראת האדריכלות האיטלקית, עיצוב האריזה של GUESS UOMO מייצג שילוב של מורשת ומודרניות. קופסת קרטון שחורה, בקבוק זכוכית שקוף מעוצב באופן אומנותי, עם הבלטה שחורה. מחיר לצרכן עבור 100 מ''ל: 249₪. ניתן להשיג ברשתות סופרפארם, בי משביר לצרכן וחנויות פרפיום נבחרות. גאס אומו אדט. 

© צילום: יחסי ציבור
תגובות