מזהים? התחפושות של הסלבס לליל כל הקדושים. צילום: אינסטגרם

מזהים? התחפושות של הסלבס לליל כל הקדושים

אמש חגגו את ליל כל הקדושים או הלואין בשמו הלועזי, את המסיבות והתחפושות הסלבס חגגו ולבשו במשך כל השבוע. צפו ברשימה

ביונסה ובלו אייבי

ביונסה מלכת הפופ פרגנה למלך אחר מייקל ג'קסון. בלו אייבי ביתה של ביונסה התחפשה למייקל ג'קסון וביונסה בתחפושת משותפת לג'נט ג'קסון

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

© אינסטגרם

טיילור סוויפט

טיילור סוויפט לא הלכה רחוק והתחפשה למשהו חמוד, חד קרן. התחפושות בנויה מבגד פרוותי ולבן, כנפיים והקרן של החד קרן.  סוויפט התראיינה יחד עם התחפושות הפרוותית והלבנה במיוחד לתוכנית רדיו. 

© אינסטגרם
© אינסטגרם

מיילי סיירוס

מיילי סיירוס הפתיעה אותנו בתחפושות שלא מעולם הזה, חייזר. הפעם באופן מפתיע סיירוס לבושה בחליפת גוף שלמה וירוקה, אבל את המסר היא העבירה לנו בתנועות היידים. 

© אינסטגרם

אריאנה גרנדה

אריאנה גרנדה בנסיעתה לקחה סלפי עם התחפושות. גרנדה לא השקיעה יותר מידי מאמץ ושמה אוזני ארנב או חתול או חייה לא ברורה עם תחרה שחורה רקומה ואיפור שמתאים.

© אינסטגרם

דמי לובאטו

דמי לובאטו בהתחלה בהכנות לחג התחפשה לחתלתול חמוד עם טבעות ברוח החג ולאחר מכן הפתיעה בתחפושת מושקעת מאוד יחד עם בן זוגה ווילמר.

© אינסטגרם
© אינסטגרם

אד שירן

לרגע התבלבלנו. אד שירן הפתיע אותנו בתחפושת של אוסטין פאוורס סדרת סרטים מתחילת שנות האלפיים. 

© אינסטגרם

קים קרדשיאן ונורת' ווסט

קים קרדשיאן התלבשה בשתי תחפושות לחג. בהתחלה קים לבדה השקיעה בחליפת שלד מצמררת עם איפור מתאים כמובן ובתחפושת השנייה היה ניתן לראות את קים יחד עם ביתה נורת' ווסט מחפושות לאנשי האופנה המובילים, קים לאנה וינטור ונורת' לאנדרה לאון טאלי או כפי שכולם מכירים אותו רק אנדרה.

© אינסטגרם
© אינסטגרם
 
תגובות