עדיקה חוגגים בסטייל: מה חשבנו על מה שלבשו המפורסמים?. אלירן אביטל

עדיקה חוגגים בסטייל: מה חשבנו על מה שלבשו המפורסמים?

אתר השופינג Adika השיק את חנות הפופ אפ השנתית שלו בערב גאלה מרשים. מי המפורסים שבאו לפרגן ולהנות מהקולקצייה החדשה? המשיכו לקרוא

עוד בערוץ הסטייל בפרוגי:

ביום חמישי בערב השיק אתר השופינג Adika את חנות הפופ אפ החדשה שלו בערב גאלה מרשים במיוחד. החנות החדשה הממוקמת בבית השמחו רחוב מנחם בגין 21 תל אביב תהיה פתוחה לקהל הרחב בשבועיים הקרובים. אל החנות ניתן להגיע באוטו ולחנות בחניון בית הדר שנמצא בסמוך לחנות או בשאטלים המפוזרים ברחבי תל אביב.

לערב הגאלה הגיעו מפורסמים רבים שבאו לפרגן לחנות החדשה ונהנו לראות את הקולקצייה החדשה ממש לפני כולם. 

אגם רודברג

אגם רודברג הפרזנטורית היפיפייה והמאורסת הטרייה הגיעה לפרגן לעדיקה על פתיחת החנות החדשה. אגם תרגלה לבוש לבן לקראת החתונה והגיעה לבושה בגופייה לבנה ומכנס קצר לבן ובכדי לשבור את הלבן שמה טופ שחור ועקבים שחורים ששדרגו לה את הלוק ויצרו לוק חמוד וקליל. לכן אגם אנחנו חייבים לתת לך היוש ולאחל לך המון מזל טוב לחתונה!

 

בקרוב תלבשי שוב לבן
בקרוב תלבשי שוב לבן © רפי דלויה

 

דון לני גבאי

גם דון לני גבאי הגיעה לפרגן לפתיחת החנות החדשה בלוק לבן אך לעומת אגם די אכזבה אותנו. דון הגיעה לבושה באוברול לבן שלא ממש החמיא לה ועקבים כתומים. אנחנו לא אהבנו את הלוק ולכן לצערנו דון את מקבלת מאיתנו ביוש.

 

© אלירן אביטל

 

עמית פרקש

עמית פרקש הגיעה לבושה בשמלה אפורה שהחמיאה לה ועקבים בצבע קרם ואליהם התאימה תיק פרנזים הורס בצבע קרם. אנחנו אהבנו את הלוק ולכן את מקבלת מאיתנו היוש.

 

יפיפייה
יפיפייה © אלירן אביטל

 

 

ימית סול

ימית סול הגיעה לבושה בשמלת one piece לבנה ועקבים שחורים מהממים עם רצועות שמאוד טרנדיות ובא לנו כאלה אצלנו בארון עכשיו. אנחנו אהבנו את הלוק ולכן ימית את מקבלת מאיתנו היוש.

 

© רפי דלויה

 

חן אמסלם

חן אמסלם הפרודה הטרייה, הגיעה לבושה בשמלת מקסי עם פסים שמעט הרחיבה אותה ולא החמיאה לה. אנחנו לא אהבנו את הלוק והשמלה ולכן חן את מקבלת מאיתנו ביוש.

© אלירן אביטל

 

טום באום

טום באום מוכיח לנו כמו תמיד שהוא מלך הסטייל. טום הגיע לבוש במכנס בצבע קרם, חולצה חורה וסנקרס לבנות שיצרו לוק קליל וסופר שיקי. לכן טום היינו חייבים לתת לך היוש על הלוק המושלם.

© אלירן אביטל

 

ג'קי אזולאי

ג'קי אזולאי הגיעה לבושה בחצאית וחולצת ג'ינס שיצרו לוק פשוט ודי משעמם והתאימה להם נעליים בצבע קרם שמעט הזכירו לנו נעלי בית. אנחנו פחות אהבנו את הלוק ולכן ג'קי את מקבלת מאיתנו ביוש.

© אלירן אביטל

 

שביט ויזל

שביט ויזל הגיעה לבושה בג'ינס וחולצה בהשראת טרנד הגלביות והתאימה להם נעלי סירה בצבע קרם. הלוק היה צעיר, אופנתי וקליל ולכן שביט את מקבלת מאיתנו היוש.

© אלירן אביטל

 
תגובות