איזה יופי: קיץ חגיגי במיוחד. adobestock (אילוסטרציה)

איזה יופי: קיץ חגיגי במיוחד

מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? תכשיטים בהשקה כפולה, סדרת טיפוח חדשה לגבר, הדרך המושלמת להישמר בקיץ הקרוב, קרמים מיוחדים ליום וגם ללילה, המוצרים הישר מצרפת והאודם שייתן לכם את הטאצ' הסופי ללוק

עוד בערוץ הסטייל של פורגי:

השקה כפולה

מותג התכשיטים DANON בהשקה כפולה של סניף חדש בקניון עזריאלי תל אביב וקולקציית תכשיטי קיץ 2022 "Summer Collection": ליין תכשיטים יומיומיים-אורבניים, עם קריצה טרנדית המתרפקת על העבר העשיר של יצירות אייקוניות, קלאסיות ועל-זמניות. הקולקציה החדשה כוללת מגוון תכשיטים, שעשויים כולם בעבודת יד בבית מלאכה כחול-לבן בתל-אביב וביניהם: שרשראות צמידים, עגילים וטבעות צעירים וטרנדיים, המשלבים חוליות מתכת, פניני מים מתוקים וקריסטלים יוקרתיים. כל התכשיטים בקולקציה מצופים זהב 24 קראט או כסף טהור נטולי ניקל. טווחי המחירים לצרכן: טבעות החל מ- 149₪, שרשראות החל מ- 199₪, צמידים החל מ- 149₪, עגילים החל מ- 139₪, סיכות ראש החל מ- 59₪. 

 

© צילום: ליאור חסון, אדיר פישר

טיפוח חדש לגבר

מותג הטיפוח הבינלאומי LIERAC PARIS (ליראק פריז) משיק סדרת מוצרי טיפוח לגבר המבוססת על חומרים טבעיים, בעלת פטנט ייחודי של שימוש בתמצית טוליפ שחור ובעלת אג'נדה אקולוגית של אריזות ממוחזרות. הטוליפ השחור יוצר פעולה משולשת מוכחת על העור: חיזוק, הגנה וחידוש, התמצית מצויה בכלל מוצרי הסדרה לגבר ותוצאותיה הם מוצרים עם יתרונות ברורים לעור מוגן יותר, חזק יותר מפאת פגעי הזמן, והתחדשות יעילה מדי לילה. הסדרה מתאימה לכל סוגי העור וגם לעור רגיש במיוחד. הסדרה כוללת: ג'ל לגילוח לשמירה והגנה על לחות העור 3 ב 1- מונע גירוי, מעניק לחות ורעננות, יוצר שכבת הגנה על העור לגילוח צמוד ומדויק ללא גירוי או צריבה. מחיר: 59₪. סרום לתיקון פגעי הזמן ומונע קמטים- 3 ב 1- מעניק לחות, מחליק קמטוטים באזור הפנים והעיניים, מרוכז במיוחד ומכיל חומר פעיל לחידוש העור, מכיל ויטמינים ומעודד ייצור קולגן, מסייע בתיקון שכבת האפידרמיס להפחתת סימני הגיל, מחזיר לעור אלסטיות ומוצקות. מרקם נוח, לא שומני ואינו דביק. שומר על העור מפני פצעונים וראשים שחורים. מחיר: 149₪. ג'ל קרם למחיקת סימני עייפות- בוסט מיידי של אנרגיה וחיוניות בזכות שילוב החומרים הפעילים הממריצים, נותני אנרגיה ומעניקים חיוניות מיידית לעור. משפרים את עמידות העור למקרי עייפות וסטרס. מחיר: 89₪. ג'ל-מוס רחצה 3 ב 1- תחליב רחצה רב תכליתי לשיער, לפנים (כולל זקן) ולגוף- עם הפעולה המשולשת: ניקוי, רעננות וחיוניות. מנקה בעדינות וביסודיות ומעניק תחושת חיוניות ורעננות מיידית מתאים לעור הגוף, הקרקפת והפנים. ממצק ומרענן. השיער נקי יותר, זוהר יותר, מבריק ועור הפנים נקי ומלא לחות. מחיר: 59₪. דאודורנט רול-און ל-24 שעות -אנטי-פרספירנט עם פעולה מתמשכת, העור נותר יבש ורענן ל-24 שעות ללא הפסקה. מונע הזעה ללא חסימת נקבוביות, פועל לניטרול הבקטריות מחוללות ריחות לא נעימים לתחושת רעננות ויובש. נוסחה חדשנית ללא אלכוהול, לא משאיר סימנים על הבגדים, אינו דביק, ואינו משאיר עקבות על הגוף. מעלים תחושת רטיבות, הזעה וריחות לא נעימים. מחיר: 59₪. באלם אנטיאייג'ינג לאחר הגילוח- עשוי מ- 96% חומרים טבעיים ואינו מיכל בושם. מרגיע את העור, מספק לחות מוגברת ומותאם במיוחד לעור רגיש, למריחה לאחר הגילוח לסייע לשיקום העור המגורה. חומרים פעילים : פרח הטוליפ השחור- נוגד חמצון המסייע בחיזוק ושיקום העור ,חומצה גליקוליק בפולימר להחדרת לחות. מחיר:89₪.

