עכשיו זה אפשרי: פיצה, סטייק ופסטה, הכל ב-0 קלוריות!. צילום: Project Nourished

עכשיו זה אפשרי: פיצה, סטייק ופסטה, הכל ב-0 קלוריות!

פיצה, המבורגר, סטייק, גלידה ופסטות – אפשר לאכול הכל ולצרוך לא יותר מאפס קלוריות, החלום הרחוק של לא מעט אנשים בימינו, סוף סוף מתגשם. נשמע לכם טוב מכדיי להיות אמיתי? תחשבו שוב!

"ממחר – דיאטה." כמה מאיתנו אמרו את צמד המילים הללו ולא קיימו את ההבטחה? כמה מאיתנו שמעו את החברים אומרים את זה, והבינו אותם כשהם לא הצליחו במשימה? רובנו נפגשים במהלך החיים שלנו עם רצון עז לשנות את הפיגורה שלנו, אבל קשה לנו לעמוד בפני הפיתוי והריחות התמידיים שנמצאים בסביבה שלנו. בין היתר, בשביל אנשים כמונו, הגיע הפרוייקט החדש "Project Nourished".

© טמבלר

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

איך זה עובד?

הפרוייקט החדשני פונה לקהלי יעד שונים: לאנשים שמחפשים דרך ליישם את הדיאטה שלהם, חולי סכרת, אנשים שאלרגיים למאכל מסויים שהם נורא אוהבים ועוד. אהבתם מאכל מסויים במהלך כל הילדות שלכם ואז גיליתם שאתם אלרגיים אליו וחרב עולמכם? הגיע הפתרון. הפרוייקט מורכב מערכה של משקפיים דיגיטליות, מזלג ומכשיר מוציא ריחות. כל מה שעליכם לעשות זה להרכיב את המשקפיים, לבחור את המקום בו אתם "כביכול" אוכלים, לבחור את האוכל, להפעיל את המכשיר שמפיץ ריחות, לקחת את המזלג ולהתחיל לאכול.צילום מסך
צילום מסך © http://www.projectnourished.com/

הגיית הרעיון נבעה מצפייתו של הממציא בסרט "הוק". בסרט, פיטר פן לומד לדמיין מאכלים שונים על השולחן הריק שמולו, דבר שגרם לו כילד להתלהב נורא מהרעיון. בסתיו 2014, ישב ג'ינסו הן, הוגה הרעיון, יחד עם חבריו במסעדה והם החלו לדבר על יכולות הדמיון של פיטר פן, בתור בדיחה. לאחר כמה ימים, כשראה ג'ינסו את אביו מדלג על מאכל מסוים בגלל מחלת הסכרת שלו (בתור אדם שיש לו אלרגיות לסויה וגלוטן בעצמו), ג'ינסו יכל להרגיש הזדהות עם אביו ושאל את עצמו האם זה הגיוני להמציא משהו שינסה לדמות את יכולתיו של פיטר פן.

© טמבלר

אם אתם מריחים פיצה, רואים פיצה ומרגישים פיצה – כנראה זאת פיצה? לא במקרה שלנו. הריחות והמראה גורם לכם לתעתוע. אתם לועסים, מריחים ונהנים מהארוחה, בלי להרגיש הבדל ולהבין שאתם אוכלים בעצם תחליף תזונתי דל קלוריות. עכשיו, אחרי שכביכול אכלתם שני מגשי פיצה אבל משום מה אתם עדיין קצת רעבים, אתם יכולים ללכת למטבח הפרטי שלכם ולאכול ארוחה בריאה, בניגוד לארוחת השחיתות שעכשיו (לא) אכלתם.
בתיאבון!

 
תגובות