היוש או ביוש: מיהם הגברים השולטים בסטייל השבוע. רפי דלויה

היוש או ביוש: מיהם הגברים השולטים בסטייל השבוע

השבוע ב"היוש או ביוש" - מי התלבשו הכי בסטייל השבוע? ומיהן כוכבות הילדים שאכזבו אותנו השבוע? הצביעו ללוקים הכי היוש וללוקים שלגמרי ביוש!

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

אליאנה תדהר

ביום ראשון נערכה הרמת כוסית חגיגית בסינמה סיטי לכבוד התחלת הצילומים של הקומדיה החדשה "ארבע על ארבע". בין הנוכחים הייתה אליאנה תדהר שהגיעה לבושה לגמרי בחוסר התאמה. המכנס לא מחמיא לגזרת הגוף שלה, החולצה השחורה חנוקה מדי והמעיל ברבי הורוד לא התקשר לכלום. לכן, צר לנו אבל אנחנו נאלצים לתת לך ביוש השבוע.

© רפי דלויה
 

אושרי כהן

גם אושרי כהן הוזמן להרמת הכוסית החגיגית. כהן הגיע לבוש בחולצה מכופתרת לבנה עם עניבה שחורה שהתאימה למכנס השחור ויצרה לוק קלאסי. כדי להפוך את הלוק לקליל וצעיר הוסיף אושרי מעל החולצה סריג בצבע אפור, שמשתלב עם כל הלוק וכובע צמר. בקיצור, אהבנו את הלוק ולכן אתה מקבל מאיתנו היוש השבוע.

אושרי כהן בלוק צעיר וקליל
אושרי כהן בלוק צעיר וקליל © רפי דלויה
 

שלומי קוריאט

שלומי קוריאט הגיע גם לאותו האירוע לבוש בלוק קלאסי וחגיגי כיאה להרמת כוסית. חולצה לבנה מכופתרת עם ג'ינס אפור וחגורה ונעליים תואמות. לכן, ברור שאתה מקבל מאיתנו היוש השבוע.

שלומי קוריאט בלוק קלאסי
שלומי קוריאט בלוק קלאסי © רפי דלויה
 

עמית פרקש

אירוע נוסף שהתרחש ביום ראשון היה מפגש מעריצי מועדון החנונים. עמית פרקש הגיעה לבושה למפגש בשמלה בצבע חרדל מהמם, אך הגזרה הלא ברורה  והלא מחמיאה של השמלה, מאלצת אותנו לתת לך ביוש השבוע.

© רפי דלויה
 

שיר מורנו

גם שיר מורנו הגיעה למפגש המעריצים. מורנו הגיעה לבושה במכנס וסוודר שחור עבה ומעל שמה מעיל טרנדי ארוך, בצבע אפור. הלוק יפה אך לדעתנו היה קצת עמוס ונתן לה מראה אפרורי ונפוח. היינו ממליצים לך ללבוש מתחת למעיל כזה חולצה דקה יותר וכמובן לגוון עם קצת צבע. לכן, לצערנו שיר, אנחנו נאלץ לתת לך ביוש השבוע. סורי.

למה כל כך הרבה שכבות
למה כל כך הרבה שכבות © רפי דלויה
 
תגובות