לייף סטייל: כך תמשיכי להיראות ולהרגיש טוב בזמן המחזור.

לייף סטייל: כך תמשיכי להיראות ולהרגיש טוב בזמן המחזור

ימי המחזור הם ימים בהם הגוף מוצף בהורמונים שעשויים להשפיע על איך שאת מרגישה וגם על המראה שלך. אספנו בשבילך טיפים של סטייל, יופי, טיפוח ופאן שיעזרו לך להמשיך להיראות במיטבך גם בימים האלה בחודש

1. המלתחה שלך

נערות רבות מתנפחות מעט באזור הבטן והשדיים בימי המחזור החודשי, אם את סובלת מנפיחות או חוששת שתראי מלאה יותר מבדרך כלל בימי המחזור הקפידי ללבוש בגדים שאינם צמודים כמו שמלות אוברסייז, חולצות שמכסות את הבטן, ובכללי בגדים מעט רפויים שיאפשרו לך להרגיש נינוחה. אם את משתמשת בטמפון אין לך מה לחשוש שיראו או ידעו על המחזור שלך אבל אם בכל זאת את חוששת או מרגישה לא בנוח, ניתן ללבוש מכנס כהה יחסית בימים האלה בשביל ההרגשה. אלו ימים שאת לפעמים פגיעה יותר אז תפנקי את הגוף בתכשיט יפה או תסרוקת חדשה.

© צילום מסך מהטמבלר

2. עור הפנים

תופעה נפוצה בקרב נערות רבות בימי המחזור היא הופעה מוגברת של פצעונים על הפנים. כדי להתמודד עם הופעת הפצעונים רצוי שיהיו ברשותך מבעוד מועד שני תכשירים:

1. תכשיר למניעת פצעונים וטיפול בהם – רכשי בבית מרקחת תכשיר שמונע ומסייע בהעלמת הפצעים.

2. תכשיר מייק אפ – את הפצעים העקשניים שלא תצליחי להעלים תוכלי לטשטש בעזרת מייק אפ בגוון עורך שיסייע לך להרגיש חלקה, נקייה ורעננה גם אם הפנים התכסו בקצת פצעונים.

3. מזון ושתיה

השתדלי לשתות כמויות גדולות של מים, לאכול אוכל מסודר ובריא ולהתרחק ככל האפשר, על אף הקרייבינג שמביא איתו המחזור, מנשנושים וממתוקים. שתיה מרובה והקפדה על המזון שנכנס אל פיך תסייע לך לשמור על הגוף והעור במשך כל ימי החודש ובימי המחזור במיוחד.

4. גוף ונפש

במקרים רבים, איך שאת נראית מושפע מאיך שאת מרגישה, פיזית ונפשית.

א. גוף – חשוב שתקפידי לנוח מספיק וככל שהגוף דורש, במידה ואת מרגישה כאבים שהם חלק מתופעות המחזור כמו כאבי גב תחתון ובטן תחתונה, טפלי בעצמך, ותעשי רק דברים שנוח לגוף שלך איתם. בנוסף ניתן לקחת לצורך הקלה וללא מרשם רופא כדור להקלת הכאבים כגון נורופן, אדוויל, אדקס ועוד.

ב. נפש – אלו ימים שאת עשויה לחוש עצבנות מוגברת, חוסר סבלנות ופגיעות. דאגי לחזק את עצמך והשקיעי בפעילויות שמעלות אצלך חיוך: חוג שאת אוהבת, מפגש עם חברות טובות. זה יכול להיות זמן מוצלח לראות סרט טוב, לטפח את הציפורניים או אפילו לפנק את עצמך במתנות קטנות.

© צילום מסך מהטמבלר

חשוב לזכור כי המחזור הוא חלק טבעי מההתבגרות ומחייה של כל נערה ואישה, אם קיבלת מחזור את בחברה טובה ואין לך סיבה להרגיש מיוחדת ובטח שלא מסכנה, אבל כדאי שתהיי קשובה לגופך ולמצב רוחך ולפעול בהתאם על מנת לשמח את עצמך. ואם את במקרה אחת שכל התסמינים של המחזור פוקדים אותה אז הכתבה הזאת בשבילך – פנקי את עצמך.

תגובות