המדריך המלא: איך לשמור על איפור יציב לאורך היום?. ADOBESTOCK

המדריך המלא: איך לשמור על איפור יציב לאורך היום?

שמתי לי פודרה, צבעתי ריסים, אבל... איך מבטיחים שהם לא נהרסים? • כך תשמרו על איפור יציב למשך היום!

להתאפר זו אינה מלאכה פשוטה, ביחוד כאשר האיפור מצליח לשרוד את המטרה שלשמה השתמשנו בו, שכן אחרי כל העבודה הקשה וההשקעה באיפור – התקווה היא שהוא יחזיק מעמד, אבל זה לא תמיד קורה: בין לגימת קפה, להפסקת צהריים, בין השיח עם הקולגות לבין מאמץ פיזי כזה או אחר, האיפור מתחיל להיעלם ובמקרה הגרוע יותר אף להימרח. החדשות היותר טובות הן שכאשר מכינים את העור בהתאם – חיי האיפור עתידים להיות ארוכים יותר באופן משמעותי. ליאת סוידגל, אחראית ההדרכה ברשת ביוטיקייר עם המדריך המלא להארכת חיי האיפור על הפנים.

 עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

 

© ADOBESTOCK

 

  1. אל תוותרו על הכנת העור
  2. כשאתן מתכוונות לקחת את האוטו לנסיעה ארוכה, סביר להניח שתוודאו שיש מספיק דלק לנסיעה, לא ? כך גם עם איפור.אם רוצים להבטיח שהאיפור יישאר על הפנים לאורך היום באופן מושלם, חשוב להכין את העור כך שיהיה מוכן בצורה המיטבית לקבלת פורמולות האיפור. במקרה בו מדלגים על שלב זה, האיפור עלול לקבל מראה דמוי כתמים יבשים או ככיסוי לא אחיד. אז מה הם שלבי ההכנה?

ניקוי הפנים – יש להקפיד על עור נקי ויבש טרם תחילת פעולת האיפור, זאת בכדי להסיר מים, לכלוך ושמן.

פילינג - בכדי להסיר תאי עור מתים שעלולים לסתום את הנקבוביות, מומלץ לבצע פילינג, אשר בנוסף, יכול גם לסייע בטשטוש של כתמים יבשים שעלולים להוביל למראה עור לא אחיד או פיגמנטציה. לאחר שטיפת הפנים, יש לעסות בעדינות את הפילינג לתוך העור עם קצות האצבעות בתנועות עדינות ומעגליות. לאחר מכן, יש לשטוף את הפנים במים פושרים.

© ADOBESTOCK

טונר - טונר הוא שלב שלעתים רבות נוטים להתעלם ממנו, אבל זה הכרחי לעור להגברת הלחות. יש למרוח בעדינות כמות קטנה על כל הפנים והצוואר.

לחות – יש למרוח כמות נדיבה של קרם או סרום לחות על הפנים, בזמן שהעור עדיין מעט לח מהטונר. זה יסייע לעור לספוג טוב יותר את המוצר.

פריימר – יש שיאמרו שמריחת הפריימר היא השלב החשוב ביותר בתהליך ההכנה. הוא מסייע ביצירת  שכבה חלקה ואחידה על העור ומסייע להאריך את אורך החיים של הבסיס, הסומק, הברונזר ושאר התכשירים שעל הפנים. מגיע בגימור מטאלי או מאט – יש לבחור את הפריימר שיסייע לכן להשיג את הלוק הסופי הרצוי. הפריימר מכין את העור לאיפור וכבונוס, יעזור לשפר את המרקם ולמעשה משמש כחציצה ומחסום בין העור לבין האיפור, שמונע מהאיפור לחלחל לתוך העור.

© ADOBESTOCK
  1. LESS IS MORE
  2. למרות שזה נשמע מעט מוזר, כמות גדולה יותר של שכבות איפור, עשויה לגרום למוצרי הביוטי להתמוגג במהלך היום. הימנעו ממריחת שכבות לכיסוי מלא; חלק מהשכבות העבות לא נדבקות לעור ולכן נמחקות מהפנים לאחר זמן מה. התחילו עם שכבה דקה והשתמשו בספוג איפור כדי להספיג את המוצר לתוך העור. בחרו במוצרים עמידים לאורך זמן כמו מסקרה עמידה למים או אייליינר עמיד, שפתונים המספקים פיגמנט עז מבלי לדרוש מספר שכבות וכדומה.
  1. שכבה שנייה - הטריק לשמירה על איפור לאורך זמן ארוך יותר הוא מריחת שכבה שנייה, כיוון שהבסיס מהשכבה המרוחה מעגן את השכבה השנייה.
  2. בדקו את תאריך התפוגה - בדקו את תאריכי התפוגה של המוצרים בהם תשתמשו. אם המסקרה, האייליינר או מוצרי האיפור האחרים שלך יבשים, מתפוררים או מוקשים, אלו סימנים שהאיפור פג ולכן רוב הסיכויים  שלא יחזיק.
  3. פודרה –פודרה שקופה היא פודרה שמונעת מהאיפור להכתים לאורך היום ומעניקה שכבת קיבוע לאיפור. הניחו פודרה התואמת את גוון העור שלכם כשלב אחרון לקיבוע האיפור לאורך קו הלסת, הלחיים, המצח והאף. לבעלות עור שומני, הוסיפו שכבה קלה נוספת פודרה באזור ה-T והסנטר.
  4. © ADOBESTOCK
  5. ספריי מקבע –לבעלות עור יבש, יתכן שתעדיפו ספריי מקבע על פני פודרה מכיוון שזה מעניק מראה רענן ולח יותר. לאחר שסיימתן להתאפר, אחזו את הספריי המקבע במרחק של כ- 6 ס"מ מהפנים והתיזו.
  6. קונסילר מתחת לצללית -קונסילר לא רק ימזער נראות של עיגולים שחורים ופגמים מתחת לעיניים, אלא גם יהווה את הבסיס לאיפור עיניים אבקתי – או בשמו הנפוץ יותר - צללית.
  7. דאבל קונטורינג – שילוב של קונטור רטוב וקונטור יבש יכול להבטיח את עמידותו וכן את עצמת הגוון, כיוון שהשכבה הרטובה מקבעת אליה את השכבה היבשה וכך הפיגמנט עוצמתי יותר ועמיד יותר.
תגובות