טרנדי: מה אנו צפויים ללבוש בקיץ 2015 על פי בתי האופנה. צילום: טמבלר

טרנדי: מה אנו צפויים ללבוש בקיץ 2015 על פי בתי האופנה

כל בתי האופנה כבר הציגו את הקולקציות לכבוד אביב-קיץ 2015, והקיץ הולך להיות קיץ סוער במיוחד וצבעוני במיוחד. צבעי ניאון, הדפסים וטקסטורות שונות הולכים להציף אותנו. ריכזנו בשבילכם את הטרנדים

על פי שאנל - Chanel

בית האופנה "שאנל" מוכיח ששילובי הדפים, בגדים מחויטים והרבה צבע אכן הולכים לשלוט בקיץ הקרוב. מה שעוד הולך לשלוט הוא השיח הפמיניסטי שאותו שילב קרל לגרפלד בסוף התצוגה שהתקיימה בשבוע האופנה בפריז. השואו היה שהדוגמניות הניפו שלטים, בהם מסרים לשיוון ובראשן קארה דלווין.

© טמבלר
 

על פי מייקל קורס - Michael Kors

אפשר להגדיר את מייקל קורס כאליל וינטג' אחרי שבשבוע האופנה בניו יורק הציג קולקציה שמצטרפת לטרנד שנות השישים הקלאסי שיכבוש אותנו. שני הצבעים הבולטים ששלטו בקולקציה היו הצהוב והלבן.

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

© טמבלר
 

על פי רוברטו קוואלי - Roberto Cavalli

בשבוע האופנה במילאנו הציג המעצב רוברטו קוואלי קולקציית בוהו-שיק בסטייל שנות ה-70. שמלות מקסי, פרחים ופרנזים שנכנסו לאופנה אכן יעשירו גם את הקיץ הבא.

© טמבלר
 

על פי גוצ'י - Gucci

"גוצ'י" מציגה מראה קז'ואל, עדין ומוקפד למי שאוהבת קלאסה. הצבע האדום אכן בולט בקולקציה ולמרות שהוא צבע יחסית חורפי ישתלם גם בימים החמים.

על פי ברברי - Burberry

בית האופנה "ברברי" מציג לנו קיץ נוח, ספורטיבי ומלא בהדפסי לוגו, חצאיות טוטו ונעלי נוחות. השילוב של בגדי ערב ומעליהם פריט אורבני הוא מרתק ויש תחושה שישאר לעוד הרבה זמן.

© טמבלר
 
 
תגובות