משעמם בים? הגיע זמן לעשות גם ספורט!. צילום: טמבלר

משעמם בים? הגיע זמן לעשות גם ספורט!

הקיץ הגיע ועונת הרחצה נפתחה, אם אתם מתחילים להשתעמם מבילוי שגרתי בחוף עם החברים, הגיע הזמן לנסות 8 סוגי ספורט שאפשר לעשות בכל חוף ועל הדרך לקבל גם גוף חטוב לקיץ

עונת הרחצה החלה, הקיץ כבר בפתח ואין בילוי טוב יותר מאשר ללכת לים, לשבת על החוף, להשתזף ולהכנס למים. אבל האם כדאי לשדרג את הבילוי שכולנו אוהבים ולהוסיף לו פעילות שתסייע לנו בהשגת הגוף החטוב וגם בבריאות לנשמה? הנה שמונה סוגי ספורט שאתם חייבים לנסות בחוף!

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

ריצה על החוף

לרוץ אפשר בכל מקום ובכל זמן. אבל מה עם ריצה מרעננת לאורך החוף? זה נעים, כיף וגם אפשר לראות ולשמוע את רחש הגלים ואם גם רוצים להתרעננן אפשר לקפוץ לשחיה קלילה בתוך המים.

© Tumblr

רכיבה על האופניים

כמו ריצה, גם רכיבה על האופניים אפשר לעשות מתי ואיפה שרוצים, אך כיום רוב החופים בישראל מיועדים גם לרוכבי אופנים עם שבילים וטיילות מיוחדות לאורך החופים, ספורט שמתאים גם לבילוי משפחתי.

© צילום מסך מהאינסטגרם

גלישת גלים

הגלישה היא ללא ספק ספורט נפוץ בחופים מאז ומתמיד, אך הפכה לספורט שכל אחד חייב להתנסות בו לפחות פעם אחת. אולי בעצם יותר. התנאי העיקרי הנדרש לגלישה מושלמת הוא חוף רחצה מסודרר ובו גלים גבוהים מספיק. אז אם אתם רוצים להרגיש מגניבים, לאתגר את עצמכם וגם בעיקר להנות אתם חייבים לנסות גלישה. 

© TUMBLR

כדורגל חופים

ומה עם ענף הספורט הפופולרי ביותר בעולם? בימים אלה כשעונת כדורגל החופים בעיצומה כאן בארץ, בחופים רבים יועדו איזורים מסויימים לכדורגל חופים. הענף האהוב ביותר, יוכל להעסיק אתכם לזמן ממושך ויבטיח הנאה מרובה.

© GIPHY

כדורעף חופים

ענף נוסף פופולרי ומהנה לא פחות, הוא כדורעף החופים שמקורו בחופי קליפורניה. כל מה שאתם צריכים כדי להרוויח משחק קבוצותי מהנה ואולי גם לפגוש אנשים חדשים הוא כדור, רשת וחברים שישתתפו. המשחק כבר יעשה את השאר.

© צילום מסך מהפינטרס

סאפ - החסקה המחודש

סאפ הוא למעשה הלהיט החם בתחום הגלישה בעולם. בהשוואה לגלשני גלים הרגילים, מדובר בגלשן גדול יותר ויציב המאפשר לכל אחד להצליח לעמוד עליו די מהר ולחתור על הגלים. הספורט מתאים לכולם ולמעשה יש לו יתרון אחד לעומת גלישת גלים - לא צריך גלים גבוהים ולכן אפשר להתנסות בו בכל מצב של הים.

© טמבלר

שחייה

שחייה היא בעצם הספורט הבסיסי ביותר שאפשר לעשות בים, ולמעשה לא זקוקים בו לכלום. אך כמה מכם באמת ניצלו את הים פעם לשחייה? מה שכן חשוב הוא לשחות רק בחוף המותר לרחצה ולבדוק שיש מציל בחוף למקרה של סכנת טביעה. 

© צילום מסך מהאינסטגרם

מטקות

ועכשיו הגענו למשחק הפופולרי, הנפוץ והמהנה ביותר של חופי ארצנו, המטקות. מה צריך כדי לשחק? מטקות, כדור, חבר וכמובן ילד חמדמד שישמח ללכת ולהביא לכם את הכדור בכל פעם שתפספסו.

 

יאלה לים
יאלה לים © טמבלר

 

תגובות