"מורים התייאשו ממני": מיה שנידמן הבלוגרית בת ה-15 . צילום מסך מהבלוג

"מורים התייאשו ממני": מיה שנידמן הבלוגרית בת ה-15

מיה שנידמן, בת 15 וכבר כוכבת רשת, בלוגרית מצליחה ברחבי העולם, משתתפת בקמפיינים וכל זה בשילוב עם הלימודים הנוקשים. ישבנו לשיחה עם מיה וביררנו מה קורה מאחורי הפוסטים האופנתיים אם זה בבלוג ואם זה באינסטגרם

למיה שנידמן בת ה-15 יש מיליון סיבות לקום בבוקר עם חיוך. היא מפעילה בלוג אופנה מצליח בשם MISSDAZZLER, כתבת אופנה, כוכבת רשת ובעלת אלפי עוקבים בחשבון האינסטגרם, משתתפת בקמפיינים וכל זאת בגיל 15 בלבד. את הבלוג היא הקימה לפני כשלוש שנים ומאז הוא לא מפסיק לצבור תאוצה בעיקר בקרב בני הנוער, אך זה לא מונע ממנה לאהוב ללמוד ובעיקר מתמטיקה (כן מתמטיקה. גם אנחנו הופתענו) יצא לנו לדבר עם מיה ולברר מה קורה מאחורי הפוסטים האופנתיים אם זה בבלוג ואם זה באינסטגרם שהיא מעלה מידי יום.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי

© צילום מסך מהאינסטגרם

למה החלטת בכלל לפתוח בלוג?

"כשהייתי יותר קטנה, בגיל 11, הייתי אוהבת להצטלם ולהעלות את זה לפייסבוק לפעמים. אחרי כמה זמן החלטתי שאני רוצה לפתח את זה לאתר שיהיה רק שלי. לא ידעתי מה זה עולם הבלוגים עד שדודה שלי קנתה לי ספר על בלוגרית צעירה, טאבי גווינסון, הושפעתי ממנה והבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות. החלטתי לפתוח בלוג והעלתי לשם צילומים שבין כה הייתי מעלה לפייסבוק" מספרת שנידמן ומוסיפה "בלוג זה דבר מאוד אישי ונגיש שלא צריך להוציא עליו כסף. אני יושבת בבית ועושה מה שאני אוהבת". 

למה אז לפתוח בשפה האנגלית?

בניגוד לכל הבלוגרים את הבלוג שנידמן החליטה לכתוב בשפה האנגלית. "יש לי לבלוג כניסות יותר מ-70 ארצות ואני רוצה לפנות לקהל שהוא לא רק ישראלי משום שעולם הבלוגים הוא עולם מאוד גלובלי" מספרת שנידמן ומוסיפה את הסיבה לנוחות בשפה הזאת "הכל נשמע לי יותר הגיוני כשאני אומרת אותו באנגלית".

"אני יושבת בבית ועושה מה שאני אוהבת" © צילום מסך מהבלוג

הבלוג נורא פופלרי בתקופה האחרונה, וניתן היה לראות את שנידמן כמעט בכל מקום אופנתי אפשרי, הצלחה לנערה בת 15, היא דבר בסדר גודל ענקי שלא כולם חווים "בהתחלה זה היה בגלל עזרה גדולה מהחברות שלי. ביקשתי מהן להפיץ את הבלוג שלי בכל קבוצה שהן נמצאות בה בווטסאפ ואמרתי להן לבקש גם מחברות שלהן שיעבירו. כך נוצרה שרשרת ענקית עד שנציגי האופנה התחילו לפנות אליי ותוך שבועיים בערך כבר הייתי בהשקה הראשונה שלי".

אז איך את מתמודדת עם ההצלחה בתור נערה? זה לא קשה עם הלימודים?

"דבר ראשון שאני עושה זה לנהל את הזמן שלי הצורה הכי טובה שאני יכולה. יש לי לוח זמנים מסודר של מה שאני עושה בכל יום ומה שאני צריכה להספיק". למרות לוח הזמנים המסודר, שנידמן מרגישה שזה גם משפיע על הלימודים שלה  - "לעיתים הלימודים משפיעים על כמה אני מפעילה את הבלוג בשבוע ולפעמים אני צריכה גם להפסיד לימודים בגלל צילומים לדוגמא, אבל אני תמיד יודעת איך לנהל את עצמי נכון וההורים שלי עוזרים לי ותומכים בי".

