היוש או ביוש: האלגנטי שולט והסניקרס לפח .

היוש או ביוש: האלגנטי שולט והסניקרס לפח

השבוע ב"היוש או ביוש" - מי החליט לחזור לגיל 17 וזה לא נראה טוב? מי הבן זוג שהרס לזוגתו את הלוק? והאם לי בירן ודר זוזובסקי החליטו להפתיע אותנו השבוע? הצביעו והשפיעו!

צביקה הדר 

צביקוש? צילמת כבר סלפוש? עשית לפרוגוש לייקוש באינסטוש? כי אם לא, אז אנחנו באמת לא יודעים למה התלבשת כמו נער בן 17. הלוק חמוד, הפרטים הקטנים מוסיפים, והשילוב של האלגנט עם הרוקיסטי מגניב, אבל לצביקה הדר, זה פשוט לא ראוי למעמדו וגילו ולכן הוא מקבל ביוש. צביקוש כדי להיות הבסטי שלנו, אתה רק צריך להתלבש כראוי ולא כמונו. 

עוד במדור הסטייל בפרוגי

© ענת מוסברג
 

דר זוזובסקי ולי בירן

דר זוזובסקי ולי בירן הזוג הקוטף היושים שלנו, לא מאכזב אותנו גם הפעם.ליבי בלוק הרגיל שלו של ג'ינס שחור, וטי-שירט, אבל אנחנו לא כועסים על הבנאליות הוחזרה רק בגלל הוספת הנעליים הסופר מגניבות. וזוזובסקי מראה לנו איך אפשר להפוך שמלה פשוטה, שחורה ואופנתית לשיקית בעזרת הנעל הנכונה והאבזור הנכון של הלוק. שוב היוש

© ענת מוסברג
 

אגם רודברג

אגם רודברג הגיעה להרמת כוסית לעונה השנייה של "פצועים בראש" לבושה בלוק שיקי ואלגנטי. המכנס הרחב יושב בארוך מושלם על הגזרה וגובהה של רודברג, הנעל המבצבצת עם הלק משתלבים במכנס וכמובן החולצה ששוברת את הפסטליות בלוק ומוסיפה אליו חספוס מעניקים לרודברג את ההיוש

© ענת מוסברג
 

אחד נגד השנייה: יעל גולדמן ואורי פפר

יעל גולדמן ואורי פפר הגיעו אל השקת מותג השעונים "טיסו". גולדמן בלוק יפיפה, אלגנטי ומרהיב כובשת את לב ההיוש יחד כמובן עם הקלאץ' שעושה הכל. לעומת זאת, בחסר התאמה מוחלטת, בן זוגה פפר לובש לוק יומי, זרוק ופשוט לא מושקע. פפר מקבל ביוש על הנעליים שחייבים להוציא מהאופנה, על הג'ינס שיושב לא טוב על הגוף ועל זה שהרס לגולדמן את השיק.

© ענת מוסברג
 
 
תגובות