פולמון פארטי: איך להתאפר עם צבעי ניאון?. ADOBESTOCK

פולמון פארטי: איך להתאפר עם צבעי ניאון?

רוצים לחגוג במסיבה על רקע תאורת אולטרה סגול? כך תתאפרו נכון • ירין שחף, מנהל בית הספר למקצועות האיפור הסטיילינג והתסרוקות, על פלטת איפור זרחני, וצבעי ניאון, שכדאי להכיר!

איפור ססגוני בגוונים זרחניים על רקע מנורת אולטרה סגול יכול להפוך כל מסיבה סטנדרטית לזירת סוערת של ממש. מדובר בצבעי גוף בגווני ניאון שזורחים בחושך. השימוש בהם נעשה בעזרת מכחולים ומעט מים לדילול. בעזרתם ניתן לצייר באופן חופשי, ממש כמו ציור על בד קנבס. אם כישרון אומנותי הוא מכם והלאה, תמיד ניתן להיעזר בשבלונות שמכינים מראש - בעזרת נייר מדבקה.

לאלו שפחות כשרוניים, ניתן גם לקנות בחנויות יצירה שבלונות מוכנות במגוון צורות. אחרי שמחליטים על האיור, מצמידים את השבלונה לעור ומטפיחים את האיפור בעזרת ספוגית קטנה או מכחול עבה. כל שנותר הוא להמתין לרגע השיא של הערב, ואז לכבות את התאורה הרגילה ובמקומה להדליק מנורת האולטרה סגול. התוצאה: הצגה!

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

© איפור וצילום: תמר דוד ל-ירין שחף

תאורת אולטרה

המנורה הסגולה אינה מאירה שום צבע פרט לצבע הלבן וגווני הניאון. האפקט שנוצר: אורחי המסיבה 'נעלמים' בחושך, עד שניתן להבחין בהם רק בלבן של העיניים והשיניים הלבנות. האיורים הזרחניים הופכים "מוארים " ובעזרת תנועות הגוף הם רוקדים לצלילי המוסיקה.

© איפור וצילום: תמר דוד ל-ירין שחף

פול מון - גרסת המקור

איפור בגווני ניאון לא נולד היום. מקורו במסיבות חוף ליליות, בהן המשתתפים חוגגים את הערב לפני הופעת הירח המלא. מסיבת פוּלְ-מוּן (מאנגלית: Full Moon Party). מקור המנהג הוא בחופיי קו פה נגאן בתאילנד. אל המסיבות מתלוות הופעות מוסיקה, וכמובן רוקדים מעוטרי איפור גוף זרחני על רקע תאורת אולטרה.

© איפור וצילום: תמר דוד ל-ירין שחף

רוצים להאיר מסיבה חשוכה? כך תעשו זאת נכון:

  1. 1. מצטיידים בפנס טומס-לד או נורת אולטרה סגול. ככל שמתחם המסיבה גדול יותר, כך יש בוואט חזק יותר (או פיזור של כמה נורות באזורים שונים בחלל), כשמנורת האולטרה דולקת היא מחשיכה כל צבע רגיל ומבליעה אותו. הגוונים היחידים שנראים הם: הצבעים הזרחניים והצבע הלבן.
  2. 2. מצטיידים בצבעי גוף זוהרים (אך ורק באישור של משרד הבריאות) כמה מכחולים. ספוגים להטפחה (ניתן להניח צבע לצד צבע אחר מבלי חשש שיתערבבו זה בזה).
  3. 3. מכינים שבלונות עם איורים  רצויים או שפשוט קונים שבלונות מוכנות  מראש.
  4. 4. ניגשים אל מלאכת אומנות האיפור.

 

תגובות