צפו: הטרנדים החדשים באופנה על פי קסטרו. צילום: אבי ולדמן

צפו: הטרנדים החדשים באופנה על פי קסטרו

חברת האופנה הגדולה חשפה את הקולקציה החדשה לעונת סתיו-חורף 2015. בין האורחים: אליאנה תדהר, נטלי דדון, לי בירן, שיר מורנו, רותם סלע ונוספים. בירן: "אני בנאדם אפור"

תצוגת חורף-סתיו 2015 של חברת ההלבשה קסטרו התקיימה הבוקר (ג'), כאשר בין האורחים שהגיעו לצפות בתצוגה היה ניתן את אליאנה תדהר, רותם סלע, לי בירן, אנה ארונוב, נטלי דדון, ירדן הראל, רותם סלע והילה סעדה. התצוגה נערכה בקונספט של מערב-מזרח, בוהו-שיק עם טאץ' בוקרים, סטייל אוריינטלי, נגיעה רוקנ'רולית, שילוב בין המערב הפרוע, אווירת הבוקרות הטקסניות יחד עם שנות השבעים והמראה הבוהמייני.

הפאשניסטיות הכי גדולות
הפאשניסטיות הכי גדולות © רפי דלויה

 

גאליס בכל מקום. אליאנה תדהר היפה
גאליס בכל מקום. אליאנה תדהר היפה © רפי דלויה

בדרך כלל קסטרו מביאים אמן שיופיע בנוסף, אבל הפעם הסתפקו במוזיקה ברוח הקונספט הערבי. על מסלול צעדו הפרזנטורים עומר דרור, לירז דרור שפתחה את התצוגה כי הפרזנטורית הגדולה גל גדות הבריזה בגלל מצטלמת בימים אלה בהוליווד. לצד הפרנזטורים צעדו הדוגמנים: דורון מנדל, אניה מרטירוסוב, שביט וויזל, נועם פורת, דר זוזובסקי ואפילו האקסית של עומר, שלומית מלכה. צפו באורחים שהגיעו:

 

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

התצוגה נפתחה בסט הראשון, שהוא דגש על הלוק המערבי. היה אפשר לראות את גלביות המאוסות שממש לא נעלמות לנו החורף ותפירה בולטת ומיוחדת על חלק מהבגדים. אפילו הצבעים ממש לא הולכים להיות סכמטיים כמו בכל חורף רגיל. הצבעים שישלטו הם צהוב חרדל, אדום, חום, גוף והכל בלוק אחד. 

החרדל שולט
 

לפי החברה בחורף הבא, אין נעליים בגובה רגיל. קולקציית הנעליים התאפיינה בעיקר בנעליים שפציות, מגפיים מעל הברך ומגפונים נמוכים. כל הנעליים יהיו בצבעים ייחודים ולא שגרתיים שאנו לא רגילים לראות בחורף כמו חרדל ואדום מבריק. 

מגפיים גבוהות באופנה?
מגפיים גבוהים באופנה? © אבי ולדמן

לאחר מכן ניסו להביא טוויסט מפתיע ללוק האתני. כל הבגדים שיש בארון של סבתא, כלומר שמלות עם פרחים ענקיים, גזרת אוברסייז גדולה, חגורות מותן ענקיות ושכבות רבות. בנוסף כל הטרנדים החמים מ-2012-2011 חזרו כמו למשל טייץ' הקטיפה. יהיה אפשר לראות בחורף גם מכנסיים רחבים בכל הגזרות והאורכים.

התצוגה המלאה
 

אצל הגברים הלוק האלגנטי לא בלט, והנוחות שלטה. גברים הולכים להתלבש בלוק רוקסטי ואתני יחדיו, היה בלבוש המון קריצות מצד אחד לעולם הערבי עם שרשרות גדולות ומכנסי אלאדין ענקיות ומצד שני העולם היהודי, עם בגדים בדמיון לתלית וחוטים שיוצאים מהחולצות כמו בתל. גם לחורף גולש נעלי הסלפירס בצבעים הרגילים. 

פותרים את הסכסוך הערבי-ישראלי באופנה
פותרים את הסכסוך הערבי-ישראלי באופנה © אבי ולדמן

בקולקציית הגברים החליטו לשמור על סולדריות בצבעי הבגדים, והצבע השולט היה הכחול. היה ניתן לראות גם כל מיני גרסאות לחולצה המשובצת, פונצ'ו, והתחשבות בחורף הישראלי עם שילוב של מכנסיים קצרים ומעילים.

שילוב שכבות ואורכים שונים. עומר דרור
שילוב שכבות ואורכים שונים. עומר דרור © אבי ולדמן

בסט השני הייתה קולקציה אדומה, בהשראת קאנטרי ואפילו נגיעות יפניות. הצבעים ששלטו הם אדום, סגול, ורוד, תכלת ואבן. היה ניתן לראות שרוולי קימונו רחבים, סטים אחדים ואת הטרנד הבורדו מחורף שעבר שחוזר בנגיעות קטנות גם העונה.

הבורדו חוזר?
הבורדו חוזר? © אבי ולדמן

בסט השלישי השתלט הצבע השחור על הלוק. אם בסט הראשון היה ערבוב צבעים רב, בסט הזה יש שחור בלבד. הזהב נעלם לגמרי מהלוקים, והיה ניתן לראות את הכסף שולט בכל הפריטים. כמובן כמו בכל חורף העור פה והפעם הוא עובר למכנסיים, ובכל מיני גזרות.

ליבי כבר מיישם
ליבי כבר מיישם © רפי דלויה

הטרנדים שיצליחו: מכנסיים רחבים, עור, גלביות, רוקסטי ואדום. 

הטרנדים שיכשלו: צבעי החום-חרדל, מגפיים גבוהים, שילוב צבעים מוגזם. 

 
תגובות