Back 2 School: עם איזה תיק הולכים השנה לבית הספר?. צילום: יחסי ציבור

Back 2 School: עם איזה תיק הולכים השנה לבית הספר?

אנחנו מצטערים לאכזבכם, אבל החופש הגדול הולך ונגמר וכך מתחילות ההכנות לשנת הלימודים החדשה. כדי שתהיו מוכנים ב-100 אחוזים לקנייה של החזרה לבית הספר, אספנו לכם את התיקים הכי שווים של השנה

VANS 

לקראת החזרה לבית הספר, מותג האופנה VANS מציע מגוון תיקי גב אופנתיים, לבנים ולבנות במגוון צבעי העונה ובדוגמאות שונות. בקולקציה תוכלו למצוא תיקים בגווני תכלת ואקווה, מגוון תיקים עם הדפסים פרחוניים ותיקים חדשים נוספים בצבעים של קיץ. בנוסף, העונה משיק המותג קולקציית תיקים ייחודיים במהדורה מוגבלת עם הדפסי הדמויות האהובות והנצחיות ביותר מבית דיסני כמו: מיקי מאוס, מיני מאוס, דונאלד דאק, גופי, נסיכות ועוד.

מחירים: 199 שקלים

© יחסי ציבור

REEF 

מותג הגלישה REEF מציע מגוון תיקי גב אופנתיים לכל פעילות, לבנים ולבנות במגוון הדפסים וצבעים מרהיבים. ניתן למצוא תיקים בהדפסי עצי דקל המאפיין את המותג, מגוון תיקים בהדפסים אקזוטיים בעיצובים שונים המתאימים לעונת הקיץ והים. כמו כן מגיעים בצבעים חלקים: כחול, שחור, לבן ועוד.

מחירים: 179 שקלים

© יחסי ציבור

YOLO

רשת yolo ממשיכה לחדש ומציעה מגוון עיצובים ומוצרים ייחודים לקראת שנת הלימודים החדשה. חלק מקונספט החנות הוא החלוקה לאזורי צבעים וקולקציות. קולקציית התיקים מחולקת וניתן למצוא תיקים לנערים ולילדים. ניתן להשיג באתר החברה או ברשתות ברחבי הארץ.

מחירים: 139 שקלים

© יחסי ציבור

EASTPAK 

המותג מציע קולקציות תיקים מחומרים מתקדמים ועמידים במיוחד, עם הדפסים ועיצובים חדשים, המכים גלים גם ברחוב ובחוף הים. הקולקציות מבוססות על מורשת המותג, לוקחות אותה צעד אחד קדימה תוך הצגת צבעים והדפסים מקוריים תוך התמקדות מיוחדת בגיאומטריה. הדפסים מונוכרומטיים הכוללים גוונים מנוגדים וטקסטורות, ויוצרים תחושה של מורכבות דרך הפשטות. ניתן להשיג בחנויות קרביץ וברשתות התיקים ברחבי הארץ.

מחירים: 199 שקלים

© יחסי ציבור

kipling

מותג התיקים הבינלאומי החליטה שלקראת החזרה לבית הספר היא מוכרת את המוצרים שלה במבצע ללימודים עד 60 אחוז הנחה על מגוון ענק של תיקים. להשיג ברשתות החנות או באתר.

מחירים: 90-1700 שקלים

© יחסי ציבור

דיסני

בחנות הקונספט המיוחדת שנפתחה בפסטיבל הקיץ של דיסני שמתקיים במהלך אוגוסט, ניתן למצוא מוצרי דיסני מקוריים, בניהם ניתן למצוא מוצרים חזרה לבית הספר.

מחירים: 150 שקלים

© יחסי ציבור

BLUE BIRD

רשת בלו בירד מציעה מגוון תיקים, מחברות ויומנים מדליקים לחזרה לביה"ס לבנים ולבנות. בקולקציית התיקים ניתן למצוא שלל תיקי גב של מותג התיקים הקנדי HERSCHEL באיכות גבוהה ובגמורים מדויקים ותיקי גב יפים ואיכותיים של ONIELL

מחירים: 590-139.90 שקלים

© יחסי ציבור

LASTER

לסטר מציעה לנו מגוון של תיקי גב מגניבים בפרינטים ייחודים שמתאימים לבית הספר וגם לחיים היומים של התלמידים, במיוחד לתלמידי החטיבה והתיכון. ניתן להשיג באתר או ברשתות ברחבי הארץ. 

מחירים: 69.90-229.90 שקלים

© יחסי ציבור

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

תגובות