יאלה עלו לטיסה: כך תכינו את את עצמכם לחופשה . צילום מסך מהטמבלר

יאלה עלו לטיסה: כך תכינו את את עצמכם לחופשה

היום הוא היום הראשון של החופש רשמית, ואנחנו כבר מתכננים את החופשה שלנו. אבל רגע לפני שאנחנו שוכבים מול השמש, צריך לארגן בבגדים דחוסים בתוך המזוודה המפוצצת עד אפס מקום ועכשיו נשאר בחירת הלבוש לטיסה. בשניהם קשה לדעת מה כדאי ללבוש ומה כדאי לקחת. בשביל זה אנחנו כאן להביא לכם טיפים לטיסה נעימה

האריזה לקראת הטיסה היא לא קלה. אנחנו ממלאים את כל הפריטים שלנו במזוודה הכבדה לחופשה ורק אחרי שהצלחנו לדחוס כל כך הרבה פריטים יש די הקלה ברגע שסוף סוף הרוכסנים נסגרים. אך, מה שמתסכל הוא שרק אז אנחנו מבינים שגם נשאר לבחור את ההאאוטפיט לשדה התעופה. כאן צצות הבעיות. אתם בוודאי לא נהנים לשבת בחוסר נוחות בטיסה כשאתם לבושים במכנסי מסלול וסווטשירט ענקי או בשמלה צמודה והדוקה או שאתם מארגנים מזוודה ומפוצצים אותה בפריטים שבסוף אין להם בכלל כל שימוש והמזוודה לא נסגרת. אז איך בוחרים את האאוטפיט מוצלח שיהיה נוח מספיק לטיסה ולנחיתה ועם זאת מוצלח ומלא בטעם אישי ואיך מארגנים נכון את המזוודה? 

עוד במדור הסטייל בפרוגי:

אז מה לובשים לטיסה?

קודם יש לזכור שהנסיעה היא מרגשת, כך או כך הלבוש לשדה התעופה צריך להיות גם מהנה ומרגש באותה המידה והמזוודה צריכה להיות מאורגנת. למזלכם, בלוגרי האופנה האלו הצליחו ליצור איזון מושלם במראה הנסיעות נטול המאמץ שלהם והם בטוח יגרמו לטיול הבא שלכם להפוך לטיול מלא בסטייל וצבע. בהמשך, אחרי בחירת האאוטפיט לטיסה תגלו איך מארגנים נכון את הפריטים לפני העלייה למטוס בקלות וביעילות.

שחור זה השחור החדש

תלבושת עובדת בכל מקום ובכל עת. ניתן להוסיף כובע שחור ומגניב יחד עם תיק בצבע אחר.

© צילום מסך מהאינסטגרם @sunniebrook

סניקרס טיים

אם יש נעל אופנתית אחת שאנחנו כל זמן רואים שוב ושוב בשדה התעופה, זו נעל הסניקרס. אנחנו לא מדברים על אלה שלובשים בריצות. אלא על הסניקרס המסוגננות שצצות בשבועות אופנה או באירועי תעשייה. בין אם אתם בוחרים זוג לבן או צבעוני, בחירת הנעל תעשה את התלבושת.

 

 

© צילום מסך מהאינסטגרם @inspocafe

טיסה קרה?

אל תשכחו לקשור סווטשירט סביב המותניים לקראת העלייה למטוס. חוץ מזה שזה אופנתי, גם אם ממש חם, אתם תסבלו מהמזגן ברגע שתעלו למטוס ועד לנחיתה.

© צילום מסך מטמבלר

גברת רואים לך את הברך

מהם שני הפריטים שחייבים בכל ארון? ג'ינס קרעים וסוודר מגניב. אתם יודעים שאפשר להפוך את הפריטים הללו לכל הרכב, כך שניתן גם ללבוש אותם בזמן הנסיעה. 

© צילום מסך מהאינסטגרם sincerelyjules@

פשוט אבל בסטייל

לתלבושת באופן מיידי ועם ערימה של הדרכים שאתם בטוחים שיעבדו עם תלבושות אחרות שארזתם למהלך החופשה, בחרו באאוטפיט שגם יחמם אתכם במהלך הטיסה (ובמדינות הקצת יותר קרות) וגם יעזור לכם להיות במיטבכם, לא משנה היכן. אנחנו כמובן מתכוונים להכי פשוט ולהכי יפה, זרקו על עצמכם טי פשוטה, נעלו סניקרס מגניב וקנחו בג'קט בסטייל קולג'.

© צילום מסך מהאינסטגרם luxeffashion@

תסרבלו את זה

אם לא בא לכם להתלבט יותר מידי תפסו סרבל ובנו ממנו תלבושת. תוכלו לראות במהירות שסרבל הוא אחד הפריטים המגוונים ביותר שיש לכם בארון. אפשר ללכת על חולצת בטן ונעלי ספורט לאווירה רגועה ונינוחה.

