היוש או ביוש: גפן ברקאי מלוכלך וימית סול לא קשורה. צילום: רפי דלויה, ניר פקין, ענת מוסברג

היוש או ביוש: גפן ברקאי מלוכלך וימית סול לא קשורה

השבוע בפינת "היוש או ביוש" - יעל גולדמן מוכיחה שדווקא הלוק הפשוט מקבל היוש, עופר שכטר באאוטפיט מגניב, ימית סול מערבבת בין קיץ לחורף, גפן ברקאי צריך מכונת כביסה ולאן נעלם חוש הסטייל של נטלי דדון? הצביעו ללוקים הכי היוש או לגמרי ביוש!

גפן ברקאי

ברקאי הוא אחד שנכלל ברשימת המתלבשים הטובים ביותר יחד עם יהודה לוי, עופר שכטר ואחרים. אבל רק בגלל שהוא גפן ברקאי לא אומר שאם יאכזב אותנו הוא לא יקבל ביוש. נתחיל בזה שהלוק הקז'ואלי של ברקאי יכל להיראות טוב באיזושהי צורה אבל פרט לטי שירט, הג'ינס מלא כתמים שהם ספק נטבעו וספק נוצרו, הסניקרס גם הוא מלוכלך בכתמים חומים ומזעזעים שהורסים את הלוק לגמרי. בפעם הבאה, לא תזיק מכונת כביסה.

© ענת מוסברג
 

יעל גולדמן

היוש יעל גולדמן שהופכת את השמלה השחורה הקטנה ללוק הורס. ואיך היא עושה את זה? מוסיפה קלאץ' מיוחד יחד עם סנדלים נכונים ואיפור עדין. אהבנו את השמלה הנינוחה עם הגימור של הצווארון שמצד אחד יכול להיות רשמי יותר ומצד שני יכול להיות קליל. אהבנו מאוד גם את הקלאץ' הסופר- מיוחד עם גימור הפרנזים. 

© ענת מוסברג
 

נטלי דדון

לאן נעלם חוש הסטייל של דדון בחודשי הקיץ? אולי אבד אי שם ביוני כשבילתה ביוון. אחרת איך תסבירו את לוק "התיכוניסטית הכושלת"? אז בואו נגיד ביוש לשמלה בנאלית ומשעממת, ביוש לתיק חזרה ללימודים וביוש לסניקרס בצבע כחול. נטלי דדון יש לנו בקשה, אם כבר התאמת הצבעים הזו, אז לפחות שיהיה באותו הגוון.

© ניר פקין
 

עופר שכטר

עופר שכטר הוא דוגמא קלאסית לבחור נמוך שיודע להתאים את האאוטפיט למראה גופו ולכן קיבל מאיתנו היוש. המפתח של החולצה והגזרה שלה יוצרות אשליה מאריכה יחד עם הסיומת באזור המותן (ולא מעבר לכך אחרת זה "מקטין" את הגוף, ראו איתי תורג'מן), השרשרת הארוכה מגניבה, הג'ינס בצבע הבהיר הוא קיצי ובכלל, כל הלוק ה"פשוט" כביכול הזה נשבר עם הנעליים האלגנטיות האלו.

© רפי דלויה
 

ובפינת "מה קשור?" - ימית סול

גברת ימית סול התבלבלה והגיעה עם ג'קט מחוייט לבן. זה אולי רצוי בהחלט בחודשי המעבר אבל באמצע הקיץ זה נראה פשוט פתאטי. השמלה מנצנצת וכלל לא ברורה, הנעליים בצבען לא קשורות ועם הלק הן עוד יותר נראות מוזרות, התיק עוד איכשהו עובר אבל סורי ליידי, ביוש היום תקבלי מהר. 

© ענת מוסברג
 
תגובות