איזה יופי: מוצרי הביוטי עוברים לאונליין . ADOBESTOCK

איזה יופי: מוצרי הביוטי עוברים לאונליין

קולקצית חזיות ותחתונים נעימה ומפנקת, החנות שעוברת לאונליין ופלטת צלליות למראה דרמטי או טבעי- לבחירתכם • אז מה חדש על המדף בגזרת הטיפוח והביוטי? המוצרים שאתם חייבים לרכוש!

טיפול שיער אקספרס

GLISS, המותג המומחה לשיקום וטיפוח השיער מבית שוורצקופף, גאה להציג את סדרת GLISS 7sec  לשיער יבש ופגום, המעניקה טיפול משקם ועוצמתי כטיפול במסכת שיער  ב-7 שניות בלבד. התוצאה: שיקום סיב השערה, מראה שיער רך, בריא ומבריק יותר. סדרת GLISS 7sec  כוללת 3 מוצרים חדשים: Oil Nutritive GLISS 7Sec - טיפול משקם אקספרס ב-7 שניות: לשיער יבש וחסר חיוניות מועשר בשמן מרולה, GLISS 7Sec Ultimate Repair- טיפול משקם אקספרס ב-7 שניות: קרטין נוזלי ותמצית פנינה שחורה, לשיער יבש ופגום במיוחד, GLISS 7Sec Color Perfector - טיפול משקם אקספרס ב-7 שניות: תמצית חמוציות וקומפלקס היאלורוני, לשיער צבוע או בעל גוונים.

© צילום הנקל חול

הסט שכל נערה צריכה בארון

רשת החזיות וההלבשה התחתונה המובילה FEMINA, המונה קרוב ל-30 סניפים בפריסה ארצית,משיקה את קולקציית BASIC SEAMLESSהחדשה, הכוללת פריטי הלבשה תחתונה במגוון גזרות, ללא תפרים וללא ברזלים. הטכנולוגיה הייחודית של הקולקציה משלבת בד ללא תפרים או חיתוך הנראה על הגוף, כאשר בשילוב הגזרות המדויקות של FEMINA הקולקציה מתאימה לכל סוגי וגדלי החזה במראה קליל, מחטב ונינוח.

הקולקציה החדשה כוללת - חזיות בראלט ללא תפר במגוון גזרות והרכבי בד לנוחות מקסימלית - כולן עשויות בטכנולוגיית אל תפר ייחודית. בנוסף הקולקציה כוללת - תחתונים במגוון גזרות והרכבי בד תואמי בראלטים, כולל תחתונים ברזילאיים מבד ריב, תחתוני מידי, תחתוני חוטיני ותחתוני ביקיני עם מותן גבוה מבד כותנה ויסקוזה.

לאחר שניסינו: הסטים סופר מהממים וסופר נוחים, כיף להסתובב איתם לאורך כל היום. הכי אהבנו את הסט הסגול!

© צילום RBCO

שמים סוף ללבן

בטיסט, מותג השמפו היבש הוותיק בעולם, והמוביל בבריטניה, משיק לראשונה פתרון שהוא חובה לכל אישה שרוצה מראה שיער רענן, נקי ושופע,  ללא חפיפה וללא מאמץ,  והפעם גם עם תוספת של צבע. השמפו היבש החדש של בטיסט בתוספת הצבע, מרענן שיער שומני וחסר ברק ומעניק לו מראה מטופח, מאריך את הזמן של צביעת השיער ומסתיר את הצמיחה החדשה ואת השיער הלבן. כמו כן עוזר בספיחת השומנים. שימוש עם נגיעה קלה של צבע מתמזגת בקלות עם צבע השיער שאינו מלכלך ונשאר לאורך זמן.  בנוסף, השמפו מנטרל ריחות רעים כגון: סיגריות, עשן וריחות בישול ומעניק ניחוח רענן. השמפו קיים ב- 3 גוונים שונים: לשיער בלונד, לשיער חום בהיר וגוון שיער כהה.  מחיר מומלץ לצרכן: 34.90₪.

לאחר שניסינו: אחלה פתרון לשיער שלא הספקנו לצבוע, רגע לפני שאנחנו יוצאים מהבית!

© צילום יחצ

עוברים לאונליין

אתרREEBOK  משיקה אתר מכירות אונליין חדש. באתר החדש יימכרו פריטים בלעדיים מקולקציות מיוחדות כמו: CARDI B, Victoria Beckham, Looney Tunes, Peppa Pig המהלך נאמד בסכום של למעלה ממיליון ש״ח. לרגל השקת האתר מציע מותג הספורט והלייף סטייל, בנוסף על קולקציות חדשות ועדכניות גם מגוון רחב של פריטים בהנחות שונות. האתר החדש יספק משלוחים מהירים לכל חלקי הארץ כאשר זמן המשלוח יעמוד על שני ימים עסקים בלבד. משלוח בחינם מותנה ברכישה בסכום של מעל 249 ש״ח.

