DIY: כך תשדרגו את הלוקר בבית הספר שלכם . צילום מסך מיוטיוב

DIY: כך תשדרגו את הלוקר בבית הספר שלכם

כל יום ביומו אנחנו משתמשים בלוקר שלנו, מוצאים ומכניסים דברים. רואים עד כמה הוא משעמם וחסר שמחה. אז איך נהפוך אותו ליותר שמח? אפשר ולקשט אתו בהרבה דברים שכיף להכין ועוד יותר כיף לראות אותם כשפותחים את הלוקר

לוקר ממגנט

היתרון שיש ללוקר הוא שהוא עשוי ממגנט. כך שאתם יכולים להצמיד אליו כל דבר שעשוי ממגנט. כמו מראה עם מגנט או לוח מחיק לכתוב הערות. אתם יכולים להדביק טפט על הלוקר שלכם כדי לתת לו יותר צבעוניות. אם אתם לא מוצאים טפט מתאים, אתם יכולים לקנות דף, או להכין בעצמכם דף צבעוני ולהצמיד אותו ללוקר בעזרת מגנטים קטנים. 

 

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

מה קולע לטעם שלכם?

אם לא הכי אהבתם את הרעיונות הקודמים, בסרטון הזה יש הרבה אפשרויות שונות. ניתן לכם טיפ, כל הסוד הוא מגנטים. כל דבר שיש לו מגנט הוא מתאים כדי לשפר את הלוקר. אם אין מגנט, אין שום בעיה. אתם יכולים להדביק בעצמכם מגנט לכל דבר שתירצו ואותו להצמיד ללוקר. 

 

עדיף מסודר מאשר מבולגן

לחלקנו יש מזל, והלוקרים שלהם באים עם מדף בפנים. אבל לחלק השני, אין מדף בפנים. אין שום בעיה, אפשר לקנות סטנד קטן שנכנס ללוקר. עליו אתם יכולים לשים את התיק שלכם, או לשים מחברות וספרים כדי שהלוקר יהיה מסודר. קיימים מיני שטיחים חמודים כל כך שחייבים להשתמש בהם. שמים אותם על רצפת הלוקר.

 

אימוג'יז

בסרטון הבא תוכלו למצוא רעיון הכי מגניב שיש. איך ליצור אימוג'י ממוגנטים ללוקר שלכם. תוכלו לשנות אותם בהתאם למצב הרוח. הסרטון הזה מראה שלב אחרי שלב איך לעשות אימוג'י חמודים ללוקר. 

 

קישוט לוקר? לא רק לבנות

בנים, לא לדאוג, גם אתם יכולים לקשט את הלוקר שלכם. אתם יכולים לקנות אותיות גדולות של השם שלכם. קיימות אותיות כאלה בכל מיני צבעים, ואם אתם אוהבים כדורגל או כדורסל, יש אותיות עם ציורים כאלה. תבחרו את האות הראשונה של השם שלכם או יותר אותיות, ותצמידו אותם ללוקר בעזרת מגנט. 

 





תגיות
תגובות