© צילום: אסף לוי

חכם בשמש

מותג הדרמו-ביוטי SeboCalm מרחיב את סדרת ההגנה מהשמש ומשיק שני מוצרים חדשים: ספריי תחליב שקוף להגנה מהשמש 50 SPF וג'ל אלוורה 99%. שני המוצרים החדשים מצטרפים לסדרת תכשירי הגנה מהשמש ומצריבת מדוזות. הסדרה כוללת קרמי הגנה מהשמש למבוגרים ולילדים עם מקדם הגנה 50SPF וספריי תחליב הגנה משמש 50SPF לכל הגוף. ספריי תחליב שקוף הגנה מהשמש, המגן משני סוגיי הקרניים UVA & UVB. מתאים לרחצה בים, פעילות ספורטיבית ושהייה בחוץ, עמידות במים. הספריי מועשר בויטמין E ובפנטנול המשמשים כנוגדי חמצון פעילים להגנה על העור מנזקי הסביבה ומרדיקלים חופשיים, הגנה חיונית במיוחד בעת החשיפה לשמש. מחיר: 119.90₪, לתכולת:  150 מ"ל. ג'ל האלוורה להקלה על תחושות מצוקה של העור, מקל על תחושת מצוקה של העור ומרגיע את העור. מתאים לטיפול בעור אדמומי ומגורה לאחר כווית שמש קלות ולהרגעת עקיצות יתושים. מחיר ג'ל אלוורה: 49.90₪ , לתכולת:  250 מ"ל. 

© צילום: חן ברקוביץ

לילות כימים

קרליין משיקה קרם יום לשעות הבוקר "פרו- קולגן 3%" וקרם לשעות הלילה "פרו-רטינול 2%" המצטיינים בריכוז נקי וגבוה של קולגן מועשר בפפטידים ורטינול מועשר בוויטמין B3. קרמי הטיפוח החדשים מעניקים תועלות מידיות לעור ומותאמים גם לפעילות משולבת עם שני הבוסטרים ומעניקים תוצאות טובות יותר ונראות לעין מהר יותר. מחיר קרם היום: 69.90₪, לתכולת: 50 מ"ל, מחיר קרם הלילה: 69.90₪, לתכולת: 50 מ"ל. 

© צילום: טל אזולאי

צרפת זה כאן

Jan Mo?e ישראל משיקה בארץ את מוצריה, המביאים לפריצת דרך בתחום טיפוח ושיקום השיער. המותג מציע מגוון סדרות פרמיום הכוללת: שמפו, מסכה ובושם ייחודי לשיער. מוצרי הסדרה מכילים חומצה היאלורונית, פורמולה חדשנית וייחודית ללא חומרים משמרים ופראבנים (מלחים), חומרי ריכוך ושיקום על בסיס חלבונים טבעיים וחלקיקי זהב מיקרוסקופים, אשר עוברים אל השיער בעת השימוש במוצר ומוסיפים לו זוהר ונצנוץ ייחודי. בנוסף, הפורמולה הייחודית, הנמצאת במוצרי הסדרה, מייצרת הקצפה מוגברת, לצד חסכון בכמות השימוש בשל המרקם הרך שנוצר. הסדרה מתאימה לכל סוגי השיער, ועובדת באופן פעיל לשקם ולחדש את מראה השיער, גם כאשר מדובר בשיער צבוע או פגום. טווח מחירים: 139₪-449₪. 

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

צבע לכל יום

מותג האיפור הבינלאומי 'לוריאל פריז' משיק סדרה חדשה וטרנדית לשפתון המיתולוגי קולוריש: COLOR RICHE INTENSE VOLUME MATTE – MATIFY & PLUMP. שפתון עשיר בלחות עם צבע אינטנסיבי לאורך זמן, השומר על שפתיים, מכיל חומצה היאלורונית המעניקה מראה שפתיים מלאות יותר. השפתון מגיע ב-6 גוונים שונים במראה טבעי השומרים על צבע אינטנסיבי עמיד לאורך זמן. החדשנות מתבטאת גם באריזה: דקה, אלגנטית, וצרה לתחושת נשיות ויוקרה עם חידוד דק וקטן יחסית לדיוק מושלם למילוי השפתיים. מחיר מומלץ לצרכן: 55₪. 

© צילום: יחסי ציבור חו"ל
תגיות
תגובות