רוצים לשחזר את הבגד ולכן לא מצטלמים? מצאנו לכך פיתרון. צילום מסך מהאינסטגרם

רוצים לשחזר את הבגד ולכן לא מצטלמים? מצאנו לכך פיתרון

כל אדם טכנולוגי על כדור הארץ חושב פעמיים לפני שהוא מעלה תמונות לרשת החברתית מפני שלא ניתן לשחזר את ההופעה בגלל תמונות שגרתיות ומעט אופנתיות. קבלו כמה דרכים לפיתרון יצירתי שנלחמים בתופעה הזו

התלבשתם למסיבה כל כך יפה ואתם ממש רוצים להעלות תמונה לרשת, בה לכם לקבל קצת מחמאות על הג'ינס המשופשף ועל חולצת הפייטים שאתם ממש אוהבים. אז רגע לפניי שאתם מעלים את התמונה אתם עושים חושבים, מעדיפים לשמור את ההופעה הסופר שיקית שיצאה לכם לעוד מסיבה חשובה ולא לבזבז אותה על תמונה. אבל מי אמר שאין לתופעה הזו פיתרון? על מנת שנוכל להרגיש בנוח ונוכל לשתף את רוב התמונות שאנחנו מצלמים בסמארטפון אנחנו צריכים לקיים כמה דברים חשובים:

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

1. להחזיק בבגדים ניטרליים

אחד הדברים החשובים ביותר הוא להרבות בקניית בגדים בצבעים ניטרליים. הכוונה היא כמובן לבגדים אשר לא מושכים יותר מידי תשומת לב בצבעים שלהם על מנת שיהיה ניתן לשלב אותם עם בגדים ואביזרים מושכי עין שיהפכו את הלוק למעניין יותר. הם הבגדים שישמשו אתכם מספר רב של פעמים. לכן, יש להשקיע עליהם יותר כסף וכמובן שיש להשקיע בהם מחשבה. ככל שתקנו יותר בגדים ניטרליים ובאיכות גבוהה יותר כך תוכלו להינות ולנצל אותם יותר וכמובן שתוכלו לבנות מהם כמות גדולה יותר של הופעות.


ואיזה בגדים ניטרליים? תרבו בג'ינסים, במכנסיים וחולצות בצבעים אפור, לבן ושחור וכמובן שלצד הנשי לא יזיק שמלות וחצאיות בצבעים הניטרליים הללו.

© צילום מסך מטמבלר

2. אקססוריז צבעוניים

אז כן, עד כמה שזה נשמע לא הכרחי ועד כמה שזה נשמע קצת לא מחושב יש להרבות באקססוריז. כמה שיותר תכשיטים ואביזרים מעניינים יכולים לשנות לכם את ההופעה מפעם לפעם ויעזרו לכם לשלב כמה שיותר הופעות עם פריט אחד. בנוסף, תכשיטים יוכלו לשנות כל הופעה פשוטה להופעה מעניינת ושיקית ביותר. תקנו כמה שיותר ועל תתחשבנו. תשתדלו לקנות כמה אקססוריז ניטרליים ויוקרתיים על מנת שתוכלו לשלב איתם תמיד בגדים צבעוניים. מהפשוטים תקנו כמה שיותר ותרבו ברמת הצבעים שלהם. כך תעניקו לכל חולצה לבנה וניטרלית צבע רענן וזוהר יותר.

© צילום מסך מהאינסטגרם

3. בגדים מרובי טקסטורות

לאחר שהרבתם בקניית בגדים ניטרליים, עליכם לקנות כמה בגדים אשר מכילים בתוכם טקסטורות שונות וצבעים מעניינים על מנת להרכיב את מגוון הבגדים שלכם בארון וכמובן, את מספר ההופעות שלכם.  אל תשקיעו בהם כסף רב, תדעו שאתם קונים אותם למספר פעמים מוגבל של לבישה ולכן אין צורך להשקיע בהם יותר מידי מחשבה , כסף או מאמץ. אלו בגדים שרק יאפשרו לכם להיראות טוב במקומות ואירועים חשובים.

© צילום מסך מטמבלר

4. השילוב הנכון

והכי חשוב, אל תפחדו לשלב כמה שיותר. תשתדלו להוסיף לכל הופעה מעט אקססוריז צבעוניים על מנת להפוך אותה למרעננת וקיצית. וכמובן אל תשכחו לשתף את הלוקים שלכם ברשת החברתית, אחרת לא ידעו עד כמה אתם אופנתיים.

© טמבלר
תגובות