רוצים מגנים מגניבים לסמארטפון שלכם? עשו בעצמכם!. צילום מסך מיוטיוב

רוצים מגנים מגניבים לסמארטפון שלכם? עשו בעצמכם!

כולנו מבלים המון זמן בפלאפון, גם כשאנחנו עם חברים ומשפחה הוא תמיד יהיה שם, בלי הכיסוי על הסמארטפון שלנו הוא היה סתם חתיכת פלסטיק, אבל המגנים ושאר האביזרים עולים לנו לא מעט כסף. רוצים לשדרג אותו בלי להוציא כמעט דמי כיס? מצאנו בשבילכם את ה-DIY המושלמים להכנת מגנים מגניבים

מגן נצנצים זהב

קחו מגן שקוף ונצנצים בצבע זהב, הניחו את המגן והתחילו לשפוך עליו את הנצנצים, לבסוף תחברו את הפלאפון למגן בכדי שהנצנצים לא יישפכו.

מגן מקורנים 

בחרו תמונה מהמחשב והדפיסו אותה על דף (בסרטון זו תמונה של מקרונים), לאחר מכן גזרו את התמונה והדביקו בעדינות על הפלאפון בעזרת דבק סלוטייפ, ועכשיו מה שנותר הוא לחבר את המגן השקוף לפלאפון.

מגן פסים פסטל

קחו מגן שקוף ו-8 צבעי גועש מהכהה לבהיר, התחילו לצבוע את המגן (לא בשלמותו) בסדר עולה מהצבע הכהה ביותר עד לצבע הבהיר ביותר, חכו עד שהמגן התייבש, והנה לכם מגן מגניב.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

 

מגן משפטים

הדפיסו על דף משפט שאהוב עליכם, מדדו את מידת הפלאפון ולפי כך גזרו את המשפט במידה הרצויה לכם. לאחר מכן הדביקו את המשפט בעדינות עם דבק סלוטייפ על הפלאפון והניחו את המגן השקוף.

מגן ים קייצי

קחו מגן שקוף, ספוגית וצבע גועש לבחירתכם. התחילו לצבוע את המגן בטפיחות עד שיראה לכם מספיק יפה.

זמן לאננס

הדפיסו על דף תמונה של אננס, גזרו אותו במידה המתאימה למגן שלכם, הדביקו בעדינות בעזרת דבק סלוטייפ על הפלאפון וחברו את המגן השקוף.

מגן נצנצים כסוף

הפעם קחו מגן שקוף ונצנצים בצבע כסף, מרחו דבק נוזלי על המגן, ולאחר מכן פזרו את הנצנצים על המגן.

מגן עיתונאי

גזרו כל מיני תמונות ומילים ממגזינים שאתם לא צריכים, בעזרת דבק סלוטייפ הדביקו את כל מה שגזרתם יחד ועל זה חברו את המגן השקוף.

 

מגן חברות עלית 

הדפיסו את הלוגו של המותג "CHANEL" הדביקו על דף זהב ומרחו דבק נוזלי על הלוגו המודפס, לאחר מכן הדביקו והדקו את הלוגו למגן. קחו צבע לבחירתכם והתחילו לצבוע בתפיחות את המגן בעזרת ספוגית, אחרי שסיימתם קחו ניטים זהובים והדביקו בצורה מסודרת על המגן.

מגן חייתי

קחו נייר שעיר שניתן לקנות בחנויות יצירה וגזרו בהתאם לגודל הפלאפון (השאירו מקום למצלמה), הדביקו על המגן ואחרי זה גזרו עוד חתיכה בצורת אליפסה וציירו עליה שתי נקודות (אף) ופה וגזרו עוד חתיכה בצורת שתי אוזניים, אחר כך ציירו עיניים חמודות על דף רגיל וגזרו, לבסוף הדביקו את החלקים על המגן לפי הסדר ותקבלו צורה של חד קרן, בסוף תוכלו להוסיף לו קרן בעזרת דף ורוד שתציירו עליו פסים.