© צילום מסך מהאינסטגרם @kellysaks

אם כבר טי שירט

חולצה גרפית היא עוד הסיבה לקצת כיף עם הלוק ועל הדרך לסובב ראשים בשדה התעופה.

© צילום מסך מהאינסטגרם @brownrice1207

בוהו נוח

שכמייה היא הסוג הטוב ביותר של הלבשה עליונה למי שמנסה לאמץ את הסגנון של הבלוגרית אוליביה פלרמו. שכמיית הפסים הזו היא קלילה ומושלמת לעונת הטיסות של הקיץ.

© צילום מסך מהאינסטגרם @camilacoutinho

ספורט ללא הספורט

איימי סונג ואחותה דני הן צוות חובבות אופנה. אם אתם מעריצים את הסגנון הספורטיבי, כמו דני, לבשו סט אתלטי מסוגנן שמציע שפע נשימה וסטייל. אם אתם אדג'ים, כמו איימי, ז'קט עור, מכנסי ג'ינס וזוג של מגפיים שחורות יעשו את העבודה.

© צילום מסך מהאינסטגרם @songdani

רגע אז מה עם המזוודה?

עכשיו, לאחר שקיבלנו השראה מהבלוגריות ובחרנו את האאוטפיט לטיסה. הגיע השלב היותר מסובך שבו עלינו לארגן את המזוודה. לעיתים, כשנוסעים למדינות רחקות אנו לא יודעים מה נכון לשים במזוודה. האם במדינה חם או קר בתקופה זו של השנה? כמה בגדים ספורטייבים עליי לקחת וכמה אקססוריז? בדיוק בשביל זה ריכזנו בשבילכם כמה טיפים כדי לעבור את תהליך האריזה בשלום ולהשאיר במזוודה מקום לשופינג.

1. קחו רק מה שאתם צריכים: בתור התחלה, אספו את כל הבגדים שאתם רוצים לקחת וחצי מהם החזירו בחזרה. את הבגדים בחרו מאותה משפחת הצבעים כדי שתהייה יכולת שילוב מגוונת. לטיול של חמישה ימים, סביר להניח שצריך חמש חולצות, שני זוגות מכנסיים ג'ינס, ג'קט, 2 זוגות של טייצ'ים\מכנסיים נוחים, מכנס אלגנט וסט אחד של בגד ליציאה.

© shutterstock

2. בחרו בבגדים בעלי בד של צמר וכותנה: בדים אלו נוטים להתנגד לקמטים וקיפולים שונים שנוצרים משהייה במזוודה. ועוד דבר, בדים אלו הם גם נוחים מאוד והם יכולים לשמש כתפקיד כפול (גם כמכנס ליציאה וגם לכושר).

3. חשבו על המזוודה כעוגת שכבות: את הפרטים היותר ארוכים (כגון מכנסיים, חצאיות וכדומה) סדרו בתחתית המזוודה, בשכבה בתחתונה. דבר זה חוסך משמעותית את המקום כי בגדים עבים וארוכים לא נערמים זה על גבי זה. על מנת ליצור עוד מקום, אפשר לגלגל את הבגדים ולסדר כך. השכבה האחרונה תהיה הפריטים היותר דקים והיותר קצרים כמו החולצות למשל. 

© צילום מסך מיוטיוב

4. כלל השלוש: בגלל צורות הנעליים הן תופסות את רוב המקום במזוודה גם אם לוקחים מעט. לכן, כל מה שצריך לפי כלל השלוש הוא זוג סנדליים, זוג נעלי ספורט וזוג נעלי ערב.

5. מלאו בקבוקים ריקים עם מוצרים אהובים: לטיול של כמה ימים לא צריך לקחת את כל חבילת מוצר הטיפוח בשלמותו. ניתן לרכוש בקבוקונים קטנים בעלות של כמה שקלים ולמלא בהם את השמפו, המרכך, סבון גוף ואת מוצרי הטיפוח והסבון לפנים.

6. תכשיטים יקרים ענדו עליכם: תכשיטים זולים אפשר לאכסן בקופסת פלסטיק קטנה בתוך המזוודה. אבל אם אתם חייבים לקחת תכשיטים יקרים כמו זהב או אבני חן רצוי שתענדו אותם במהלך הטיסה והמסעות כדי למנוע אובדן או גניבה.

7. חפצים שבירים עטפו במה שכבר יש: בקבוקי בשמים לדוגמא יכולים להישבר בתוך המזוודה במידה ולא אורזים אותם כראוי וללכלך את כל הבגדים. מה שאפשר לעשות הוא לעטוף היטב את בקבוק הבושם באחד הבגדים ולהניח בחלק התחתון במזוודה למניעת שבירה. 

 
חופשה מהנה!
חופשה מהנה! © צילום מסך מהטמבלר
תגובות