ביקורת אופנה: חושפים המון בטקס ה-VMA . צילום: טמבלר

ביקורת אופנה: חושפים המון בטקס ה-VMA

כמו בכל שנה התקיים טקס פרסי הוידיאו קליפים בארה"ב של MTV. הטקס הוא ההזמנות הכי טובה לראות את כל הסלבס הכי גדולים בביצה. מי לבשה מחשופים? ומי הפתיעה בלבוש עדין יחסית?

ביונסה 

ביונסה הידועה כקווין בי אף פעם לא מאכזבת, והפעם היא הגיעה מדהימה כתמיד בשמלה ארוכה שחורה וקלאסית עם הדפס מגניב ומיוחד בחלק העליון והתחתון של השמלה. השמלה מדגישה את הקימורים המעוררים קנאה בהם המלכה ניחנה.

© טמבלר, @MTV

 

 

© טמבלר, @MTV

 

 

 

 

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

קים קרדשיאן

קים קרדשיאן מלכת הטראש והמחשופים. קרדשיאן לבשה שמלה מעניינת עם הדפסים גיאומטריים בצבעים קיציים עם מחשוף ענק ללא חזייה. ללוק היא הוסיפה סנדלי עקב שחורים שהתאימו לחלוטין. לא מפתיע שקים תגיע עם שמלה כזו.

© אינסטגרם
 
 

קנדל ג'נר

קנדל ג'נר, אחותה למחצה של קים לבשה לכבוד הטקס מכנס שחור גבוה וארוך עם גופייה שחורה שקופה חלקית. ללוק היא הוסיפה צמיד ושרשרת זהב שהחמיאו לה מאוד.

© טמבלר, ֲMTV@
 

דמי לובאטו

דמי לובאטו כוכבת הנוער המצליחה תמיד אוהבת לקחת סיכונים, אך הפעם בטקס ה-VMA היא הצליחה לקחת אליה את כל תשומת הלב כשהגיעה עם השמלה הכי פרובוקטיבית שהיא אי פעם לבשה. דמי לבשה שמלה אדומה ארוכה וסקסית עם מחשוף גדול בצורת V וחתך בשמלה שחושף רגלים.

© טמבלר, @MTV
© טמבלר, @MTV
 

 

טיילור סוויפט

טיילור סוויפט הגיעה אל הטקס המדובר במין בגד לא מוגדר בצבע תכלת שנראה יותר כמו בגד ים של פעוטות. ללוק היא הוסיפה סנדלי עקב שחורים. מה שמצער זה שהנעליים היו הכי יפות הלוק הזה.

© טמבלר, @MTV
© טמבלר
© טמבלר
 

מיילי סיירוס

מיילי סיירוס הזמרת הפרובוקטיבית שנעלמה לנו לאחרונה ודי התגעגענו אל השערוריות שלה. לכבוד הטקס היא לבשה בחלק העליון טופ שחור ולו היא התאימה מכנס ארוך ושחור בגזרה גבוהה. לשדרוג הלוק היא הוסיפה סנדלי עקב בצבע כסף ותיק קלאץ' שחור שהחמיאו לה ושדרגו את הלוק. רואים שחל שיפור מהלוק המזוויע שלבשה בשנה שעברה.

© טמבלר
 

ריטה אורה

ריטה אורה לבשה לכבוד המאורע שמלה אדומה שחשפה רגליים ארוכות. להשלמת הלוק היא שמה אודם אדום בעל נוכחות, עקבים אדומים ושרשרת צווארון בצבע כסף ששברה את הצבע האדום ושדרגה את הלוק. לרגע התבלבלנו אם מדובר בריטה אורה או שבכלל מדובר בכיפה אדומה.

 
 

אמבר רוז

אמבר רוז, האקסית של קנייה ווסט החליטה ללכת רחוק (קצת יותר מדי רחוק) וכנראה רצתה להראות לקים קרדשיאן שהיא פי אלף יותר נועזת ממנה. אל הטקס היא צעדה עם "שמלה" עשויה כסף, מזכירה ביקיני וחושפת המון. את המראה הנועז היא השלימה עם עקבים כסופות.

 
 
 

 

סולאנג'

סולאנג' לבושה בטוטאל לוק של H&M STUDIO בטקס הפרסים. אנחנו אהבנו את איך שגזרת הלוק מונחת עליה, והתאמת נעלי העקב המושלמות, אבל לא אהבנו את התסרוקות השרופה שלה.

 
תגובות