היוש או ביוש: אז מה לבשו לשבוע האופנה? רמז: שחור. צילום:  רותם לבל, רפי דלויה, שוקה כהן, אביב חופי וניר פקין

היוש או ביוש: אז מה לבשו לשבוע האופנה? רמז: שחור

השבוע בפינה - שבוע האופנה התקיים השבוע ואף סלב לא רצה לפספס את ההזדמנות להתלבש בצורה הכי אופנתית שיש. אז מי הצליח ומי לא? הצביעו והשפיעו ללוקים הכי היוש או לגמרי ביוש

שיר אלמליח 

היי שיר, הרבה זמן לא נפגשו,  והאמת שחשבנו שבזמן הזה תקבלי שכל אופנתי ותשתפרי - אז כנראה שלא. שיר אלמליח הגיעה אל שבוע האופנה בשמלה ("שמלה"; יותר נכון בגד גוף עם בד) כחולה. אנחנו מבינים את המחשבה שמאחוריי הבגד, רצית להיות מיוחדת, פורצת דרך ומינמום ביונסה, אבל בפועל יצא לך אופנת קיץ 2013 שנראת סופר זולה וקיבלת ביוש מאיתנו. 

© שוקה כהן, אביב חופי וניר פקין
 

יובל שרף

יובלי ידענו שלא תאכזבי אותנו! גם יובל שרף לא פסחה על שבוע האופנה 2015 והגיעה בלוק קולי, שחור, טרנדי ואופנתי. אהבנו את העובדה שניסית להקפיץ את הלוק עם הקעקועים הזמניים שלגמרי עושים את זה. מכיוון שאנחנו קטנונים ומציקים, רק נגיד שהיינו רוצים לראות ממך רמה אחת מעל של אופנה, במיוחד לשבוע האופנה, אבל חוץ מזה - היוש!

© שוקה כהן, אביב חופי וניר פקין
 

יואב רוטמן

יואב רוטמן מפגין לנו שלמרות רוח הנעורים והחיוך החמוד הוא יכול גם להתלבש בצורה שיקית ומגניבה. רוטמן בהשקת הסדרה הגיע בטוטאל לוק שחור, די רגיל? אז זהו שלא - הפרטים הקטנים הם אלה שעושים אל הלוק לאופנתי: כלומר אורך החולצה המכופתרת, חוסר הצווארון הרגיל, הצמיד ואורך המכנס המדיוק זה מה שעושה את זה להיוש.

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

© רפי דלויה
 

נטלי דדון 

אם כבר עשית את הטעות הזאת, אז נודיע לעולם את העובדה הבאה כדי שלא יעשו את זה גם - מעיל לא יכול להיות הלוק. נתחיל בעובדה שבערך 29 מעלות בחוץ ומצב המזגן באולם לא בשיא, אז לשים מעיל זה פשוט סיוט מהלך, נמשיך עם העובדה השנייה שהמעיל לא אופנתי ובטח לא מתאים ללוק ללא מכנסיים, ונקנח בעובדה האחרונה שהגרביים האלה כבר יצאו מהאופנה בחורף שעבר והם גם לא תורמים ללוק יותר מידי. בקיצור ביוש גברת נטלי דדון

© שוקה כהן, אביב חופי וניר פקין
 

מי-רן מנקס

למרות שנחנקנו כבר מהשחור בפינה, לא יכלנו לדלג על היפה מכולן, מי-רן מנקס. מנקס הגיעה אל התצוגה של עידן לרוס לבושה בשמלה ייחודית, מחמיאה והכי מסמלת את הטרנדיות ואת עונת המעבר שעכשיו. גם פרטי העזר של מנקס עוזרים ללוק הזה להיות היוש - התיק המשוחרר, המגפונים, משקפי השמש, ואפילו הצבע הלבן הקופץ מהלק. 

© רותם לבל
 
תגובות