המדריך המלא: כך תשמרו על עור הפנים במהלך החופשה. ADOBESTOCK

המדריך המלא: כך תשמרו על עור הפנים במהלך החופשה

רגע לפני שאנחנו מנצלים את תקופת החגים ויוצאים לחופשה, חשוב לא לשכוח לדאוג לקרמים שישמרו על עור הפנים והגוף- במיוחד אם יש שינויי מזג אוויר או שינוי בלוח הזמנים • המדריך המלא לעור פנים זוהר גם מחוץ לבית!

חודש ספטמבר כבר פה, החגים עוד רגע כאן ויחד איתם החופשות המשפחתיות. לא משנה לאן אתם נוסעים; דרום או צפון, מישור או הרים, בארץ או בחו"ל – חופשה דורשת היערכות ותשומת לב לעור הפנים והגוף. על מנת לעזור לכם לעשות סדר במוצרי הטיפוח שחובה לארוז וגם לתת לכם טיפים לטיפול בעור במהלך חופשה, כתבו מומחי ההדרכה של FOREVER ISRAEL את המדריך שיעזור לכם לשמור על עור פנים זוהר גם בחופשה.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

© ADOBESTOCK

הכנה לקראת הטיסה

פרט שחשוב לשים עליו דגש הם הימים שלפני הנסיעה. עצם הנסיעה יכולה להיות מלחיצה. ההכנות, וכל הקשור לנסיעות יכול לשבש את האיזון שלנו, את התזונה ואת שעות השינה, כל הנתונים האלה יכולים להשפיע על עור הפנים. לפני היציאה לחופשה, רצות לכולנו מיליון מחשבות בראש, מאריזת הבגדים ועד לארגון הלו"ז של החופשה. העור שלנו הוא כנראה הדבר האחרון שנמצא בסדר העדיפויות שלנו, אבל אין צורך לדאוג לגבי זה. כל מה שצריך זה תכנון מראש ורשימה מסודרת וזה מה שתמצאו במאמר זה.

כיצד משפיעה החופשה על עור הפנים שלכם?

בטיסות וביציאה לחופשות, משתנים התנאים אליהם אנו רגילים ביומיום. השינוי חל בתנאי מזג אוויר וסביבה שונים (כולל רמות זיהום) וסביר להניח שגם התזונה שלכם תשתנה (כולל ג'אנק פוד). גורמים אלה משפיעים באופן ישיר על עור הפנים, אך חשוב להבין לעומק את השינוי על מנת להקל על דרכי הטיפול:

1. שינוי מזג אוויר

כלל ברזל: נזקים לעור הפנים מתפרצים יותר בקלות כאשר העור חסר לחות.

בין אם אתם טסים במטוס או שהאוויר במקום אליו אתם נוסעים יבש, זה ישפיע באופן ישיר על העור שלכם. יתר על כן, בטיול, אנו לעתים קרובות שוכחים לשתות מספיק מים, וזה מייבש את העור עוד יותר.כמו כן, חשוב לבדוק מה מזג האוויר הצפוי ביעד אליו אתם מגיעים. אם קר, האוויר יכול להיות יותר יבש, ועור הפנים יתייבש במהירות. חשוב להיערך מראש ולהוסיף לתיק הרחצה שלכם קרם לחות איכותי, מומלץ להוסיף גם ג'ל לחות המתאים לשימוש יומיומי. אם יעד החופשה הוא מקום חם, הוא לרוב יהיה לח ועור הפנים ישחרר חלב ויהיה נוטה לקומדונים (נקבוביות סתומות). על מנת לטפל בהופעת פצעים ואדמומיות בעור הפנים, חשוב להצטייד מראש בקרם פנים איכותי, מרגיע ומשקם. בכדי להקל על נזקי העור האפשריים בשל שינויי מזג אוויר, חשוב מאוד להקפיד על שתיית מים מרובה. אגב, בחופשות רבים מאיתנו אוהבים ליהנות מרחצה מפנקת וממושכת, אך חשוב לזכור כי מים יכולים גם לייבש את העור ולגרום לו לנזקים שונים. מים חמים בטמפרטורה גבוהה יכולים לגרום לנזק לעור ולייבשו, לכן כדאי לקצר את השהייה במים ולהתקלח במים פחות חמים.

© FOREVER ISRAEL

2. שינויים בלוח הזמנים שלכם

בזמן חופשה, מחזור השינה והיקיצה משתנה והופך ללא יציב. לפיכך, ייתכן שתתקשו להקפיד על שגרת טיפוח העור הרגילה שלכם. טיולים יכולים להיות מייגעים ומתישים לכן חשוב לדעת כי מניעת שינה תגביר את הורמון הקורטיזול שהוא הורמון הלחץ שעלול להתבטא בצורה של שקיות תחת העיניים. כמו כן, במהלך השינה משתחררים הורמוני גדילה אשר מתקנים את התאים הפגועים. השתדלו להשאיר זמן ראוי למנוחה ושינה טובה בזמן החופשה. 

ובכן, החדשות הטובות הן שיש פתרונות נוחים לטיפול בעור בזמן נסיעות. אין צורך להשקיע במוצרי טיפוח חדשים בזמן נסיעה. כל מה שצריך לעשות הוא לשנות את שגרת הטיפוח, לאמץ כללי מפתח ולהביא איתכם את מוצרי "החובה":

הכינו מראש מגבונים להסרת איפור. במידה ואינכם רוצים לסחוב הרבה מוצרי ניקוי לפנים, מגבונים לחים או מגבות להסרת איפור הם האופציה המומלצת ביותר. ניתן להכין אותם מראש ולשאת אותם בשקית זיפלוק. הם יאפשרו לכם להנות מניקוי פנים יסודי ותוכלו להשתמש בהם בכל מקום - במטוס, בזמן נסיעה באוטובוס או במכונית, בישיבה על החוף או בחדר המלון.

  1. אל תשכחו קרם לחות. כאמור, קרם לחות איכותי יעזור לכם לשמור על בריאות העור וימנע התפרצויות ובעיות עור הנגרמות מיובש יתר.
  2. הימנעו ממגע בפנים לעתים קרובות. הרחקת הידיים מהפנים עוזרת למזער התפרצות אדמומיות ונגעים בפנים. הקפידו לשמור על כלל זה בעת נסיעה. הסיבה לכלל זה היא כי אתם עלולים לקלוט חיידקים לא ידועים שיכולים לגרום לבעיות עור מרובות.
  3. שתו מי לימון. זה אולי לא נשמע כמו שגרת טיפוח אבל שתיית מי לימון אחרי שתחזרו מהחופשה תעזור לעור שלכם להתחדש. המים המושרים בהדר משפרים את לחות העור וגם מרעננים. אפשרות נוספת היא שילוב תוספי תזונה טבעיים לשגרת היום שלכם לפני ובמהלך הטיול. תוספים אלה יאפשרו לגופכם להתמלא בוויטמינים בריאים שישפרו את לחות עור הפנים שלכם.

עכשיו אחרי שקראתם בעיון את המדריך, הגיע הזאת לסיים לארוז, וליהנות מהשקט והחופש.

© FOREVER ISRAEL
תגובות