איזי לא נח לרגע: קמפיין חדש לחברת הלבשה. צילום: רפי דלויה

איזי לא נח לרגע: קמפיין חדש לחברת הלבשה

הוא כבש את ליבנו, נמצא בפרויקטים רבים ואיכותיים ונותן המון מעצמו לנוער שכל כך אוהב אותו. עכשיו הוא נבחר לראשונה לקמפיין גדול לחברת אופנה מוכרת. וגם, ספויילר: האלבום החדש של הזמר ייצא בלעדית בסניפי הרשת

מנגן על האופנה. הרפאר איזי (ארז שרון) שהספיק לכבוש את לב הנוער, לוקח חלק בפרויקטים רבים עליהם סיפרנו לכם לאחרונה, נבחר לראשונה להוביל קמפיין גדול לחברת האופנה TNT, עבור עונת החורף של 2014/15, כאשר בנוסף האלבום החדש של הזמר יושק בלעדית בסניפי הרשת.

© רפי דלויה

איזי מן הסתם לא יהיה לבד בקמפיין, ואליו יצטרפו דוגמנים ודוגמניות יחד עם שלל דגמים ייחודיים ובולטים שיתאימו לאישיותו הצבעונית. הקולקציה החדשה מציעה מגוון פריטים, כגון: מכנסיים וחצאיות ג'ינס, סווטשירטים וסריגים צבעוניים מלווים בהדפסים מדליקים, חולצות טי עם הדפסים וז'קט אופנועים מרהיב.

© רפי דלויה

הצילומים לקמפיין נערכו בפסאג' אלנבי אתמול (ג'), שם צולם ללוק-בוק של החברה וצילם את הקליפ החדש שלו. אלבומו השני של איזי "לא לילדים", משלב מסרים מחאתיים בלתי מתפשרים לצד שירים הומוריסטיים ומקפיצים צפוי לצאת בקרוב. מלבד האלבום, ישיק איזי קולקציית קפסולה יחד עם TNT אשר תימכר בחנויות הרשת. על הסט איזי נהנה להצטלם בפעם הראשונה לקמפיין של חברת אופנה מובילה, הצילומים נערכו ברוח צעירה על רכב אספנות מדליק שממנו איזי התלהב בטירוף.

© רפי דלויה

ארז שרון בכינוי הבמה שלו איזי, 27, החל את דרכו המוזיקלית בגיל 12 עם הזמן הוא החל לכתוב שירים כאשר רובם עסקו בחוויות היומיומיות שלו. כבר בגיל 14 החל לצבור ניסיון במועדון תל אביבי. מגילאים 15-17 זכה בתחרויות גדולות מה שמיקם אותו במקום ראשון בתחרויות היפ הופ. בשנת 2014 דיבב לסרט טרזן ובמקביל הוציא את השיר 'נמס ממך'. ובקרוב יופיע בפסטיבל הפסנתר לזכרו של עוזי חיטמן יחד עם דנה פרידר ועמית פרקש ויוציא תקליט חדש "לא לילדים" שיושק בלעדית ברשת TNT.

תגובות