סדר פסח במוצרי הטיפוח: מתי בדקתם תוקף בפעם האחרונה?. ADOBESTOCK

סדר פסח במוצרי הטיפוח: מתי בדקתם תוקף בפעם האחרונה?

גם למוצרי הטיפוח יש תוקף ואם לא נשים לב ונמשיך להשתמש בהם, אנחנו עלולים לפגוע בעור שלנו • אז מה עושים? כמו בפסח, מנקים!

תקופת חג הפסח מבשרת את הגעתו של האביב, המביא איתו יותר לחות וטמפרטורות גבוהות. העור שלנו צריך קצת זמן כדי להסתגל לשינויים בלחות, חשיפה לשמש ופעילות בחוץ כל אלה בדרך כלל מניעים את הצורך לשנות את שגרת טיפוח העור שלנו.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

© ADOBESTOCK

אז מה עושים?

  • יש לשים לב לתאריכים של המוצרים שאתן רוכשות ואם ישנם מוצרים שהשתמשתם בהם בתקופת החורף וודאו שהם עדיין בתוקף.
  • זו תקופה של אלרגיות ולכן חשוב מאוד לא להעמיס על העור ולהיות קשובות לו, העיקרון המנחה בתקופה זו הוא איזון. חשוב להעניק לעור מספיק לחות ולא לייבש אותו, לתת לו להתרגל למזג האוויר החדש
© ADOBESTOCK

כשמזג האוויר קר ויבש, אנחנו צריכים להשתמש בחומרי הרגעה טובים כדי להפחית את אובדן המים הטרנס-אפידרמלי. ככל שהטמפרטורות והלחות עולות, ייתכן שלא נזדקק לחומרי חסימה כבדים כל כך כדי לשמור על הלחות בעור שלנו, מוצרים כבדים יכולים להרגיש דביקים ושמנוניים. תכשירי לחות קלילים יותר עם חומרי לחות ומרככים ירגישו נעים יותר על העור.

אז מה עושים?

  • אל תתחילי לבצע טיפולים אגרסיביים מידי בעור, ומנגד, גם אל תזניחי אותו. אם בתקופת החורף הקפדנו על לחויות גבוהות והרשנו לעצמנו לתקן את נזקי הקיץ על ידי טיפולים אגרסיביים, עכשיו זו העת להוריד מעט את הרגל מהגז ולתת לעור לנשום. להתרגל למזג האוויר, להקפיד עדיין על לחויות וטיפולים אך במינון מעט נמוך יותר ללא פיליניגים אגרסיביים.
© ADOBESTOCK
  • במידה ואת מכניסה מוצר חדש לשגרת הטיפוח שלוך, עשי איתו טסט על אזור קטן באיזור הרלוונטי כדי לוודא שאת לא מפתחת אליו אלרגיה או רגישות כלשהי.
  • וכמובן, להקפיד על קרם הגנה בכל מצב! עכשיו, כשמזג האויר מתחמם, כדאי מאוד להתחיל להימרח. אם את כבר משתמשת בקרם הגנה באופן יומיומי כחלק משגרת הטיפוח שלך כדאי לך להעלות את המינון. כדור הארץ קרוב יותר פיזית לשמש בחודשים חמים יותר, כך שקרני ה- UV חזקות יותר. הגדלת מקדם ההגנה ל-50+ לפחות, תוך הבטחה שהמוצרים מציעים הגנה בספקטרום רחב, הם המפתח להבטחת הגנה נאותה מפני השמש ונזקיה באביב ובקיץ.
בתמונה: יפה מקסימוב © אופיר הראל
תגובות