הוליווד סטייל: כך תכינו את הפריטים שיש לכוכבות . צילומי מסך מתוך אינסטגרם ויוטיוב

הוליווד סטייל: כך תכינו את הפריטים שיש לכוכבות

תמיד רציתם ללבוש את אותם הפריטים שראיתם על הסלבס האהובות? בכתבה הבאה תוכלו ללמוד כיצד להכין פריטים בדיוק כמו שיש לכוכבות הכי גדולות בארון. המשיכו לקרוא

למפורסמות כיום יש השפעה רבה על עולם האופנה, ופריטים רבים שהן לובשות הופכת לטרנדים בין רגע. אז קרה לכן פעם שראיתם את הכוכבת האהובה עליכן לובשת פריט כלשהו ואמרתן שבא לכן אותו גם? בעזרת סרטוני הDIY הבאים תוכלו ליצור כמה פריטים בדיוק כמו שיש לכוכבות אי שם בהוליווד.

 

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 

 

צ'וקר הג'ינס של קים קרדשיאן

כוכבת הריאלטי הפתיעה את כולם כאשר לבשה צ'וק מבד ג'ינס כשמצופה הפך ללהיט היסטרי, ולא הייתה פאשניסטה אחת שלא רצתה צ'וקר ג'ינס כמו של קים. כך תכינו אותו לגמרי בעצמכן. 

 

כובע הגרב של ביונסה

ביונסה הוכיחה שהיא לא רק מלכת המוזיקה והיא לגמרי מלכת הסטייל, כשלבשה את כובע הגרב הסופר קולי הזה בסגנון מיקי מאוס. עם קצת מאמץ וסריגה גם אתן תוכלו ליצור את כובע הגרב המושלם לחורף.

 

 הסווטשירט של אריאנה גרנדה

במהלך סיבוב ההופעות שלה, לבשה אריאנה גרנדה עם סווטשירט מגניב במיוחד שבהחלט היינו רוצים לארון שלנו. כך תוכלו להכין אותו בקלות ולהרגיש כמו אריאנה לרגע.

 

 אוזני החתול של טיילור סוויפט

בקליפ שלה ללהיט "22" הופיעה טיילור סוויפט עם זוג אוזני חתול מתוקות ומזוהבות שלגמרי יכולות להתאים לאאוטפיט שהוא לא רק תחפושת בפורים. בעזרת הסרטון הבא גם אתן תוכלו תיצרו את זוג אוזני החתול של טיילור בכוחות עצמכן.

 

 הג'קט של סלינה גומז

בין שלל הבגדים שיש לה בארון, לסלינה גומז יש ג'קט ג'ינס שמעוצב בהשראת הלהיט שלה "Kill Em With Kindness". לפי המדריך הבא תוכלו ללמוד בקלות איך לעצב את ג'קט הג'ינס שלכן ממש כמו הג'קט של סלינה. 

 

 הקרופ טופ של קיילי ג'נר

טרנד הכתפיים החשופות לא פסח גם על קיילי ג'ינר, שלבשה חולצת אוף-שולדרס לבנה ושיקית במיוחד. בעזרת חולצה לבנה ישנה, קצת תפירה וצפייה בסרטון גם לכן תהיה חולצת קרופ טופ מגניבה בדיוק כמו שקיילי שתוכלו להכין לגמרי לבד. 

 

A photo posted by Kylie (@kyliejenner) on  

 

 

 

 

 

תגובות