6 מאכלי קיץ שיעזרו לכם לרדת במהירות במשקל. צילום מסך מהטמבלר

6 מאכלי קיץ שיעזרו לכם לרדת במהירות במשקל

עם הקיץ מגיע גם הרצון להראות חטובים מתמיד. אך מה לעשות שלא הכי הקפדנו לשמור על הגזרה בזמן החורף. מה מומלץ לאכול ומה לא כדי לשמור על גזרה חטובה בקיץ? כל התשובות

לפני שתתחילו בתהליך דיאטה קצר או ארוך, חשוב שתפנימו שלא צריך להרעיב את עצמכם באיזו דיאטה רצחנית שבה לא תאכלו כלום כל היום. הסוד לירידה במשקל הוא לבחור מזון בריא ולצרוך פחות קלוריות ממה שאתם שורפים. חובה להימנע כמובן, מכל המאכלים המשמינים והג'אנק פוד למיניהם. בשביל לעזור לכם לעשות את זה בצורה נכונה, אספנו 6 מאכלים שיעזרו לכם להפחית במשקל במהירות בקיץ הזה.

עוד בערוץ הסטייל של פרוגי:

© צילום מסך מהטמבלר

מרק קר

מרקים קרים כמו גספצ'ו, מרק עגבניות שמקורו בספרד, או טרטור, מרק העשוי ממלפפון, יוגורט, שמיר ומים, שמקורו בארצות הבלקן. שני המרקים הקרים והמרעננים, הם דרך נפלאה לפתוח בה את הארוחה. המרקים דלי קלוריות ומשביעים. כך שאם תוכלו מרק בתחילת הארוחה תרגישו תחושת שובע ותאכלו פחות בשאר הארוחה.

אבטיח

מי לא אוהב לאכול פרוסה עסיסית של אבטיח על החוף, או סתם ככה בבית כשחם בחוץ? האבטיח משביע ועוזר להפחית בקלוריות. מחצית מהאבטיח הם מים וזוהי דרך נפלאה לספק את הצמא ואת התיאבון. גם טעים וגם מרזה.

© צילום מסך מהטמבלר

על האש – והפעם לא בשר

צלחת של ירקות בגריל זה ה-דבר להרזיה מהירה. זה גם בריא, גם טעים, וגם מרזה. תוכלו לבחור איזה ירקות שאתם אוהבים - בצל, פלפל, קישוא, גזר, חציל, אספרגוס, כרובית, שום ועוד. כדי שזה לא יהיה משעמם לאכול סתם ככה ירקות כל יום אתם יכולים לשלב את הירקות בסלטים, במוקפצים וככל שעולה על הדמיון.

סלט קצוץ 

סלט הוא ארוחה מהירה, קלה, בריאה ולא דורש ידע קודם בבישול. אם משעמם לכם כל יום לאכול סלט של עגבניות ומלפפונים, נסו לשלב בסלט ירקות מגוונים – פלפלים בצבעים שונים, צנוניות, עשבי תיבול, חסות ועוד. אם בא לכם לשדרג עוד יותר את הסלט שלכם תוכלו להוסיף כל מיני תוספות מיוחדות - גבינה בולגרית, רצועות עוף ועוד. תוסיפו ככל העולה על רוחכם. כל המוסיף הרי זה משובח.

© צילום מסך מהטמבלר

מה שותים?

שיקיים, איסיים, מיצים ומוגזים למיניהם זה המתכון המושלם לקיץ. הבעיה הגדולה היא שכולם מפוצצים בקלוריות. בקיץ החם, בעיקר שאנחנו מחוץ לבית אנחנו זקוקים לעיתים קרובות למשקה קר וצונן. אז מה נוותר על כל אלה? בוודאי שלא. אנחנו לא חייבים לוותר, אנחנו רק צריכים להפחית בקלוריות, כלומר לשתות מיצים מוגזים מסוג דיאט, את השיקיים לבקש שיכינו ללא סוכר ועל בסיס חלב דל שומן. כך גם תיהנו וגם תשמרו על המשקל.

לא מוותרים על קינוח

גלידה, הקינוח המושלם ביותר לקיץ. רק חבל שהוא משמין יותר מידי. אז איך אפשר לאכול ועדיין לשמור על הגזרה? איכלו גלידות סורבה, גלידות יוגורט או פרוזן יוגורט ופירות טריים למיניהן. בקיץ המגוון כל כך גדול וטעים שכל אחד בוודאי יוכל למצוא קינוח שמתאים לו. 

© צילום מסך מהטמבלר
תגובות