בקלי קלות: כך תנקו את הנעליים הלבנות שלכם . shutterstock

בקלי קלות: כך תנקו את הנעליים הלבנות שלכם

נעליים לבנות הפכו בתקופה האחרונה לפריט מאסט שלכל אחד יש בארון. אמנם מידי פעם הנעליים מתלכלכות, ובדיוק בשביל זה הבאנו בפניכם שלוש דרכים פשוטות במיוחד שיעזרו לכם להחזיר את הנעליים לצבע לבן כמעט כמו חדשות

טרנד הסניקרס הלבנות בשנה האחרונה נכנס חזק למלתחה של כולנו הביא עימו גם בעיה רצינית- הנעליים הלבנות מתלכלכות, ולא תמיד אנחנו יודעים או מצליחים לנקות אותן. בדיוק בשביל לתפור את הבעיה הזו קבלו שלוש דרכים לנקות את הנעליים עם מצרכים שיש לכל אחד בבית ויחזירו לכם את הצבע הלבן.

עוד בערוץ האופנה של פרוגי:

 

סבון כלים

סבון כלים הוא אחד מהסבונים החזקים ביותר, ולכן הוא עוזר במיוחד בניקוי סניקרס לבנות. כל מה שצריך לעשות הוא להכין קערה קטנה עם מים חמים ,למזוג לתוכה קצת סבון כלים, לערבב בעזרת מברשת שיניים ולהתחיל לקרצף. #קללל

 

משחת שיניים

תופתעו לגלות שגם משחת שיניים היא פתרון מצוין לניקוי סניקרס לבנות. כל מה שעליכם לעשות הוא לקחת משחת שיניים (רצוי בצבע לבן), למרוח על מברשת שיניים ולהתחיל לנקות ממש כמו בסרטון. יותר פשוט מזה אין.

 

סודה לשתייה

 בשביל לנקות נעלי בד לבנות אופציה טובה היא להשתמש באבקת סודה לשתייה. בתחילה הוציאו את השרוכים מהנעליים, הרטיבו אותם והחלו לנקות טוב טוב עם חומר ניקוי בעזרת מברשת שיניים. לאחר מכן ערבבו מים עם אבקת סודה לשתייה והחלו לקרצף את הנעליים בחומר שנוצר מן הערבוב, שיעזור להלבנת הנעל מחדש.

 

 

 

 

 

 

תגובות