אורזים מזוודה: מה לוקחים איתנו לטיסה לארה"ב?. צילום: פרטי

אורזים מזוודה: מה לוקחים איתנו לטיסה לארה"ב?

בדרך ל-KCA צריך לעבור טיסה מאוד ארוכה ללוס אנג'לס בארצות הברית ואחר כך להעביר כמה ימים שמזג האוויר בו קצת שונה מהחורף של ישראל. אז איך מעבירים את הזמן ומה אורזים לטיסה כזאת?

ממש בקרוב אני עולה על מטוס לארצות הברית כדי לסקר את טקס הפרסים של ניקלודיאון - KCA. בגלל שיש לי טיפה ניסיון עם טיסות לאיזור הפעם אני כבר מגיע מוכן והחלטתי לשתף אתכם בניסיון שלי, כי כשאתם תטוסו - אתם כבר תדעו מה לקחת!

נתחיל בטיסה:

טלפון ואוזניות:

לא באמת צריך להסביר, אבל לאלו מכם שרגילים להיות רק בפייסבוק דרך המכשיר הנפלא הזה אני מזכיר שאפשר גם לשמוע בו מוזיקה. אז תכינו לעצמכם פלייליסט ארוך והנה העברתם כמה שעות בהאזנה.

© shutterstock

מטען / מטען נייד:

אבוי, כל הטיסה שמענו מוזיקה ושיחקנו בטלפון והנה הסוללה כבר הגיעה ל-3%. אז אם יש לכם מטען נייד, תמיד טוב שיהיה איתכם בטיסה ובלי קשר - לא לשכוח מטען רגיל שיהיה לכם להמשך הטיול.

© shutterstock

נשנוש לטיסה:

אז מה אם מגישים אוכל? אם פתאום תוקף אותי רעב או מאנצ' מטורף והאוכל יוגש רק עוד שעתיים? תמיד טוב לקחת איזה משהו שיעשה לנו טעם טוב לטיסה (תרתי משמע)

© צילום פרטי

ספר טוב:

בדרך כלל קריאת ספר יכולה להימשך כמה ימים בגלל שחוסר הזמן מאלץ אותנו לחלק אותו לחלקים. אז הנה, עכשיו יש לכם יותר מ-12 שעות רצופות לקרוא. במקרה שלי נראה לי שאעבור על התסריט של 'שכונה 2' בינתיים, בכל זאת אני חייב לדעת הכל בעל-פה וללמוד מלא סצנות.

© צילום פרטי

כרית לצוואר:

בטיסה כזאת ארוכה חייב לישון קצת, ואם לישון אז לפחות שיהיה בנוח.

© צילום פרטי

לשהייה עצמה:

ציוד קיצי:

אמנם אנחנו במרץ אבל בלוס אנג'לס השמש נמצאת חזק בשמיים. בגד ים, משקפי שמש וקרם הגנה הם חובה.

© shutterstock

חליפה לטקס:

© צילום פרטי / לבוש: קסטרו

אם אני הולך לצעוד על השטיח האדום, שבטקס הזה הוא בכלל כתום, אני חייב גם להתלבש בהתאם. הרי אי אפשר ללכת ליד טיילור סוויפט ואד שירן כשאתה עם ג'ינס קרוע וסנדלים.

קרם לשיער:

טוב אולי זה סעיף שנוגע רק אלי כי אוהב שהשיער שלי יהיה פיקס כל הזמן, אז אני תמיד לוקח איתי את הקרם שלי לשיער כדי שהוא יסתדר הכי טוב שיש. גם תארו לכם שאני בא לעשות סלפי עם ג'סטין ביבר או תמונה קבוצתית עם וואן דיירקשן ופתאום השיער לא מסודר כמו שצריך? 

© צילום פרטי

טקס ה-KCA של ערוץ ניקלודיאון העולמי, ישודר בערוץ ניקלודיאון ב-13.3 בשעה 18:00

תגובות