DIY: איך תשמרו על מחברת מסודרת?. צילום: טמבלר

DIY: איך תשמרו על מחברת מסודרת?

כל שנת לימודים כשהמורה מכריז "לפתוח מחברות" מתחיל טקס, לפחות אצל הבנות. חלק כותבים כותרות בכתב בלון, בדפוס, במרקרים, בעטים צבעוניים, וכולם רוצים מחברת יפה ומסודרת. איך עושים את זה כמו שצריך? מדריך

אחידות

כדי שהמחברת תהיה מסודרת היא צריכה להיות אחידה. בחרו סוג עט מסוים בצבע ניטרלי (כחול או שחור), ואיתו תכתבו את המלל. כך המחברת תהיה ברורה יותר.

עוד במדור הסטייל בפרוגי: 

© טמבלר

אל תתקמצנו בדפים

גם אם אתם פעילי סביבה שדואגים לחיי העצים, אל תתקמצנו על דפים ותכתבו הכל צפוף. קחו מרווחים, רדו שורות, חלקו לפסקאות ובלימוד למבחן יהיה לכם הרבה יותר קל למצוא מה שאתם מחפשים.

© טמבלר

עטים צבעוניים

גם אם אמרנו צבע ניטרלי, חשוב שיהיה לכם בקלמר עטים צבעוניים שניתן למצוא בכל חנויות כלי הכתיבה. את הכותרת תכתבו קצת יותר גדול מהכתב הרגיל בעט צבעוני אחר. כך לא יהיה לכם משעמם שהכל אותו הדבר.

© טמבלר

הוסיפו משלכם

אם המורה מכתיבה או שאתם מעתיקים מהלוח ולפתע אתם נתקלים במילה או משפט לא מובנים, הוסיפו לעצמכם הערות והסברים משלכם שישמשו אתכם בלימוד למבחן. למשל אם כתוב מילה לא ברורה, החליפו אותה במילה נרדפת שתעזור לכם להבין יותר טוב את החומר.

© טמבלר

עפרון

אם אתם לא מוכנים לוותר על העפרון, כתבו איתו רק כשיש תרגיל במחברת לעבודה עצמית. כך תוכלו בקלות למחוק ולתקן, ועדיין לשמור על מחברת יפה.

© טמבלר

הדגשות

מילות מפתח - שמעתם על זה? הן מאוד יעילות כשיש סיכום ענק בהיסטוריה ואין לכם זמן או כוח לקרוא, אז אתם מדגישים במרקר צבעוני את המשפטים החשובים ביותר, וכך לא תפספסו.

© טמבלר
תגובות