גשם, גשם, בוא: מטריות שחייבים להוציא לפועל. צילום: shutterstock

גשם, גשם, בוא: מטריות שחייבים להוציא לפועל

הגשם בא והולך ולכן אנו צריכים להצטייד במטריות, אבל לכולנו נמאס מהמטריות הנדושות והרגילות. כדי שלא תרגישו כאילו אתם סתם סוחבים מטרייה לטפטוף שנגמר אחרי 5 דקות, קבלו את שבע המטריות שיש להם שימושים נוספים

מטריית הגנה

בימים בהם אנו צריכים להיות עירניים לכל הסכנות המרובות ברחובות, מטריית ההגנה תהיה שם להצילכם. מטריית ההגנה מורכבת משכבה ברזלית, כך שברגע שאם מחבל יתקוף אתכם ברחוב כל מה שצריך זה לכוון עליו את המטרייה. 

©  shutterstock

מטריית סלפי

כולנו אווהבים להתלהב מתחילת החורף בתמונות מגניבות ובסטטוסים, אבל זה מסוכן להוציא את הסלולרי שלנו כשרטוב ולכן יש את מטריית הסלפי. מטריית הסלפי תהיה בעצם מקל סלפי שאליו מחובר הגגון של המטרייה.

©  shutterstock

מטריית פן

גשמים הם האיוב הכי גרוע של השיער, ולכן יש את מטריית הפן. מטריית הפן תעניק לכם בכל פעם שאתם פותחים את המטרייה סידור שיער שלא ירגישו בכלל שאתם התקרבתם לרוח ולגשם. 

© shutterstock

מטריית סלבס

נכון, יש כבר מטריות ממותגות של סלבס, אבל כיום כל פעם הכוכבים הגדולים משתנים ורק בגלל זה נחליף מטרייה? ממש לא. מטריית הסלבס תחליף שבועית את התמונה עלייה עם הסלב הכי חם של השבוע, כך תוכלו להיות עדכניים ולא להסתובב עם מטריית דורה שנשארה לכם מכיתה א'. 

© shutterstock, ראובן שניידר, ענת מוסברג, רפי דלויה, אור גפן

מטריית הסוואה

האקס שלכם נמצא ממש מולכם ברחוב, אתם ממש לא רוצים להיתקל בהם, ובשביל זה יש את מטריית ההסוואה. מטריית ההסוואה תציג על המטרייה בלחיצת כפתור בן אדם שונה לחלוטין וכך שמי שמסתכל מרחוק לא יכול לזהות אתכם או סתם אם בא לכם להיות למשל תובל שפיר ליום אחד. 

© shutterstock, רפי דלויה

מטריית איחורים

אתם מאחרים כרונית כל הזמן השיעורים, אבל אין תירוץ יותר טוב מאשר "המורה הכל גשם ובגלל זה פקוק בדרך לכאן", אבל כדי שהתירוץ יהיה אמין, לפחות לתקופת החורף, יש את מטריית האיחורים. מטריית האיחורים תמיד רטובה לא משנה אם ירד גשם או לא, ואז זה נראה כאילו תמיד יצאתם ממקום גשום. 

 

© shutterstock

מטריית פרוגי

איך אפשר בלי מטרייה של המותג האהוב עלינו? עם כל הכבוד למיקי מאוס או הלו קיטי, פרוגי זה המוצר הכי אופנתי ושווה שאפשר למצוא בסביבה. 

 

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

 

©shutterstock

 

תגובות