"היוש או ביוש": לירז דרור VS סתיו סטרשקו . אלירן אביטל לם וליץ סטודיו

"היוש או ביוש": לירז דרור VS סתיו סטרשקו

השבוע ב"היוש או ביוש" - סלבס רבים החלו ליישם את הכללים ולצאת מהבתים אל שבוע עמוס. מי לא מצאה שמלה ולבשה וילון אמבטיה? מיהו בחור ה"היושים" החדש שאימצנו? למה טל מוסרי תקוע בנעורים? ומי השניים שנלחמו על "היוש"?

אניה בוקשטיין

בתור מדור אופנה, אנחנו מבינים ללב הסלבס בקושי שלהם להתלבש מאירוע אחד לאחר מבלי לחזור על אותם הבגדים, במיוחד אחרי שבוע עמוס שכזה. אך נראה כי אניה בוקשטיין אכן הייתה במצוקת אופנה נוראית (וגם זו מילה "נחמדה" מידי) כשהחליטה להגיע לתצוגת האופנה של "רנואר" לבושה בדבר שנראה כוילון אמבטיה. אנחנו בהחלט יודעים שאת בעלת טעם ייחודי ומרשים אבל ה"שמלה" הזו - ביג ביוש

© אלירן אביטל לם וליץ סטודיו
 

 

טום באום

מה נאמר ומה נגיד, אחד המתלבשים הטובים ביותר בתקופה האחרונה, טום באום, לא הפתיע אותנו השבוע וקיבל היוש בקלות. אם אתם שואלים אותנו, בעיקר בזכות המכנס ההורס שהפך את הגופייה הלבנה והמוקסונים לקוסמיים. 
 
© אלירן אביטל לם וליץ סטודיו
 

טל מוסרי

נגלה לכם סוד, אולי נדמה שטל מוסרי לא התבגר מאז שנות ה-90 אבל הבחור באוגוסט הקרוב יחגוג יום הולדת 40 וטיפת שינוי בסטייל מאז לא היה לו. נתחיל מזה שכך הגיע טל מוסרי לחתונת חברו - עודד פז, ולמה אתם שואלים? כי טל מוסרי אולי נפרד מ"ערוץ הילדים" אך לא מהנעורים עצמם. עצוב לנו שככה אנו נפרדים אבל החולצה ילדותית והיא זו שהורסת, ביוש טל. 
 
© אמיר מאירי
 

ישראל אטיאס

תחזיקו חזק, אנו מכריזים על בחור היושים חדש - ישראל אטיאס. אנו מודים שלזה כלל לא ציפינו, אך נראה שאטיאס הוא בעל טעם טוב, טרנדי ויודע מה נכון לו. קבל היוש על זה שהכנסת למלתחה את טרנד הג'ינס הכל כך הורס.
 
© אלירן אביטל לם וליץ סטודיו
 

אחד על אחת: לירז דרור VS סתיו סטרשקו

אירועים שונים, סתיו סטרשקו ולירז דרור - שניהם טופמודלס ושניהם פשוט מהממים בחליפה שחורה, קלאץ' שחור תואם וסנדלי עקב. אך, בכל זאת המדור התקשה לבחור למי יש את ההיוש השבועי מביניהם. אז למי לדעתכם יש את ההיוש השבועי? 
 
© אביב חופי ואלירן אביטל
© אלירן אביטל לם וליץ סטודיו
 
 

 

 
 
 
תגובות