מדריך: 5 צמות שיהפכו אתכן למאושרות בקיץ. צילום מסך מיוטיוב

מדריך: 5 צמות שיהפכו אתכן למאושרות בקיץ

נכנסנו לאווירת הקיץ החמימה, כבר יצאנו לחופשת הקיץ החלומית והספקנו להיתקל בלחות הגבוהה והלא נעימה! וכן, לא משנה עד כמה נהיה מטופחות ועד כמה נשקיע בפן ונדאג ללכת לספר לפחות פעמיים בשבוע, השיער שלנו יתפוס נפח. הפתרון לכך זה לקלוע צמות! כל הצמות הכי מגניבות כאן בכתבה

אמנם אנחנו מושפעות מטרנדים מיוחדים ומפתיעים כל פעם מחדש, אך לכל אחת מאיתנו יש טעם וסגנון ייחודי משלה. חלקנו אוהבות להסתובב עם שיער פזור וחלקנו עם שיער אסוף, חלקנו אוהבות תסרוקת מושקעת יותר וחלקנו לא. לכן, התאמנו לכל אחת את הצמה שתתאים לה ותאפשר לה להביע את עצמה גם בקיץ החמים של ארץ ישראל.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

1. קוקו "עגבנייה" עם צמה

1. בנות שאוהבות לעשות קוקו "עגבנייה" יכולות לשדרג את הקוקו הפשוט בעזרת צמה צדדית וככה להפוך את התסרוקת ליותר עמידה, נוחה ומרשימה.

 

2. תהיי נסיכה

לבנות שאוהבות את המראה הנסיכותי והמושקע יותר, יכולות לעשות צמה אשר עוטפת את הראש ונותנת הרגשה ומראה של זר מיוחד.

 

3. תשדרגו את הקוקו הרגיל לצמה

בנות שאוהבות לעשות קוקו רגיל אשר נמצא בחלק התחתון של הראש יכולות להפוך את הקוק הרגיל והמשעמם לצמה מיוחדת וקלה להכנה. בעזרת הצמה יהיה ניתן להעניק לשיער מראה עשיר יותר ומיוחד.  

 

4. המראה הטבעי

4.לבנות שאוהבות שיער פזור ומראה טבעי, יכולות לעשות צמה צדדית ופשוטה אך שהופכת את המראה הפזור למראה מעט הדוק אשר מחזיק מעמד לזמן ארוך יותר.

 

5. קשתות שמשדרגות

לבנות שאוהבות לשים קשתות מדיי פעם יכולות להפסיק כבר עכשיו! קשתות מהיום כבר לא באופנה אבל קשתות מצמה הן הכי שיקיות וטרנדיות שיש. הנה סרטון שיציג בפניכן שלושה סוגים של צמות אשר משמשות כחצי קשת.

 

לסיום, חשוב לציין שכל הצמות "המתוחכמות" הן ממש לא מסובכות, כל הצמות המיוחדות והפחות מיוחדות בנויות מאותו סוג צמה. לכן, עליכן לקלוט את צורת הצמה ואת דרך ההכנה מסרטוני ההסבר וכך תוכלו להכין את הצמה האהובה עליכן, לגוון בין הצמות ואפילו להמציא עוד משלכן.

© TUMBLR

 

 
תגובות