עוד אבדה: סלבס שהיינו רוצים לראות במשטרת האופנה. צילום מסך מהאינסטגרם

עוד אבדה: סלבס שהיינו רוצים לראות במשטרת האופנה

עכשיו כשקלי אוסבורן עזבה את התוכנית בדרמטיות ולאחר מותה המצטער של אלילת האופנה - ג׳ואן ריברס, ישבנו וחשבנו - מי יוכל להוסיף גוון חדש למשטרת האופנה? ככה שלא נשתעמם מן התוכנית עם כל העזיבות הפיתאומיות של הכוכבים

גוון סטפני

גוון ברשימה על תקן ה"קולית" - לגוון לא רק מותג אופנה מצליח בשם ״לאמב״, אלא גם שורה ארוכה של לוקים היסטריים וסגנון שלא דועך גם בגיל 44. היינו מתים להיות גופיה בארונה של גוון סטפני, במיוחד בזמן שנות ה-90, מה לעשות אנחנו ״Just A Girl".

הכי קולית
הכי קולית © צילום מסך מתוך טמבלר
אופנתית
אופנתית © צילום מסך מתוך טמבלר

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

קלואי קרדשיאן

עכשיו כשקלואי קרדשיאן מככבת בכל סקירה של שטיח הוליודי שנפרס ובכל הטקסים החשובים - לגיטימי שנרצה לראות יותר מהקרדשיאנית הלוהטת, שכיום גם מתהדרת בגזרה שלא תבייש אפילו את קנדל ג׳נר וגם ידועה בפליטות הפה המצחיקות שלה, מה שבטוח - עם קלואי לא יהיה משעמם בתוכנית.

אמן
אמן © צילום מסך מתוך טמבלר
הכי מצחיקה
הכי מצחיקה © צילום מסך מתוך טמבלר

שרון אוסברון

התחליף הכי הגיוני, שרון שכבר הנחתה מספר תוכניות ואחראית לקריירה ארוכת השנים של ילדיה ובעלה - הרוקר, אוזי אוסבורן, היא גם אימה של אושיית האופנה היוצאת - קלי אוסבורן, לגיטימי שהכל ישאר במשפחה.

מתמגלת עם מיילי
מתמגלת עם מיילי © צילום מסך מתוך טמבלר
עם הבעל ואלטון ג'ון
עם הבעל ואלטון ג'ון © צילום מסך מתוך טמבלר

פריס הילטון

תגידו עליה מה שאתם רוצים, אבל פריס הילטון היא אגדת אופנה, היא חביבת המעצבים והייתה קורבן לפריצות הוליודיות מתמשכות שהתרכזו כמובן - בארון שלה. חוץ מזה שהתגעגענו אליה ואנחנו מתים לזה שתחזור למסך הטלויזיה שלנו באופן קבוע.

תמיד בשורה הראשונה
תמיד בשורה הראשונה © צילום מסך מתוך טמבלר
יקירת המעצבים
יקירת המעצבים © צילום מסך מתוך טמבלר

זאנדיה עצמה

הסיבה המרכזית לעזביתה של קלי - היא שם שצריך לזכור, שם שרק הולך וגדל עם הזמן בעקבות הלוקים שהיא מחליפה כמו זיקית, בטקסים ושטיחים אדומים. זנדאייה, שימי את מחלוקת הגזענות בצד לרגע, כבר היית אורחת בתוכנית, למה שלא תשובי באופן קבוע?

מאחורייך רנסיק
מאחורייך רנסיק © צילום מסך מתוך טמבלר
© צילום מסך מתוך טמבלר
תגובות