"לנהל את הזמן שלי הצורה הכי טובה שאני יכולה" © צילום מסך מהאינסטגרם

אם כבר לימודים, איך את מסתדרת עם תלבושת בית הספר?

"יש לי תלבושת אחידה אבל אני באה בלי תלבושת. המורים כבר צוחקים עלי שאין מה לעשות בנידון. הם התייאשו וכבר לא מעירים לי. זה ממש מצחיק שמעירים לילדים אחרים ולי לא. כל בוקר אני באה עם תלבושת אחרת. למשל, אני באה בחורף עם מעילי פרווה והמורים נשפכים מצחוק שאני נראית כמו גרביל בכל בוקר".

 

גרביל? סופר אופנתית! © צילום מסך מהאינסטגרם

איך את מגדירה את הסגנון שלך?

"אני אוהבת נצנצים מעל הכל, מלא צבעים, דברים משוגעים אבל לשמור את זה בטוב טעם" מספרת שנידמן ומוסיפה על מה היא לא תלבש "אני באמת אוהבת הכל. אבל אני חושבת ששמלות מקסי, רק בגלל שאני נמוכה" היא צוחקת.

מה ההשראה האופנתית שלך?

"אני שואבת השראה מהכל. באינסטגרם אני עוקבת אחרי עמודים שונים, דונאטס למשל, אני ממש אוהבת. אז שאני נתקלת באחד כזה אני חושבת לעצמי 'וואלה גם לי בא להכין כזה'. אני עוקבת גם אחרי מדיות חברתיות. אני ממש אוהבת לראות מה אנשים אוהבים. בין המדיות אני עוקבת גם אחרי חברות אופנה שאני מתחברת אליהן כמו H&M וזארה. ככה אני גם יודעת מה הטרנדים החדשים, אילו בגדים אני ממש רוצה לצלם ואז דרך זה אני מקבלת התראה לכל מני פוסטים מגניבים".

 

Mini donut's! Soon on the blog 💞 #missdazzler @danielle_baruch1 @yalielad

A photo posted by Maya Schneidman (@mayaschneidman) on

 עם כל טוב, תמיד יש קצת רע 

עם כל הסטייל המדליק של מיה, הגיעו כמובן גם ביקורות פחות טובות. "אני ממש לא מצפה שיאהבו אותי. גם לי יש אנשים שאני מתה על הלבוש שלהם ויש כאלה שפחות" היא אומרת ומספרת כי בהתחלה כשפתחה את הבלוג סבלה מהתנכלויות של קבוצת בנים אבל לא וויתרה ונשארה נאמנה לעצמה. "בנים ירדו עליי שאני חיה בסרט שאני פותחת בלוג. ניתקתי איתם קשר והמשכתי במה שאני עושה, היום אני צוחקת על זה" ובהחלט יש על מה לצחוק. 

אז מה את ממליצה לבלוגרים חדשים?

"הטיפ הראשון שלי הוא שאם מישהו שופט אתכם אל תתייחסו ותמיד תשמרו על הסטייל שלכם, גם אם מציעים לכם אחרת, והכי חשוב אל תתייאשו - בלוג זה משהו שנבנה, אז עם הזמן אתם תרגישו יותר ביטחון".

 

 ולסיום, את רואה את האהבה שלך לאופנה בתור משהו שתעסקי בו בעתיד?

"אני ממש אוהבת אופנה כמובן וזה משהו שאני רוצה מאוד לעשות כי מצד אחד זה מאוד ניהולי ועסקי ומצד שני מאוד יצירתי. אני נורא אוהבת את השילוב בין השניים. כנראה בגלל זה אני אוהבת מתמטיקה".

מתמטיקה? יש שיאמרו שזה נוגד את היצירתיות שבך

"זה הדבר הכי לא נכון שאפשר להגיד. כי אופנה זה שילוב של הפן היצירתי והפן הניהולי. אני הכי אוהבת אופנה ומתמטיקה. אפשר להגיד עליי שאני חנונית כזאת".

"אופנה זה שילוב של הפן היצירתי והפן הניהולי" © מתוך הבלוג 
תגובות