5 כריכים להכנה מהירה להפסקה בבית הספר. צילום מסך מיוטיוב

5 כריכים להכנה מהירה להפסקה בבית הספר

הנה עוד חופש גדול וקיצי במיוחד מגיע לסיומו. ואתם, צריכים להכין את הדברים לקראת השנה החדשה והעמוסה שממתינה לכם בבית הספר. עזבו את התיק החדש ואת סט המחברות הצבעוני, ותתרכזו בדבר החשוב מהכל - האוכל. אספנו לכם 5 כריכים להשביע אתכם

בדרך כלל הכריך שאתם לוקחים איתכם לבית הספר הוא הארוחה הראשונה שלכם בבוקר - הוא זה שמחזיק אתכם במהלך היום ומאפשר לכם לשעות בבית הספר מבלי לחוש ברע או בחוסר ריכוז. על מנת שהכריך באמת יעשה את "העבודה הנכונה" אתם צריכים לחשוב בקפידה במה תמלאו אותו. לכן, המלצנו לכם על חמישה כריכים טעימים ובריאים שיעזרו לכם לבחור את הכריך המושלם בשבילכם.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

כריך אבוקדו מפנק ומזין

לפתוח את הבוקר עם כריך אבוקדו מזין, זה לפתוח את הבוקר בצורה הטובה ביותר. האבוקדו מכיל בתוכו ממגוון הויטמינים החשובים ביותר, הוא משפר את לחץ הדם, בריא ובעיקר טעים. האבוקדו משתלב בעיקר עם ביצה קשה ועגבניות ולכן אנחנו נמליץ להכניס לתוך הכריך גם את המרכיבים הללו.

 

כריך פסטרמה עשיר

אין כמו על אוכל עממי ובמיוחד בבית הספר. כריך פסטרמה הוא כריך עממי ובעיקר טעים. הוא קל להכנה והוא בדרך כלל מאוד משביע. את הכריך ניתן לשלב עם מלפפונים חמוצים ועם חומוס. אלה, יעשירו את הכריך וישאירו לכם טעם של עוד.

 

טוסט חלבה מתוק

לאלה שנמשכים יותר למתוק, נמליץ על טוסט חלבה. ממש פשוט כמו שזה נשמע. מכניסים כמה חתיכות של חלבה לתוך הכריך  ולאחר מכן סוגרים עליו את הטוסטר. כך החלבה משתלבת עם הלחם הפריך ומוסיפה לו מתיקות נכונה ובריאה. ניתן לקנות חלבה בטעמים שונים, כך הטוסט יקבל טעמים מעניינים וטעימים להפליא.

 

כריך חביתת ירק

כל מה שמכיל חלבונים רצוי שיכנס לארוחת הבוקר. החלבונים מאפשרים לגוף לקבל את האנרגיה הדרושה וכך הוא יכול להיות נמרץ ופעיל במהלך היום העמוס. חביתה אכן מכילה חלבונים ולכן כדאי לאכול אותה לארוחת הבוקר. על מנת להפוך את החביתה למעניינת יותר, נמליץ להוסיף לתוכה רק מסוג כוסברה ופטרוזיליה וכמובן לתבל אותה במעט מלח ופלפל.

 

כריך שוקולד עם טוויסט

אז, אם נעשה סקר אנחנו מאמינים שהכריך המנצח הוא שוקולד. שוקולד הוא אכן אחד המאכלים האהובים על הילדים. לכן, ניתן לקחת אותו לארוחת הבוקר בבית הספר. אך חשוב להשתמש בו לאחד הימים הקצרים בבית הספר, משום שבניגוד לשאר הכריכים הוא פחות משביע ומזין. לכריך השוקולד הפשוט נמליץ לתת טוויסט בטוסטר, כך השוקולד יתמזג בצורה טעימה יותר עם הלחם. בנוסף, מי שאוהב בננות יכול להוסיף לכריך כמה פרוסות של בננה, וכך להפוך את הכריך למעניין יותר.

 

לסיום, נמליץ לגוון במהלך השבוע בכריכים השונים על מנת שהגוף יקבל מכל אבות המזון ויפתח לטעמים חדשים. יש להוסיף לתיק פרי או חטיף אנרגיה על מנת שבמהלך היום הארוך בבית הספר הגוף יקבל עוד סוכרים שיעזרו לו להתרכז בשיעורים.

 

תגובות