בני הנוער שנפגעו מעצות יופי רעילות ברשת. אורי דוידוביץ

בני הנוער שנפגעו מעצות יופי רעילות ברשת

יש לא מעט עצות יופי שמסתובבות ברשתות החברתיות - חלקן אף עלולות להזיק ולהחמיר יותר את הבעיה שצצה • מאתגר טיקטוק על תזונה ועד תרופת סבתא לחצ׳קונים: שלושה צעירים סיפרו לנו על העצות שגרמו להם להחמרת הבעיה עד אשר החליטו ללכת למומחים

בשיתוף עם Dove

לא מעט בני נוער צורכים את התוכן שלהם ברשתות החברתיות, חלקם אף מיישמים עצות יופי וטיפוח אליהן הם נחשפים דרך אותן הרשתות. אך לא כל עצה או טרנד יופי שמופיע ברשת הוא בהכרח נכון וטוב לנו, לעיתים הוא אף עלול להזיק. אספנו שלושה צעירים שחלקו איתנו את הסיפור שלהם על איך העצות שהגיעו מהרשתות גרמו להם לנזק ועל איך הם הצליחו לצאת מזה. 

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

איל קלסנר - אימץ עצות רעילות על טיפול בחצ׳קונים

בן 17 מקריית אונו. איל סיפר שהנראות החיצונית העסיקה אותו כל חייו, בתור ילד עם עודף משקל. בהמשך החל לסבול מחצ׳קונים ונחשף ברשתות לכל מיני עצות לאיך לטפל בהן. הוא גילה על בשרו למה לא כל טיפול שמופיע בפיד הוא נכון לכל סוג של עור פנים, כי כך הוחמרו החצ׳קונים על הפנים שלו.

איל קלסנר קמפיין דאב.

ירין מזל צפרך דפרך - אימצה עצות רעילות על חצ׳קונים וטיפול בעור הפנים

בת 21 מבית שמש. ירין שיתפה אותנו בכך שבעקבות שירותה הצבאי עור הפנים שלה הפך לשומני והחלו לה חצ׳קונים בצורה מאסיבית. היא החלה להשתמש בקרמים שונים, אליהם נחשפה בהמלצות שונות ברשת - אבל כלום לא עזר, חלקם אף החמירו את הבעיה. גולשים רבים החלו להמליץ לה על תרופות סבתא מאולתרות - מה שעוד יותר גרם להחמרה, עד אשר ירין הרימה את הכפפה.

ירין מזל צפרך דפרך דאב.
 

מאור ואקנין - הקשיב לעצות רעילות על תזונה וירידה במשקל

בן 20 מאשדוד. מאור מספר כי בתור נער שתמיד רצה לשנות את הגוף שלו ורצה להיות רזה או חטוב, הוא אף הקשיב לעצה שנחשף אליה בטיקטוק של יועץ עיצוב ופיתוח גוף שלא עבר אף הכשרה מקצועית. אותו היועץ נתן שיטות מסוכנות לירידה במשקל - כאלו שהשפיעו לרעה על מאור והחמירו את מצבו. בנוסף, מאור סיפר כי לקח חלק באתגר טיקטוק בנושא צריכת קלוריות.

מאור ואקנין קמפיין דאב.

היכנסו למתחם 'לנקות את הפיד' באתר ynet (לחצו כאן),

שם תוכלו למצוא את כל הטיפים לניקוי הפיד שלכם מעצות יופי רעילות!

 

תגובות