5 דברים שצריך לבדוק לפני שקונים בגדי ספורט. צילום מסך מיוטיוב

5 דברים שצריך לבדוק לפני שקונים בגדי ספורט

לבישת בגדי ספורט נכונים יכולה לעשות הבדל גדול בין אימון מהנה לשעת סבל. אז איך אפשר לבחור את הבגד המתאים ביותר לפעילות ספורטיבית? מה צריך לבדוק לפני שרצים לקנות? כל התשובות

נוחות במקום הראשון

כשאתם קונים בגדי ספורט דבר ראשון שאתם צריכים לבדוק הוא שנוח לכם בבגד איתו אתם הולכים להתעמל. חשוב שתמנעו מקניית בגדים שבקושי ניתן לזוז בהם. רכשו בגדים קלילים יותר, כך תוכלו לנוע בחופשיות במהלך הפעילות הספורטיבית.

 עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

להזיע זה מפריע

אם אתם יודעים שאתם מזיעים הרבה, אתם צריכים שכבה מבודדת שתשמור עליכם יבשים, לכן מומלץ לקנות חולצות מבד פוליאסטר או לייקרה. בגדים אילו יחממו אתכם כשקר בחורף ויקררו אתכם כשחם בקיץ וימנעו מהזיעה להידבק לבגדים ולגוף שלכם.

© צילום מסך מהטמבלר

להתאמן בסטייל

בגדי ספורט כבר מזמן הפכו להיות חלק מהאופנה. כשאתם קונים בגדי ספורט כדאי לכם לקנות בגדים בצבעי בייסיק שיתאימו לכל תקופה, ולא בצבעים טרנדים שיחלפו ככל הנראה בעונה הבאה. לאילו שבכל זאת מתעקשים להיות בצעקה האחרונה, אפשר לגוון בפריט לבוש אחד כמו החולצה ולהחליפה בהתאם לטרנדים המתחלפים.

ספורט בכל ימות השנה

בגדי הספורט צריכים להתאים לכל עונות השנה. אנחנו לא מתכוונים שבקיץ תרוצו עם סוודר ותתעלפו מרוב חום, או בחורף תתאמנו עם שורטס ותקפאו מקור. כדאי שתהיה לכם חולצת בייסיק קצרה שמתאימה גם לקיץ וגם לחורף, ובנוסף מעיל רוח לימים הקרים יותר בהם החלטתם בכל זאת להתאמן בחוץ.

© צילום מסך מהאינסטגרם

מתאימים לפעילות

חשוב לבחור את הבגדים כך שיתאימו לסוג הפעילות אותה אתם מתכוונים לעשות. מכנסיים רחבים לא יתאימו לרכיבה על אופניים או לספינינג וחולצות רחבות לא יתאימו לפעילות יוגה.

© צילום מסך מהאינסטגרם
תגובות