מגן Starbucks

בחרו נייר בכל דוגמא שתרצו (בסרטון דוגמא פרחונית) וגזרו בהתאם לגודל הפלאפון וכמובן גזרו חור למצלמה. אחר כך הדפיסו את הלוגו של "Starbucks coffee" וגזרו, לאחר מכן הדביקו את הלוגו על הנייר שגזרתם בהתחלה והניחו את הנייר על המגן השקוף בצורה שיראו את הלוגו.

מגן זיגזג

קחו וושי טייפ (לא משנה באיזה צבע) והתחילו להדביק אותו בצורת זיגזגים בחלק החיצוני של המגן, אחרי זה מרחו על כל המגן דבק נוזלי ושפכו עליו נצנצים כסופים, נערו את השאריות ולאחר שהדבק התייבש הורידו את רצועות הוושי טייפ ותקבלו זיגזגים כסופים.

 

צבע נוזל

קחו דף שרטטו את מידות הפלאפון וגזרו בהתאם למידות, לאחר מכן קחו צבעי גועש וצלוחית מים, קחו קצת גועש ומים ובעזרת מכחול התחילו לצייר קווים הנראים כאילו נשפכו, המשיכו כך בכל הצבעים שיש לכם עד שתסיימו לצבוע את כל הדף, הניחו את הדף על המגן וגזרו את החלקים שלא צריכים. אחרי שסיימתם הניחו את הדף על המגן השקוף ועליו את הפלאפון.

 

מגן ניטים

קחו מגן שקוף וניטים בצבע כסף, סדרו את הניטים בשורות עד שתמלאו את כל המגן, התחילו להדביק את הניטים בעזרת דבק 3 שניות, וסיימתם.

מגן טמבלר

קחו שלושה בריסטולים מעוצבים לבחירתכם, וגזרו אותם בהתאם לגודל הפלאפון. הדפיסו מהמחשב מילים, משפטים או תמונות שאתם אוהבים והדביקו אותם על הבריסטולים שגזרתם. אחר כך הניחו על המגן השקוף ועליו את הפלאפון.

מגן פפיונים

קחו מגן בצבע לבחירתכם ופפיונים לבחירתכם. הדביקו על המגן את הפפיונים אחד אחר השני בעזרת דבק 3 שניות.

מגן פסים

קחו מגן בצבע לבחירתכם וכמה סוגים שונים של וושי טייפ, הדביקו רצועות וושי טייפ אחד אחר השני עד שתסיימו את כל המגן.

 

מגן מצמרר

המגן הזה קצת שונה, הוא יותר מתאים לחורף אבל ממש חמוד. אז איך מכינים? קחו כוס פשוטה והדביקו עליה סיכות סבתא בעזרת דבק חם. בחרו חוטי צמר (לא משנה באיזה צבע) והתחילו ללפף סיבוב אחד על כל סיכה, כל סיבוב גדול (סביב הכוס) שאתם מסיימים תורידו טיפה את החוטים עד שתקבלו את גודל הפלאפון שלכם, כשסיימתם קשרו את החוטים ואתם לבסוף יכולים להוסיף פפיון או כל קישוט אחר. 

לאוזניות: קחו חרוזים צבעוניים וכל חרוז גזרו באמצע, אחר כך השחילו את החרוזים אחד אחר השני עד שתקבלו אוזניות מכוסות חרוזים צבעוניים.

מגן עיגולים

קחו לקי מים וכוס מים, שימו טיפת לק על טיפת לק בכוס המים עד שתקבלו עיגול צבעוני, עשו עוד כמה כאלה ולבסוף הדביקו אותם על המגן.

מגן פרינט מגניב

קחו מגן בצבע לבחירתכם והדביקו עליו שתי רצועות וושי טייפ לבחירתכם. הדביקו את הרצועות בכיוון אלכסוני/קחו שתי רצועות וושי טייפ והדביקו אותם בצורה מאונכת על המגן/קחו וושי טייפ מנומר (בסגנון עבה יותר) והדביקו אותו באמצע המגן.

צופה בכם

קחו מדבקות של עיניים זזות והדביקו על המגן בעזרת דבק 3 שניות וכך תקבלו מגן מגניב וחמוד.

 

מגן לבן

קחו מגן בצבע לבן וספריי בצבע זהב. בעזרת מחק של עפרון קחו קצת מהספריי והתחילו לצייר נקודות על המגן.

 
תגובות