איזה יופי: הכל מתחיל בריח . adobestock (אילוסטרציה)

איזה יופי: הכל מתחיל בריח

מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? בשמים בניחוחות של חו"ל ומשקפי שמש שמתאימים לכל כיס

:עוד בערוץ הסטייל של פורגי

 

 

?בושם או תיק

אוסקר דה לה רנטה מציג את הבושם אליבי הראשון למותג. הבושם החדש עוצב בקפידה רבה ועם תשומת לב מרבית לפרטים הקטנים בדיוק כמו התיק  של אוסקר דה לה רנטה, אשר שימש גם כהשראה לעיצוב הבקבוק. הצללית הנצחית והמובנית של הבקבוק מודגשת עם אבזם זהב מחודש שנלקח מהתיק האייקוני. צבע הסומק הנשי של הבושם מספק ניגוד אלגנטי לאלמנטים העיצוביים החזקים. הניחוח נפתח  עם אקורד הדרים רענן של מנדרינה ופריחת ג'ינג'ר. ניתן לרכוש בגדלים של 100 מ"ל מחיר 349₪ 50 מ"ל 249 /מחיר לצרכן:249₪

 

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

גבר אביבי 

GUESS משיקה ריח חדש לאביב 2022, בניחוח ענבר גברי הלוכד את הביטחון העצמי והמשיכה של הגבר של GUESS עם תווים ראשיים של הדרים תוססים, פרחים טריים ותבלינים עזים, ואחריהם תערובת חמימה של עצים כהים וענבר חושני לעומק מתוק.
השילוב הנ"ל יוצר ריח קלאסי, ממכר וייחודי. מחיר לצרכן לתכולה של 100 מ''ל: 249₪

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

בושם גרמני

בית האופנה הגרמני היוקרתי MCM מגיע לראשונה לישראל עם  בושם דגל חדש בליווי קמפיין תקשורת עולמי בשם Travel Beyond. זוהי הפרסומת הראשונה לבושם, המשלבת הפקה ויצירת סרטים וירטואליים תוך שימוש בטכנולוגיה מעולם המשחקים, אותה טכנולוגיה שמניעה את Fortnite™. הקמפיין והבושם מייצגים את ה DNA של המותג -טיולים, ומציגים מסע שלם בהשראת המרכיבים. פטל תוסס ויסמין שנבחר בעבודת יד בשילוב עם עצים נקיים וטהורים, המציגים ארומה עצית פרחונית נמרצת המשלבת בישום קלאסי עם טכנולוגיה חדשה. הבושם החדש מבית MCM מציע שילוב של הבישום הקלאסי עם טכנולוגיות חדשות. הריח העליון של הבושם הוא ריח הפטל שנוצר באמצעות תהליך חדשני שנקרא 'טביעת טבע'. הטכנולוגיה החדשנית לוכדת את התווים והתמצית של פטל טרי מבלי לפגוע במרכיב עצמו, ומהווה דרך חדשנית להגיע לריח מדויק מבלי לפגוע בחי ובצומח. היסמין נבחר בקפידה ובעבודת יד מחוות מקומיות בהודו, מוקדם בבוקר על מנת לקבל את הפרח העדין ביותר והריחני ביותר. בחירה ידנית של כל עלה כותרת עוזרת לשמר את שלמות הריח והמבנה שלו, ומבטיחה שרק עלי הכותרת האיכותיים ביותר נבחרים. בנוסף, הבושם מכיל תו ענבר חושני עדין אך עמיד לאורך זמן, המוסיף חמימות ועומק מסקרן.

© צילום: יחסי ציבור חו"ל

משקפיים מאירופה

מותג המשקפיים הצרפתי IZIPIZI ומציא משקפי שמש במחירים נוחים כהדגמים הם בשילוב המנצח בין סטייל ואופנתיות. קו האוברסייז החדש משיק שתי צורות אייקוניות חדשות #M ו-#N שלוקחים את אוהבי המותג למימד חדש. המסגרת עשויה מחומר שמקורו ביולוגי משמן קיק שהופך אותן לקלות וחזקות כאחד - מה שמציע נוחות מובטחת לקו האוברסייז החדש עדשה אפורה 100% UV קטגוריה 3. שני הדגמים החדשים נמכרים במחיר של 245₪.

© צילום: יחסי ציבור

 

תגיות
תגובות