להתאפר בגאווה: איך עושים את זה נכון ובצבעי ניאון?. איפור: אלה אופסניוק, אלבום פרטי

להתאפר בגאווה: איך עושים את זה נכון ובצבעי ניאון?

במיוחד לחודש הגאווה ורגע לפני המצעד שיתקיים בשישי הקרוב: ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות היופי, מסביר איך להתאפר עם צבעי ניאון!

רוצים ללכת למצעד הגאווה? מתכננים מסיבת פול-מון ביתית לכבוד חודש הגאווה? קצת הסבר וטיפים איך מתאפרים בהתאם, בדגש על איפור ססגוני בגוונים זרחניים על רקע מנורת אולטרה סגול, יכול להפוך כל מסיבה סטנדרטית לזירת סוערת של ממש.

ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות מסביר: "איפור הניאון היה חלק בלתי נפרד של סצנת המועדונים המיתולוגית. עכשיו הוא עושה קאמבק, יחד עם מכנסי הסן טרופז ונעלי הפלטפורמות - הישר לחודש הגאווה".

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

איפור: תמר שללה © אלבום פרטי

בניגוד לעבר, שהתלבושת במועדון הייתה אחידה: שחור ושחור, היום הלבוש והאיפרו הוא בקשת גוונים זוורחניים "כיום, מראות האיפור במועדונים ססגוניים הרבה יותר ובעלי אפקט מזוגג, שיוצרים סוג של פנטזיה, ומתאימים לסצנה שבה עשיית עיניים היא העיקר" מסביר שחף. 

פס זרחני

גרסת צבעי השיער הזרחניים התחזקה בשנים האחרונות, הטוויסט העכשווי מתמקם מתחת לריסים. פס האייליינר על רקע צללית לבנה, יוצר תמהיל שקשה להתעלם מקיומו. גם עפרונות עיניים בצבעי ניאון, מבליטים את הלבן שבעיניים ובעיקר מדליקים כל לילה חשוך.

איפור: אלה אופסניוק © אלבום פרטי

מי אתם צבעי ניאון?

בשווקים קיימים פלטות צלליות זרחניות, שמתאימות להנחה על העפעפיים. בנוסף קיימים צבעי גוף זוהרים נוזליים על בסיס מים. הם מגיעים ב-6 סוגי צבעים שונים. כל שפורפרת מכילה 25 מ”ל ומספיקה ל-8-10 אנשים. מבחר הצבעים כולל: צהוב, כחול, וורוד, כתום, סגול וירוק.הצבעים באישור משרד הבריאות. היתרון הגדול: הצבע נשטף בקלות במים. מקלחת אחת קרירה ודיי.

איפור: רונה-לי אבן חן ואלה אופסניוק  © אלבום פרטי
איפור: אלה אופסניוק © אלבום פרטי

איפור זרחני, שלב אחר שלב:

  1. 1. מורחים קרם לחות.
  2. 2. מניחים קרם בסיס במרקם נוזלי, בגוון תואם לעור.
  3. 3. כדי להסתיר סימנים כהים מתחת לעיניים, מורחים קונסילר בטון אחד בהיר יותר מגוון העור. יש להניחו בעזרת כרית האצבע על ידי תיפוף קל, עד שיתמזג עם המייק אפ.
  4. 4. מקבעים את המייק אפ עם פודרה למראה פנים מט ואחיד (מחבבות קיצורי דרך ישתמשו במוצר אחד, המשלב מייק אפ ופודרה יחד).
  5. 5. מניחים מייק אפ על גלגל העין. מורחים מעליו צללית בגוונים זרחניים כיד הדמיון
  6. 6. מניחים סומק מתחת לעצמות הלחיים.
איפור: אלה אופסניוק © אלבום פרטי

7. כדי שהשפתון ישרוד גם דרינק, מורחים על השפתיים מייק אפ ומפדרים אותן. כעת מושחים את השפתון ומצמידים את השפתיים, כשממחטת נייר (טישו) מונחת ביניהן. בפעולה זו מורידים שכבה עודפת של השפתון. לאחר מכן, מניחים מעט פודרה בטפיחה, ואחריה מורחים שכבה נוספת של שפתון. פעולות אלה יגרמו לו להתקבע למשך שעות רבות.

8. אל תשכחו להדליק את מנורת האולטרה-סגול.

איפור: רונה-לי אבן חן © אלבום פרטי

https://www.yarin-shahaf.co.il/

תגובות