© צילום יחצ

 7 יתרונות ב-1

השמפו החדש והמשופר עם הפורמולה המתקדמת ביותר, בנוסף למניעת קשקשים, השמפו החדש מעניק לחות לשיער ומאזן את השמנוניות בקרקפת ויוצר תחושת ניקיון ורעננות. לשמפו מספר יתרונות: טכנולוגיה חדשה ומשופרת, הגנה מתקדמת לטיפול ומניעת קשקשים, 7 יתרונות בבקבוק אחד, עם טכנולוגיית Multipower technology, מוכח קלינית ונבדק דרמטולוגית, ללא ניסויים בבעלי חיים.

סדרת 7IN 1 של Head & Shoulders מכילה שני מוצרים: MULTI ACTIONHead & Shoulders 7 ב-1 שמפו רב פעולות המעניק הגנה מלאה מפני קשקשים ובעיות קרקפת ומעניק את תחושת הרעננות הקלאסית של המותג, ANTI HAIRFALLHead & Shoulders 7 ב-1 שמפו מועשר בקפאין הידוע ביתרונות חיזוק שורש השיער. ניתן לרכוש את סדרת 7 ב-1ברשתות שופרסל וסופר-פארם.

לאחר שניסינו: שמפו נעים ורך למגע, יצאנו מרוצים מהמקלחת.

 

© צילום יחצ

למראה טבעי או דרמטי

ערכת צלליות מקצועית המציעה מנעד רחב של צבעים בתשע צלליות הנעות מגוונים בהירים עד כהים, במרקם מט קטיפה וזוהר. הערכה מאפשרת יצירת סגנונות שונים של איפור החל מאיפור טבעי לשעות היום ועד איפור מעושן ודרמטי לשעות הערב ובשילוב של גוונים ומרקמים ליצירת מיימד ועומק.

כל צללית מכילה ריכוז פיגמנטים בעלי צבע עשיר במיוחד, מוגנים על ידי מעטפת השומרת על הגוון המקורי שעות רבות לאחר המריחה (Fade resistant) , מרקם המשי של הצללית נמרח בקלות, נצמד היטב, אינו יוצר הצטברויות בקמטוטי העפעף ואינו נמרח. פלטת הצלליות משלבת בין גוונים בהירים וכהים ומרקמים שונים, עם ובלי ברק.

קולקציית פלטות הצלליות לאיפור עיניים כוללת 4 פלטות: Bare Natural eyes- ערכת צלליות בגוונים טבעיים לאיפור עיניים עדין, בהיר ומחמיא, Iced Cold Eyes- ערכת צלליות עם גוונים קרירים לאיפור עיניים, קורן וזוהר, Illuminated Golden eyes- ערכת צלליות עם גוונים זוהרים לאיפור עיניים חם,  קורן וזהוב, Smokey Dark Eyes-ערכת צלליות בגוונים מעושנים לאיפור עיניים דרמטי.

לאחר שניסינו: ממליצים על פלטת Bare Natural eyes שמכילה מגוון נרחב של צבעים שמתאימים ליומיום. לפני שאתם שמים, אל תוותרו על פריימר לעיניים שיקבע את הצלליות ליותר זמן כי הפיגמנט חלש.

© צילום טל אזולאי

סמפלים ייחודיים וקולקציות עתידיות

קבוצת גלובל ברנדס גלרי משיקה חנות חדשה בשם "G CONCEPT" המאגדת את כל מותגי הקבוצה. החלק המעניין: בחנות יימכרו סמפלים ייחודיים שטרם יצאו לשוק ויש יחידה אחת מכל דגם בישראל ויחידות בודדות בעולם של הקולקציות שיצאו בעוד כשנה. המהלך מתקיים פחות מחודשיים לאחר הקמת מועדון הלקוחות של הקבוצה אשר ע"פ התחזיות יעבור את רף 100,000 חברים בשנה הראשונה להקמתו. בין מותגי הקבוצה שיימכרו בחנות: GUESS, DKNY, סם אדלמן, BAYTON ועוד.

החנות החדשה שהוקמה ברמת החייל בתל אביב משתרעת על פני 100 מ"ר ומעוצבת באופן כזה שלכל מותג אופנה – מתחם משלו. בחנות החדשה שקיבלה את השם "G CONCEPT" הושקעו למעלה מ-1.2 מיליון שקלים ומלבד המבחר המגוון של המותגים והפריטים, יימכרו בחנות סמפלים בלעדיים וייחודיים של המותגים השונים, במחירים אטרקטיביים במיוחד לקהל הרחב. טווח המחירים: 1,190.90 – 149.90 ₪.

© צילום יחצ

 

תגובות